![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#4941 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat al die tussenvormen hem eens flink in de kont bijten misschien? Alhoewel... ik betwijfel tenzeerste of zelfs dat aarde aan de dijk zou brengen.
Voilà, nu weten jullie het eens van een ander, zie... Laatst gewijzigd door ElFlamencoLoco : 11 juni 2008 om 13:15. |
|
|
|
|
|
|
#4942 |
|
Parlementslid
|
Hier ga je al in de fout. Tapirs en neushoorns zijn op zich soorten en zijn niet voortgekomen uit een andere soort.
|
|
|
|
|
|
#4943 |
|
Banneling
|
Ik zou hier iets op kunnen antwoorden ... maar ik ga toch maar liever alleen lachen. Het is toch ofwel ben ik niet 'westers' genoeg, ofwel té 'westers'. Maar iets ertussen bestaat niet, want het doel is ervoor te zorgen dat niemand beantwoord aan de eisen. Ik zal dus maar braaf blijven niet aan de eisen voldoen, dan zijn jullie content.
|
|
|
|
|
|
#4944 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat hij nog meer wil?
... de soorten tussen deze soorten, vaneigens ... En zo ad infinitum! Ik denk dat we elk dier persoonlijk zullen moeten identificeren eer ze erkennen dat de "missing links" er zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juni 2008 om 13:17. |
|
|
|
|
|
#4945 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4946 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Beste man, ik heb reeds een wetenschappelijke opleiding achter de rug, en heb de boeken van Darwin gelezen. Aangezien jij zegt open te staan voor wetenschappelijke feiten, reik ik ze aan. Omdat jij deze feiten niet aanvaardt daar je blijkbaar andere definities hanteert dan de gangbare (wetenschappelijke), vraag ik je expliciet naar jouw definities. Het spreekt dan ook vanzelf dat ik jouw definities niet ken. Anders zou ik ze niet vragen. Dus nogmaals: geef jouw definities eens van een "tussenvorm" en een "soort", en vertel mij waarom in jouw wereldbeeld een tussenvorm geen soort kan zijn.
|
|
|
#4947 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#4948 | |
|
Banneling
|
[quote=Pieke;3490176]en voor de tichste keer in heel deze discussie:
Citaat:
Daar gaat het om. Als ik dood ben, kan je mijn woorden ook verdraaien zodat ze in jouw kraam passen. En zo lang zal je niet eens wachten. |
|
|
|
|
|
|
#4949 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Natuurlijk wel; dat is juist het punt van evolutie. Het feit dat we een soort kunnen definiëren die geldt als voorouder voor zowel het paard, als de tapir, als de neushoorn, met de fossile records om die bewering te staven, vormt één van de klaar-en-duidelijke bewijzen van het bestaan van evolutie.
|
|
|
#4950 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4951 |
|
Europees Commissaris
|
Te beginnen met lezen en schrijven zodat je mijn naam correct kunt spellen.
|
|
|
#4952 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4953 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sorry, maar ik neem de dingen graag langs de humoristische kant op. |
|
|
|
|
|
|
#4954 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dus euh, verlicht mij, als je kan. EDIT: Ik weet dat dit niet rechtstreeks met evolutie te maken heeft... Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 juni 2008 om 13:37. |
||
|
|
|
|
|
#4955 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat beestje is al 145 miljoen jaar uitgestorven. En als jij daarvan wil afstammen, voor mij niet gelaten. Hoe meer ik Turkske hier van zijn tak zie maken, des te meer verliest de evolutietheorie aan geloofwaardigheid. Een mens zou er nog creationist van worden. Hij beweert dat hij een wetenschappelijke opleiding heeft genoten. Dat is een zwaktebod. Hij voelt zich in de hoek gedrumd, en komt met een gezagsargument af. Turkje, definities zijn ook afspraken, woorden zijn ook afspraken. Je kan beginnen emmeren over het welles en nietes van definities, en je blijft in hetzelfde straatje steken. Wat gaat er met jou gebeuren als blijkt dat het scheppingsverhaal toch een valabele formulering zou blijken? Gaat je ... hm, hm? Je bent me nogal een opgewonden kerel, hoor. 't Lijkt of de duivel achter je aan zit. Aan Luc: |
|
|
|
|
|
|
#4956 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#4957 |
|
Staatssecretaris
|
Luc,
kun je deze vraag nog beantwoorden: ik denk dat ie verloren is gegaan in de andere posts. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4901 Merci |
|
|
|
|
|
#4958 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|