![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik mag denk ik stellen dat luc154 rijp is voor psychiatrische behandeling ?
Zo blind zijn voor de wereld rond hem, dat is toch niet meer normaal.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij praat volledig naast de kwestie: als ik de mensen zie welke aan uw tafeltje zitten tijdens de gezellige Bijbelavonden in Nieuwport met stoere binken die er uitzien als buitenwippers en vol tatoeages, maar wel met tafels vol met frisdrank, cola en water (geen pintjes, Luc?) dan weet ik wat daar aan de hand is. Ik ben geboren en getogen in Oostende: ik ken de situatie in mijn streek. En jij ook...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 13 juni 2008 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, 150 jaar later is er nog geen één zo'n skelet gevonden. En dan geloof christenen in een fabeltje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie posts van Turkje. Er is BEWIJS van een common ancestor. En christenen geloven vooral, maar denken doen ze niet nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien je geen zo'n citaat vindt, ben je objectief een leugenaar. 2. de menselijke evolutie is beschreven aan de hand van fossielen van tussenvormen. Maar die tussenvormen zijn geen tussenvormen tussen 'apen' en 'mensen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze mensen ken jij vooreerst niet. Het zijn mensen zoals ik en u. Stoere binken zijn het helemaal niet. En pintjes drinken ze ook, met mate uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 13 juni 2008 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Hoeveel van hun zaten aan de drug/drank/misdaad vooraleer dat ze christen werden ?
Laatst gewijzigd door Tavek : 13 juni 2008 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Luc, ik oordeel niet enkel op hun uiterlijk. Ben jij er zeker van dat ik geen enkele van de mensen op die foto's ken? Ik stel vast dat de gemiddelde 'gewone' kerganger geen tatoeages heeft en er niet uitziet als de mensen die bij uw fundamentalistische sekte aan tafel zitten. U hebt die mensen in uw net weten te strikken. Dat is emprisich vast te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
|
![]() Je had ook bv. kunnen zeggen: "geen enkele".
Maar dan zou je liegen e... |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Staatssecretaris
|
![]() geef eens een link naar je post:
anders blijf je objectief een leugenaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Staatssecretaris
|
![]() Awel, je moet op alles klikken e Luc, anders kom je nooit tot de waarheid,
als je klikt op ER406 op mijn link http://www.talkorigins.org/faqs/homs/15000.html Wat ga je nu opmerken/vragen? |
![]() |
![]() |