![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En neen vragen voor roepers zijn er niet.
![]() |
![]() |
#222 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja volledig nuchter in uw omgeving rondlopen zal waarschijnlijk niet vol te houden zijn. Maar ja, zolang men met het vingertje kan wijzen hoef men niet naar zichzelf te kijken.
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je klaar bent met je nietszeggende persoonlijke aanval, kun je dan ook even inhoudelijke argumenten naar voor brengen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
wat wilt ge hier nu mee zeggen, dat weed rokers werkloos zijn, dat werklozen weed roken, .. ? leer u eens wat correct uit de drukken ipv met deze nietszeggende dooddoeners af te komen, ge maakt er enkel uw eigen mee belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik spreek over werkloze franstaligen, dan spreek ik me toch ook niet uit over het aantal werklozen onder de franstaligen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een mens is toch een wezen dat zelfbewust is, daar zijn we toch allemaal zo trots op? Wel laat dat bewust wezen dan ook een keer zelf uitmaken waar het zijn % van mogelijke risico's over verdeeld.
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En iemand die hard staat te werken aan het controlepaneel in een kerncentrale ??? We willen niemand discrimineren hé , dan zullen die dat toch ook wel mogen ... Ja toch ??? ![]()
![]() |
![]() |
#229 |
Vreemdeling
|
![]() Wel wel , er zitten hier wel enkele hardminded mensen op dit forum.. even buiten het hokje kijken gaat echt geen pijn doen hoor
![]() In principe gaat het gewoon over hoe je er mee omgaat.. Voor mij en de meeste mensen rond mij vormt het totaal geen probleem, ik weet heus wel waar de grens ligt en ik rook enkel in de uren voor het slapen gaan, de rest van de dag ben ik bloednuchter.. zoals ik zei, het is maar hoe je er mee omgaat.. De andere kant van druggebruik is mij helaas ook niet onbekend. Ik heb rond mij al mensen zien kapot gaan aan drugs, niet aan cannabis voor alle duidelijkheid. Waar sommigen onder jullie een hetze willen starten tegen de onschuldige cannabisgebruiker die niets meer fout doet, dan iemand die elke dag thuis 2 trappisten drinkt, zou het beter zijn te focussen op het gevaar van echte hard drugs zoals heroïne en cocaïne. Vooral heroïne is een duivelse drug die daadwerkelijk na één kéér sterk doet verlangen naar meer.. echt een bizar gevoel.. en levensgevaarlijk want heroïne maakt je lichaam binnen de kortste keren compleet kapot ![]() Terwijl justitie jaagt op cannabis en designer drugs zoals xtc en amfetamines blijft heroïne in opmars en denkt de overgrote hoop van de 14 jarigen dat even wat heroïnerook inhaleren van een zilverpapiertje geen kwaad kan.. In elke grote stad in België is wel een plein waar je elke minuut van de dag wat stuff kan scoren, zonder probleem, zonder controle.. En u die dacht dat cannabis een probleem was.. think again ![]() En om af te sluiten, niemand verplicht iemand om cannabis te gebruiken, dit is je volledige vrije keuze.. Leven en laten leven ![]() i rest my case
![]() |
#230 |
|
![]() Ze denken met wat cannabisgebruikers lastig te vallen er de anti-drugs sfeer in te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gij durft zeg. Dan zijt ge net zo verantwoordelijk moreel voor wat die junk met dat kind deed. Bah ![]() En jullie pedofeet Mohammed was nog erger dan Dutroux en was geen Belg. En als ge die handel goedkeurt dan zijt ge geen haar beter dan die het doen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=108800 Vent bol het af, ja ![]()
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() "Moreel verantwoordelijk". Wat een kutbegrip. Mensen door schuldgevoel naar uw pijpen doen dansen, meer is dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Het een heeft niets te maken met het ander zou ik zeggen dus cannabis erbij sleuren in een discussie over hardrugs doet niets terzake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben al zoveel last met de legale drugs (alkohol, tabak, misbruik van legale geneesmiddelen), dat we al de rest kunnen missen als de pest.
Zelfs al zou het, voor kannabis zo ongeveer kunnen zijn als alkohol en tabak (slechts een beperkt persentage van de gebruikers krijgt er dermate last van dat hun individueel gebruik aanleiding geeft tot hinder op maatschappelijk nivo), dan nog kunnen we het beter missen als tandpijn. Voor mij persoonlijk, zou de strijd tegen alle illegale drugs nog opgedreven mogen worden. Zo zou er zeker voor moeten gezorgd worden dat mensen die gevaarlijke beroepen uitoefenen, geregeld gekontroleerd worden. Ik juich het initiatief van Van Deurzen, om in het verkeer drugsgebruik op te sporen via een speekseltest, erg toe. (die speekseltests worden blijkbaar al langer toegepast in de spoeddiensten, zo werd mij verzekerd door een spoedarts, omdat al te veel van hun klanten geïntoksikeerd zijn. Die test wordt blijkbaar zo vlug afgenomen, dat de patient het vaak niet eens doorheeft.) (de enige uitzondering zou zijn: mensen die geholpen kunnen worden bij pijnbestrijding, ge weet wel ....)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() amai, op werchter werd er echt veel geblowd en geslikt. Was wel een fijne sfeer daar. Respect voor de politie en security om niet streng te zijn en een paar ogen dicht te doen, het was fijn
![]() |
#239 |
|
![]() tip -> dour
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|