![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zijn jouw grootste angsten? | |||
Ik krijg het soms benauwd als ik aan het milieu denk, de vervuiling en het geweld tegen de natuur. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 45,45% |
Het slechte karma dat veroorzaakt wordt door al het dierenleed waar we aan meewerken. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Ik ben erg bang voor terrorisme. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
De gedachte alleen al aan 'vuile oorlog' maakt me bang. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Ik ben bang van de verloedering van de mensheid, het verlies van waarden. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 54,55% |
De binnenkort te komen economische crisis maakt me angstig. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 54,55% |
De verwaarlozing van kinderen maakt me angstig voor de mensheid. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Ik krijg het benauwd als ik denk aan al het (huiselijke) geweld om ons heen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Angsten waar men buikpijn van krijgt? Dat de tijd vliegt. Met andere zaken moet ik enkel lachen hoor.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar een ietsje genuanceerder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder heb ik echt geen diepe angsten. Soms verschiet ik als ik in de spiegel kijk, dat is het dichtst dat ik bij een existentiële angst kom.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() ![]() Het gekke is, ik heb steeds minder doodsansgst, maar ik begin het wel steeds absurder te vinden, die hele dood-business. Ik bedoel, ik denk er nooit meer aan sinds enkele jaren, en dan sta ik steeds verbaasd van huh, oh ja wat was dat ook weer? Alsof ik nu onwijs met beide voeten in het leven sta (hetgeen me jaren gekost heeft om zover te komen) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Op dat vlak ben ik eerder bang dat ik niet één vierde gedaan heb van wat ik allemaal belangrijk vind, in het leven. Dat zou ik erg vinden. Ik zou als ik op mijn sterfbed lig wel met een positief gevoel willen terugblikken op mijn leven. Het gevoel dat ik een verschil heb gemaakt en die dingen heb verwezenlijkt, die ik al voelde "te moeten" verwezenlijken van toen ik nog een kleine uk was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik verwacht wel dat men overheidshalve daar iets aan gaat doen. Het is al bezig van de jaren zeventig dus ingrijpen zou toch stilaan mogen, niet? Vandaag dacht ik bv nog bij het zien van alle Vlaamse gazon-voortuintjes dat men beter zou verplichten daar een mooie bloemenweide van te maken. Er zijn dus best wel nog bijen. Als je een aantal bloemen in de tuin hebt zal je dat wel gemerkt hebben. Maar er is iets verandert ... mijn moeder klaagt bv ook dat haar pompoenen niet groeien omdat er geen bij lijkt geïnteresseerd te zijn in bevruchting. ![]() ![]() Die voorspelling van Einstein was ten eerste 'vier jaar', ten tweede is ze waarschijnlijk niet correct. Wat me meer zorgen maakt is drinkbaar water. Ik voorspel dat dit binnen de dertig jaar niet meer uit onze kraan zal stromen zoals nu en dat heel wat landen ter wereld dan met een tekort geconfronteerd zullen worden. En zonder water is er geen leven mogelijk. Een mens in goede conditie heeft dan nog ongeveer een dag of drie te gaan ... De volgende oorlogen zullen om water gaan ... Water wordt de nieuwe olie, of zelfs het nieuwe goud. Die oorlogen om water, zijn eigenlijk al lang begonnen. (Palestina- Israël) Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 juli 2008 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan alle milieubewuste leeghooden hier!:
Waar was de opwarming in juli? ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op dat uur steken de dt-fouten wel eens de kop op, blijkbaar. En dan nog een dubbel punt na een uitroepingsteken, dat kan tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Leeg in da hood!
Goth, ik ben zelf ook goed bezig zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik om 4 uur nog wakker?
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() nou ja, wakker... laten we zeggen dat je flink tekeer aan het gaan was tegen milieubewuste leeghooden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En terecht! ![]() Met hun opwarming der aarde enzo ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat voelde jij als kleine uk trouwens al te moeten verwezenlijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |