![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
miauw...
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik deel uw mening over de uniciteit van de Holocaust niet. Ik kijk trouwens uit naar uw antwoord op de vragen die System (geloof ik) in het forum Internationaal daarover aan u richtte. |
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Minister-President
|
Bwa ik heb geen probleem om te zeggen dat het een slecht idee was van de uitbater maar verwachetn dat iedereen dat zegt lijkt me belachelijk, zeker door de omgekeerde redenering van sommigen.
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
Banneling
|
Kijk, het zijn dergelijk replieken die mij overtuigen dat Roskam's emo-gedoe niets maar dan ook niets te maken hebben met zogezegde gekwetste gevoelens om een letter s in een verkeerd lettertype.
|
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Neen , nu maak je het toch wel erg bont , ben ik ff blij dat jij niet tot dezelfde idologische stroming hoort as ik. |
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
Minister-President
|
Waarom moet men zich distansiëren van iets waar men totaal niets mee te maken heeft? Distantiëren is niet hetzelfde als zegen dat men er tegen is.
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het punt is dat er als Vlaams-nationalist altijd wordt geeist dat je je van dit of dat moet gaan distantieren. Moet ik straks een helpdesk gaan installeren waarin ik mezelf distantieer van alles waarvoor gebeld wordt? Trouwens, heb je je al gedistantieerd van de CCC? Je bent immers toch ook een belg en nogal links ook? Heb je je al gedistantieerd van Stalin? Natuurlijk heb je dat nog niet gedaan omdat het ook niet constant van je verwacht wordt. En dat is het punt. De belgique-industrie die elke individuele Vlaams-nationalist steeds in discrediet probeert te brengen. In dit geval weer voor wat een schilderke mispeuterde. Want wat dat betreft is roskam al serieus over zijn woorden gevallen. Eerst was het een zatte schilder maar daarna ineens de uitbater en nu moet maar eens elke Vlaams-nationalist zich hiervoor gaan verexcuseren. Ik heb beters te doen. |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Giserke heeft zich laten intimideren tot een soort indirecte 'bekentenis' opgedrongen door de hysterische Calimero's in deze draad: namelijk dat er een link bestaat tussen die neonazistische kroegbaas en het Vlaams-Nationialisme. Niemand behalve Giserke (en een handvol Vlamingenhaters die hier met veel ijver hun diensten als nuttige idioten kwamen aanbieden) liet zich intimideren om in die val te trappen. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 27 juli 2008 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo, hopelijk heeft hij het nu begrepen. Alhoewel ik mijn twijfels heb. Al te snugger zijn ze niet die emo-boys. |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Mocht de S totaal geen betekenis hebben dan waarom zou men dan net de S een apart lettertype geven. Is iedereen in dat café een neonazi? Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zitten zitten er zelfs een paar die niet weten wat neonazi betekent. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#577 |
|
Banneling
|
Ik hou me niet op in die middens, ik wilde persoonlijk verifiëren of het idd daar zulke collaboratienostalgiekers waren als men me had verteld.
|
|
|
|
|
|
#578 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#579 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De wandluizen van het Vlaams-nationalisme.
|
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Banneling
|
Citaat:
och arme toch. Het leven kan zuur zijn. |