![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1481 |
|
Banneling
|
Van al dat gezever hier, ga ik een pint drinken in de beeSt.
|
|
|
|
|
|
#1482 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1483 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#1484 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1485 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ne Vlaamsch Leeuw zulde bedoelen?
|
|
|
|
|
|
#1486 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Een mens verandert niet omdat hij een ander papiertje kon bemachtigen. Citaat:
Ik wijs helemaal geen integratie af, en ik maak van allochtonen helemaal geen tweederangsburgers. Ik gun graag aan nieuwkomers die onze maatschappij willen helpen opbouwen gelijke rechten en gelijke plichten; Ik zeg enkel dat een ander papiertje geen andere mens maakt. Daarom vind ik het interessant om te ervaren hoe anderen leven en denken. Zeker niet om ze te 'discrimineren' wel om onze eigen manier van denken en leven in vraag te stellen, en om ervan te leren. Verrijking weet je wel! Want als alles en iedereen hetzelfde is hoe kan er dan ooit een verrijking zijn?
|
|
|
|
|
#1487 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1488 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1489 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leo= Latijn=vreemd Philip komt uit het Grieks = vreemd Alexandra ook al En dan al die bijbelse voornamen: Maria komt uit Palestina=vreemd Jozef, Youssef komt uit Palestina=vreemd Johan,Jan, Marc etc ook al Er schieten er écht weinig over: dat wordt gevaarlijk.... Alleen Geweerkolf en de Brunehildes, de Geertrudes zeker? (hoewel, die Germanen zijn toch ook vreemden? Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2008 om 14:32. |
|
|
|
|
|
|
#1490 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1491 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1492 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kom met je voeten op aarde, wordt nuchter, man. |
|
|
|
|
|
|
#1493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1494 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2008 om 14:48. |
|
|
|
|
|
|
#1495 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vermoed dat collaborateurskinderen dat niet kunnen vatten. Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2008 om 14:48. |
|
|
|
|
|
|
#1496 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1497 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1498 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1500 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is overduidelijk dat een deel van de nationalistische Vlamingen graag dweept met nazi-symboliek, al dan niet omdat datzelfde deel teruggaat op de nazi-collaboratie. 'Toevallig' zit het grootste deel (zij het niet allemaal) in het VB. Vaak gaat het VB er zelfs prat op: collaborateurs roemen als grote voorbeeld, neo-nazi's eren (cf. Bert Eriksson), graven van SS-ers bezoeken. Om nog te zwijgen van de nauwe banden met neonaziverenigingen als VMO/Voorpost, holocaustontkenners (de VB-stichter was zelfs vertaler van negationistische lectuur)... enfin, de lijst is lang. Het is gewoon niet ernstig om de band tussen het VB en het (neo)nazisme te ontkennen. En zo komen we bij de lafheid. Want als er ineens SS verschijnt op een VB-cafe, dan schiet bijna elke Vla-Na alhier in een kramp en worden alle ontkennende registers opgengetrokken: het is geen nazisymbool maar een onschuldig runeteken, het gaat niet om een Vlaamsnationalistisch cafe,... tot en met 'Hitler was nog de kwaadste niet' en valse beschuldigingen aan mijn adres als zou ik elke Vla-Na een neonazi hebben genoemd! Te zot voor woorden. Waarom komen jullie toch niet gewoon voor jullie identiteit uit? Je zal mij nooit horen zeggen dat er niets mis is met nazisme en fascisme, maar daar moeten jullie zich toch niet aan storen? Een mens zou zowaar respect beginnen krijgen voor rabiate en openlijke nazi's zoal Max von Dietschland... |
|
|
|
|