![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u verklaren waarom het homohuwelijk niet meteen bestond, samen met het heterohuwelijk zoals nu, lang voor het christendom? waarom koos men van oudsher voor een man-vrouw relatie voor het huwelijk als homosekualiteit vrij normaal is zoals u beweert? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die is compleet abnormaal, wijkt zelfs af van de norm.
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alles wat op deze aardbol gebeurt, is juist. Bijgevolg hoef ik geenszins in te stemmen met bepaalde evoluties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() U moet ze wel ondergaan aangezien de "jannen" in de minderheid zijn in deze bepaalde westerse landen (californie ook, en dat is nochtans geen kleintje).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per slot van rekening wordt er uiteindelijk niks afgenomen. Alleen maar gegeven. Aan een minderheid dan nog. Ten koste van de huidige sociale en culturele waarden. Allee, tot voor kort wil ik zeggen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist trouwens niet dat Californië een land is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn beste paulus,beseft U hier echt wel wat U neerschrijft.... Wie bent U om te bepalen van anderen als sexuele voorkeur te volgen hebben... Ga Uw hypocritie ergens anders verkopen aangezien iederéén recht heeft om de liefde op zijn manier te beleven... Laatst gewijzigd door Svennies : 2 augustus 2008 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik haal Californie aan omdat het een economische powerhouse is en een van de belangrijkste regios van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk heeft dan ook niet de opdracht om een "cultureel richtbaken" te zijn. Wel is ze nog steeds een moreel richtbaken, vandaar dat men nog altijd niet onverschillig is voor wat de paus onderwijst. Er wordt nog steeds op gereageerd, wat duidt op de waarde ervan. Was het immers onbelangrijk, dan lagen jullie niet wakker van wat de Kerk leert en spuiden jullie ook niet voortdurend al dat gif en gal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch blij te lezen dat je er blijkbaar vanuitgaat dat het huwelijk weldegelijk iets met seksualiteit te maken heeft. Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet dit een argument voorstellen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in elk geval héél stom om te gaan verkondigen dat homosexuelen wél mogen trouwen met iemand van het andere geslacht... En dan mijn beste,voor de schone schijn van de goegemeente zodat alle katholieken hun oogkleppen kunnen ophouden... Citaat:
En willen zij hun liefde bezegelen met een huwelijk ,is dat hun goed recht... En hebben al die gefrustreerde katholieke azijnpissers zich daar maar bij neer te leggen... Uw boekje geldt voor U en de rest van het gelovige heir en richt daar al méér dan genoeg schade aan... En ik gun het iederéén mijn beste,U blijkbaar niet.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél grappig mijn beste, voor elk homo of lesbo koppel is die band van nét zoveel waarde als voor elk hetero koppel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welneen, er is niets op deze wereld dat ons daartoe dwingt. Niemand is immers de meester over onze gedachten, onze woorden. Niemand zal ons ook van het rechte pad doen afwijken. Daarenboven zie ik niet waarom deze vasthoudendheid door u als "azijnpisserij" wordt beschouwd, tenzij u natuurlijk met ons knap verveeld zit. En dat mag ook.
|
![]() |
![]() |