Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2008, 00:27   #101
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het probleem is dat het hen NIKS meer zou opbrengen!

Wat een mop.

Momenteel gebruikt de energie-industrie natuurlijke grondstoffen, welke moeten ontgonnen, geprocessed, getransporteerd en opgeslagen worden.
Die kost betaal jij als eindgebruiker mee.

Nu, als jij gelooft in een toestel dat dit allemaal oplost en rechtstreeks uit een onbekende bron energie tovert bij jou thuis in bruikbare vorm, dan droom je.
Er is meer kans dat je morgen een oliebron in je tuin aantreft dan dat zoiets realiseerbaar is.

Ik zou zeggen : Start digging.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 00:29   #102
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Die simpele tests zijn reeds uitgevoerd hoor, meermaals infeite.
Ach, dus het grootste probleem van de voorbije decennia is opgelost zonder dat we het blijkbaar zelf wisten?

Je kan me dan wellicht wel verwijzen naar 1 zo'n simpele test?
Oud 3 augustus 2008, 01:42   #103
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach, dus het grootste probleem van de voorbije decennia is opgelost zonder dat we het blijkbaar zelf wisten?
Zonder dat je er over ingelicht werd, dat klopt. Maar je maakt hier een paar zeer naïeve veronderstellingen.

Ten eerste, het is niet "het grootste probleem". Alleen maar in uw ogen, niet in diegene die nu rijk worden met olie en er veel macht op nahouden.

Ten tweede, het is niet opgelost zonder dat "wij" het wisten, maar jij. En aangezien uw houding "alles wat we niet weten is niet waar", is dat ook niet echt een verrassing.

Citaat:
Je kan me dan wellicht wel verwijzen naar 1 zo'n simpele test?
Natuurlijk, je hoeft enkel maar de documentaire "it runs on water" te bekijken om minstens 1 voorbeeld te zien dat dagelijks gebruikt wordt en dat meer dan eens werd getest.

U kan twijfelen aan de echtheid van de claims, maar beweren dat er nog nooit iets getest of aangetoond is is vlakaf een leugen.

Hier vind u ook een hele waslijst:

http://jnaudin.free.fr/

http://cheniere.nii.net/references/f...001/index.html

Laatst gewijzigd door Akufen : 3 augustus 2008 om 01:44.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 07:41   #104
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder dat je er over ingelicht werd, dat klopt. Maar je maakt hier een paar zeer naïeve veronderstellingen.

Ten eerste, het is niet "het grootste probleem". Alleen maar in uw ogen, niet in diegene die nu rijk worden met olie en er veel macht op nahouden.

Ten tweede, het is niet opgelost zonder dat "wij" het wisten, maar jij. En aangezien uw houding "alles wat we niet weten is niet waar", is dat ook niet echt een verrassing.
Akufen, wees eens niet zo naief.
Ik ben electrotechnisch ingenieur met connecties in universiteiten.
Als er een over-unity generator bestond die werd aanvaard binnen de academische wereld of waar zelfs maar twijfel of discussie over bestond zou ik het weten of er minstens van gehoord hebben.

Quod non.

Citaat:
U kan twijfelen aan de echtheid van de claims, maar beweren dat er nog nooit iets getest of aangetoond is is vlakaf een leugen.
Ik zou de charlatans die de voorbije decennia over-unity devices hebben voorgesteld, of perpetuum mobiles, geen eten willen geven.
ALLEMAAL, 100 % van hen zijn ontmaskerd als fraudeurs of halve zolen die maar 1 ding nodig hadden : centen voor meer onderzoek dat dan zeker tot die gigantische doorbraak zou leiden.

Quod non.

Het volstaat om te kijken naar wat objectieve bronnen zeggen over Tom Bearden om hem te klasseren. Vertikaal.
TOT het moment dat hij zijn tuig presenteert aan een onafhankelijke onderzoeker. Hey, ik wil het zelf gaan testen. Op zijn kosten uiteraard.
Ik beloof objectiviteit.

Citaat:
In 2001, Bearden predicted that the first commercial products based on the MEG would be "rolling off the production lines in about one year"[3]; however, to date there are no commercial products based on this device, nor have there been any public demonstrations of the technology.

Bearden admits he has no working prototype, claiming in 2005 his 'last working demonstrator was promptly destroyed' by a 'contracting party'[4]. Also in 2005, he stated it would take $11 to $12 million to develop the MEG into a commercial product[5]. No independent tests of the device have supported Bearden's claims.
Nuff said, zou ik denken.
Oud 3 augustus 2008, 07:58   #105
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ja sèg parcifal, een mens mag toch nog eens dromen zeker!

Wat hebben we nu? enkel olie die ze lekker steeds maar duurder maken omdat ze ons hebben wijsgemaakt dat het gebruik van olie de wereld doet opwarmen!

Allez!
75.000 jaar geleden warmde het even snel op en dan liepen enkel uw over-x-oma en mijn over-y-opa te dartelen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2008 om 07:59.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 10:25   #106
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, de energie-industrie zou dus incapabel zijn of niet geinteresseerd in een monopolie dat hen miljarden dollars per dag zou kunnen opbrengen.

Zeer logisch.
Neen,

Ze willen het achterhouden, omat het hun miljarden dollars per dag zou afnemen. Indien de werking gekend is kunenn verschillende bedrijven dit beginnen maken. Ze zouden zeer goedkoop worden en een enorme revolutie kunnen teweeg brengen in onze maatschappij. Stel dat je in gelijk welke elektro zaak achter een free energy device van verschilende merken kan gaan. Energiebedrijven en de olieindustrie zou nogal lachen.
Oud 3 augustus 2008, 12:03   #107
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Akufen, wees eens niet zo naief.
Ik ben electrotechnisch ingenieur met connecties in universiteiten.
Als er een over-unity generator bestond die werd aanvaard binnen de academische wereld of waar zelfs maar twijfel of discussie over bestond zou ik het weten of er minstens van gehoord hebben.
Ik had u al gezegd dat jij volgens het idee "als het waar was had ik het geweten" werkt, merci om dat nu grif toe te geven.

Citaat:
Ik zou de charlatans die de voorbije decennia over-unity devices hebben voorgesteld, of perpetuum mobiles, geen eten willen geven.
ALLEMAAL, 100 % van hen zijn ontmaskerd als fraudeurs of halve zolen die maar 1 ding nodig hadden : centen voor meer onderzoek dat dan zeker tot die gigantische doorbraak zou leiden.
Zoals die charlatans die boeken schrijven over 9/11 hé? Uw woorden zijn ondertussen zo hol en leeg geworden door alles wat u niet aanstaat af te breken dat ik alleen nog maar kan lachen met uw "argument" dat je toepast op alle onderwerpen. "Da's allemaal niet waar, charlatans! Ik had het wel geweten als het zo was!"

Citaat:
Het volstaat om te kijken naar wat objectieve bronnen zeggen over Tom Bearden om hem te klasseren. Vertikaal.
TOT het moment dat hij zijn tuig presenteert aan een onafhankelijke onderzoeker. Hey, ik wil het zelf gaan testen. Op zijn kosten uiteraard.
Ik beloof objectiviteit.
Als je de tekst die ik postte deftig had gelezen dan had je geweten dat het toestel inderdaad onafhankelijk is getest. Maar goed, uw "objectieve" bronnen beweren iets anders dus dan moeten ze wel gelijk hebben hé? Volgens mij kan je dat woord beter achterwege late want ik betwijfel of jij de betekenis kent.
Oud 3 augustus 2008, 12:55   #108
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

ik wil die MEG eerst wel eens in actie zien voor ik dit geloof
Ik heb de theoriën erond altijd al interessant gevonden maar ik vroeg mij af of het uberhaupt wel mogelijk was. Afwachten tot ie met een werkend prototype op de proppen komt dat kan geverifieerd worden door de ganse wetenschappelijke wereld. Zijn claims over de relatie met vacuum-energie vind ik interessant, maar welja... ik geloof dit deel niet
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 3 augustus 2008 om 12:56.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 13:10   #109
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ik wil die MEG eerst wel eens in actie zien voor ik dit geloof
Ik heb de theoriën erond altijd al interessant gevonden maar ik vroeg mij af of het uberhaupt wel mogelijk was. Afwachten tot ie met een werkend prototype op de proppen komt dat kan geverifieerd worden door de ganse wetenschappelijke wereld. Zijn claims over de relatie met vacuum-energie vind ik interessant, maar welja... ik geloof dit deel niet
Ik claim ook niet dat die MEG werkt, maar dat is wel hun claim én met onafhankelijke tests. Ik gaf dit gewoon als voorbeeld na 2 minuten googlen. Dit is zeker geen alleenstaand feit. De voorbeelden in die documentaire vind ik veel opmerkelijker maar in dat geval heb je alleen maar video om op verder te gaan.

Als we kijken naar het werk van Tesla en Brown is er duidelijk al meer dan een eeuw interesse in het onderwerp. We kunnen zelfs nog een stap terug gaan naar de 'sympathetic vibratory physics' van Keeley in de 19e eeuw.

Om die personen (zeker Tesla en Brown) allemaal af te schrijven als 'charlatans' vind ik uit de lucht gegrepen.
Oud 3 augustus 2008, 16:23   #111
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Waarom werd de Pentone-motor bv niet gedevelopperd?
Ik vermoed dat daar de Kappersvakbond tegen in actie is gekomen.
Oud 14 augustus 2008, 17:17   #112
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

De Amerikaanse FAA geeft radar data vrij van UFO's:

FAA Release of Radar Data Signals a new 'Openness Policy' on UFOs
http://www.opednews.com/articles/FAA...80718-180.html
Oud 18 augustus 2008, 20:46   #113
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In dat geval vrees ik dat Von Däniken ook gelijk heeft en dat we afstammelingen zijn van half-aap/half alien.....
Niet alleen von Däniken zou dan gelijk hebben. Ook het Oude Testament.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2008, 20:55   #114
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet alleen von Däniken zou dan gelijk hebben. Ook het Oude Testament.
In de bijbel heb ik nooit een aap aangetroffen.
Oud 18 augustus 2008, 21:23   #115
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
In de bijbel heb ik nooit een aap aangetroffen.
Maar mogelijk wel aliens (goden).

Genesis 6, 1
"Toen de mensen talrijk begonnen te worden op de aardbodem en dochters kregen, [2] zagen de zonen van God hoe mooi de dochters van de mensen waren, en zij kozen uit die dochters ieder een vrouw."

Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2008 om 21:29.
Oud 18 augustus 2008, 22:02   #116
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar mogelijk wel aliens (goden).

Genesis 6, 1
"Toen de mensen talrijk begonnen te worden op de aardbodem en dochters kregen, [2] zagen de zonen van God hoe mooi de dochters van de mensen waren, en zij kozen uit die dochters ieder een vrouw."
Nou ja, zo zie je maar dat als je wil, je elke tekst naar je eigen smaak kunt interpreteren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2008, 22:03   #117
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Nou ja, zo zie je maar dat als je wil, je elke tekst naar je eigen smaak kunt interpreteren.
Ik lees wat er staat.
Oud 18 augustus 2008, 22:07   #118
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Nee, zoals het er staat kun je er juist ZONDER "interpreteren¨ alleen maar van maken dat een deel van de mensheid werd gekruist met buitenaardsen. Prederikken doen juist hun uiterste best om dat effect weg te interpreteren.
Oud 18 augustus 2008, 22:12   #119
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, zoals het er staat kun je er juist ZONDER "interpreteren¨ alleen maar van maken dat een deel van de mensheid werd gekruist met buitenaardsen. Prederikken doen juist hun uiterste best om dat effect weg te interpreteren.
Inderdaad.
Oud 21 augustus 2008, 09:56   #120
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, zoals het er staat kun je er juist ZONDER "interpreteren¨ alleen maar van maken dat een deel van de mensheid werd gekruist met buitenaardsen.
Hoe kunt ge nu in godsnaam iets lezen ZONDER het te interpeteren (laat staan dat het over "de zonen van god" gaat)? Kunt gij uw hersenactiviteit afzetten of zo?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be