![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Wat een mop. ![]() Momenteel gebruikt de energie-industrie natuurlijke grondstoffen, welke moeten ontgonnen, geprocessed, getransporteerd en opgeslagen worden. Die kost betaal jij als eindgebruiker mee. Nu, als jij gelooft in een toestel dat dit allemaal oplost en rechtstreeks uit een onbekende bron energie tovert bij jou thuis in bruikbare vorm, dan droom je. Er is meer kans dat je morgen een oliebron in je tuin aantreft dan dat zoiets realiseerbaar is. Ik zou zeggen : Start digging. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste, het is niet "het grootste probleem". Alleen maar in uw ogen, niet in diegene die nu rijk worden met olie en er veel macht op nahouden. Ten tweede, het is niet opgelost zonder dat "wij" het wisten, maar jij. En aangezien uw houding "alles wat we niet weten is niet waar", is dat ook niet echt een verrassing. Citaat:
U kan twijfelen aan de echtheid van de claims, maar beweren dat er nog nooit iets getest of aangetoond is is vlakaf een leugen. Hier vind u ook een hele waslijst: http://jnaudin.free.fr/ ![]() http://cheniere.nii.net/references/f...001/index.html Laatst gewijzigd door Akufen : 3 augustus 2008 om 01:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben electrotechnisch ingenieur met connecties in universiteiten. Als er een over-unity generator bestond die werd aanvaard binnen de academische wereld of waar zelfs maar twijfel of discussie over bestond zou ik het weten of er minstens van gehoord hebben. Quod non. Citaat:
ALLEMAAL, 100 % van hen zijn ontmaskerd als fraudeurs of halve zolen die maar 1 ding nodig hadden : centen voor meer onderzoek dat dan zeker tot die gigantische doorbraak zou leiden. Quod non. Het volstaat om te kijken naar wat objectieve bronnen zeggen over Tom Bearden om hem te klasseren. Vertikaal. TOT het moment dat hij zijn tuig presenteert aan een onafhankelijke onderzoeker. Hey, ik wil het zelf gaan testen. Op zijn kosten uiteraard. Ik beloof objectiviteit. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja sèg parcifal, een mens mag toch nog eens dromen zeker!
Wat hebben we nu? enkel olie die ze lekker steeds maar duurder maken omdat ze ons hebben wijsgemaakt dat het gebruik van olie de wereld doet opwarmen! Allez! 75.000 jaar geleden warmde het even snel op en dan liepen enkel uw over-x-oma en mijn over-y-opa te dartelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2008 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze willen het achterhouden, omat het hun miljarden dollars per dag zou afnemen. Indien de werking gekend is kunenn verschillende bedrijven dit beginnen maken. Ze zouden zeer goedkoop worden en een enorme revolutie kunnen teweeg brengen in onze maatschappij. Stel dat je in gelijk welke elektro zaak achter een free energy device van verschilende merken kan gaan. Energiebedrijven en de olieindustrie zou nogal lachen.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() ik wil die MEG eerst wel eens in actie zien voor ik dit geloof
![]() Ik heb de theoriën erond altijd al interessant gevonden maar ik vroeg mij af of het uberhaupt wel mogelijk was. Afwachten tot ie met een werkend prototype op de proppen komt dat kan geverifieerd worden door de ganse wetenschappelijke wereld. Zijn claims over de relatie met vacuum-energie vind ik interessant, maar welja... ik geloof dit deel niet ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 3 augustus 2008 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als we kijken naar het werk van Tesla en Brown is er duidelijk al meer dan een eeuw interesse in het onderwerp. We kunnen zelfs nog een stap terug gaan naar de 'sympathetic vibratory physics' van Keeley in de 19e eeuw. Om die personen (zeker Tesla en Brown) allemaal af te schrijven als 'charlatans' vind ik uit de lucht gegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Waarom werd de Pentone-motor bv niet gedevelopperd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() De Amerikaanse FAA geeft radar data vrij van UFO's:
FAA Release of Radar Data Signals a new 'Openness Policy' on UFOs http://www.opednews.com/articles/FAA...80718-180.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() In de bijbel heb ik nooit een aap aangetroffen.
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Maar mogelijk wel aliens (goden).
Genesis 6, 1 "Toen de mensen talrijk begonnen te worden op de aardbodem en dochters kregen, [2] zagen de zonen van God hoe mooi de dochters van de mensen waren, en zij kozen uit die dochters ieder een vrouw." Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2008 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Nou ja, zo zie je maar dat als je wil, je elke tekst naar je eigen smaak kunt interpreteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Nee, zoals het er staat kun je er juist ZONDER "interpreteren¨ alleen maar van maken dat een deel van de mensheid werd gekruist met buitenaardsen. Prederikken doen juist hun uiterste best om dat effect weg te interpreteren.
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe kunt ge nu in godsnaam iets lezen ZONDER het te interpeteren (laat staan dat het over "de zonen van god" gaat)? Kunt gij uw hersenactiviteit afzetten of zo?