Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2008, 16:17   #321
Fourtis
Banneling

Standaard

[quote=Den Duisteren Duikboot;3733314]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fourtis Bekijk bericht

Je leest echt niet wat ik schrijf. Ik leg het nog één keer uit (volksverheffing is een opdracht waarin men niet te snel mag versagen):

Wanneer jij het hierboven over een "bewijs" hebt, heb je het over een ander facet van de discussie. Ik vroeg om een bewijs dat Voorhamme die praktijk zou hebben voorgeschreven en nog wel onder druk van de moslims. De discussie gaat dus niet over een bewijs van wat de praktijk zou zijn op schoolniveau. Ik wil die mensen best geloven.

Discussieer a.u.b. op niveau als je met mij discussieert. Dat zou van elementair respect getuigen.

En als je mij voor een leugenaar houdt moet je ook al niet met mij discussiëren. Het is natuurlijk je laatste toevluchtsoord als je het niet kunt halen: dicht de tegenstander leugens toe die wél passen in je kraam en voel je alsnog onoverwinnelijk.

Er is nergens sprake van een opgedrongen praktijk en het is duidelijk dat hij onvoldoende geïnformeerd was over de kwestie. Die zaak is overigens ondertussen allang uitgeklaard en opgelost, wat ten overvloede bewijst dat Voorhamme geenszins "zijn broek heeft afgestoken" voor het "moslimelectoraat".
Zo, je blijft dus kronkelen als een aal in een emmer snot. En liegen, of zal ik de term 'taqqyia' gebruiken? Veel passender.

Nogmaals, en als je woordjes niet snapt, zeg het dan hé : Voorhamme als vertegenwoordiger van de inrichtende macht stak zijn broek wel degellijk af (om stemmetjes te winnen) voor de moslims. Hij had kunnen verhinderen dat halal-kost verplicht werd voor alle overtuigingen. Hetgeen hij niet deed.
Communicatiefouten of niet, Voorhamme en de schooldirecties gaven toe dat in de praktijk er NU alleen nog maar halal-kost in hun scholen op tafel komt.

Draai of keer het hoe je wil, slijm zo veel je wil, lieg zo veel je wil, de REALITEIT is dat alle kinderen halaleten door hun strot krijgen, en dat er dus enkel met de wensen van moslims rekening wordt gehouden.

En dat dat allemaal kon door het eeuwige buigen van links.
Ik hoef helemaal geen bewijzen aan te brengen voor iets wat de evidentie zelf is.
Ik wacht nog steeds op jouw bewijs dat het verplichte halal-eten een instructie is van allah. Het zou van elementair respect getuigen moest jij nu eens snel met een bewijs hiervan over de brug komen.
Fourtis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:21   #322
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

pas op, er zijn zo nog van die hineinintepretierbare verzen hoor.

Om van alle zever af te zijn zou Filip De Winter beter zijn slogans even gaan opzoeken in dit zeer eerbiedwaardige boek, waar totaal geen racistische, xenofobe of discriminerende teksten in vermeld staan, tenzij men van slechte wil is en deze verkeerd interpreteert, nietwaar Filo?

Als we dan gewoon de termen "gelovigen" = deel uitmakend van 'onze' groep, oftwel 'eigen volk' en "ongelovigen" = niet deel uitmakend van 'onze' groep oftwel ander volk, vreemdelingen etc. eens gewoon vervangen, dan krijgen we volgende PERFECT TOELAATBARE, NIET RACISTISCHE slogans voor de volgende verkiezingen:

Een kleine bloemlezing:

Citaat:
5:33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
wordt, mits enige aanpassing:

De vergelding dergenen die oorlog tegen Filip en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
----------------

Citaat:
8.73 De ongelovigen zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.
wordt:
Het ander volk zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.

-----------------

Citaat:
2:191 En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij het stadhuis, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor het ander volk
-----------------

Citaat:
8:12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt het eigen volk. Ik boezem ontzag in de harten van het ander volk. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
------------------
Deze is een ietsje moeilijker, maar best doenbaar:

Citaat:
9:5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Wanneer de verkiezingen voorbij zijn, doodt dan het ander volk waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en zich assimileren en belastingen betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Filip is Vergevensgezind, Genadevol.
-----------------

Eentje om over na te denken:

Citaat:
2:193 En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de politiek alleen voor Filip wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de criminelen

Straf hé!
------------------

Citaat:
24:50 Is er een ziekte in hun hart? Of twijfelen zij, of vrezen zij dat Allah en Zijn boodschapper onrechtvaardig jegens hen zullen zijn? Neen, zij zijn zelf de onrechtvaardigen.
Is er een ziekte in hun hart? Of twijfelen zij, of vrezen zij dat Filip en Zijn boodschappers onrechtvaardig jegens hen zullen zijn? Neen, zij zijn zelf de onrechtvaardigen.

enfin, Filip zal content zijn, er zijn er voor minder veroordeeld zeker hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 16:22.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:26   #323
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef helemaal geen bewijzen aan te brengen voor iets wat de evidentie zelf is.
Ik zou exact hetzelfde kunnen zeggen, maar ik heb mij voorgenomen zo laag niet te vallen. Ajuus!
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:26   #324
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Iemand die niet logisch kan nadenken, zoals ik al eerder aangaf:

Het is niet omdat een hoofddoek iemand "beschermt" tegen lastige mannen, dat hieruit logisch kan afgeleid worden dat mannen een vrijgeleide genieten om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen. Wat hier wél logisch uit kan worden afgeleid is dat er mannen bestaan die vrouwen zouden kunnen lastigvallen.

Waarop het genie Circe antwoordde:

een lapje stof beschermt helemaal niemand tegen lastige mannen. Het enige dat tegen lastige mannen beschermt is een witte indianenpluim in uw achterwerk steken.

Nee, het niveau ligt niet waar het zou moeten liggen in onze geroemde westerse beschaving...
U blijft grappig.

Kan je me even uitleggen waarom "mannen die vrouwen zouden kunnen lastigvallen" dit dan niet zouden doen met vrouwen die een lapje stof op hun hoofd hebben gelegd? Want zo staat het toch duidelijk in de koran: als ze zich HERKENBAAR maken als "gelovige" vrouw, dan worden ze NIET lastiggevallen.

(oftwel in mijn voorbeeld: waarom zouden ze vrouwen niet lastigvallen als ze met een indianenpluim in hun achterwerk rondlopen? Want Circe beweert toch dat ze niet zullen lastiggevallen worden als ze met een indianenpluim in hun poep rondlopen - een goede verstaander weet natuurlijk dat ik een grapje maakte. Het enige dat er écht voor zorgt dat vrouwen niet worden lastiggevallen is een ijzeren kuisheidsgordel natuurlijk, vooral als manlief de sleutel mee heeft op kruistocht).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 16:29.
Oud 8 oktober 2008, 16:27   #325
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Artisjok, ik heb echt geen zin in een welles nietes spelletje zonder inhoud. Daar ga ik mijn tijd niet insteken. Doe gerust wat je niet laten kan, ik ga echt je spel niet meespelen.

Dat kan ik best geloven. Haar toeSPRAAK duurt meer dan 60 minuten en staat inderdaad niet geschreven.
Wat wèl geschreven staat is het volgende:

voor mijn part interpreteer jij dit als zijnde: de gematigden zijn de echte moslims die weten hoe ze hun oorlogsblauwdruk moeten herinterpreteren..... maar dat zegt Brigitte Gabriel nu eenmaal niet.
Je citaat van Brigitte Gabriel bevestigt net mijn stelling.

"In elke religie heb je een kleine minderheid radicalen, die hun heilig boek letterlijk neemt. De overgrote meerderheid is capabel om het boek te interpreteren en hun geloof aan te passen aan de maatschappij waarin ze leven."

Zij maakt ook het onderscheid tussen radicalen en gematigden.

Op de rest van mijn bericht reageer je niet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=296

Betekent dit dat je geen berichten vindt die je stelling staven?
Citaat:
Zoals de intelligente aandachtige lezer al lang heeft opgemerkt, geef ik helemaal geen draai aan uw koranverzen, maar lees ik gewoon wat er staat.
Ben je je eigen berichten nog aan het nalezen? Heb je zelf gevonden waar je het over personen hebt, anders zeg je het maar, dan citeer ik het wel.

Begrijp je onderwijl wat ik bedoel met "Ik beoordeel dan ook nooit iemand naar zijn religie, maar naar zijn persoonlijkheid. Om dit te kunnen doen, moet je wel de moeite doen en bereid zijn om iemand te leren kennen."
Ik heb het over beoordelen, en waarop beoordeel je iemand. Beoordeel je iemand naar zijn/haar persoonlijkheid, of naar de groep waartoe iemand zou behoren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:30   #326
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand die niet logisch kan nadenken, zoals ik al eerder aangaf:

[i]Het is niet omdat een hoofddoek iemand "beschermt" tegen lastige mannen, dat hieruit logisch kan afgeleid worden dat mannen een vrijgeleide genieten om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen.
Het genie Duikboot moet wat meer in het leven staan en zich afvragen waarom moslimjongeren niet gehoofddoekte meisjes (moslims of niet) uitschelden voor hoeren en lastig vallen (en zelfs verkrachten). *

Dat soort gedrag kan dus wel logisch afgeleid uit die koranvers, en wat blijkt : ze wordt logisch afgeleid door mensen die in hun leven gehersenspoeld of intensief geconfronteerd worden met de koran : moslims dus.
Moslims zien dat vers dus wèl als een vrijgeleide om niet-gehoofddoekten lastig te vallen.

*Voor uw verheffing Duikboot : Brussels minister Grouwels lanceerde in het verleden al campagnes om moslimjongeren hun vieze streken af te leren die ze uithalen op basis van dat koranvers.
Oud 8 oktober 2008, 16:32   #327
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou exact hetzelfde kunnen zeggen, maar ik heb mij voorgenomen zo laag niet te vallen. Ajuus!
Lager dan de platste moslimapologeet valt er niet te vallen. Die apologeten liggen immers constant plat op de buik.
Oud 8 oktober 2008, 16:32   #328
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
U blijft grappig.

Kan je me even uitleggen waarom "mannen die vrouwen zouden kunnen lastigvallen" dit dan niet zouden doen met vrouwen die een lapje stof op hun hoofd hebben gelegd? Want zo staat het toch duidelijk in de koran: als ze zich HERKENBAAR maken als "gelovige" vrouw, dan worden ze NIET lastiggevallen.
Ik ben geen kenner van de islamitische spelregels, laat staan dat ik er de oorsprong of de bedoeling van zou kennen. Waar het mij om gaat is dat jij iets logisch meent te kunnen afleiden uit een vers dat in mijn ogen geen logische afleiding daarvan is.

Ik stel vast dat je de discussie wil verleggen en maak daaruit op dat je ze hebt verloren. Dat is geen schande natuurlijk. Dat wordt het pas als je dat niet kunt toegeven.
Oud 8 oktober 2008, 16:34   #329
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Het genie Duikboot moet wat meer in het leven staan en zich afvragen waarom moslimjongeren niet gehoofddoekte meisjes (moslims of niet) uitschelden voor hoeren en lastig vallen (en zelfs verkrachten). *

Dat soort gedrag kan dus wel logisch afgeleid uit die koranvers, en wat blijkt : ze wordt logisch afgeleid door mensen die in hun leven gehersenspoeld of intensief geconfronteerd worden met de koran : moslims dus.
Moslims zien dat vers dus wèl als een vrijgeleide om niet-gehoofddoekten lastig te vallen.

*Voor uw verheffing Duikboot : Brussels minister Grouwels lanceerde in het verleden al campagnes om moslimjongeren hun vieze streken af te leren die ze uithalen op basis van dat koranvers.
Die jongeren begaan dezelfde interpretatiefout als Circe. Hun niveau van logisch denken zit op haar niveau. Dat verklaart inderdaad veel van de problemen die we vandaag hebben.
Oud 8 oktober 2008, 16:35   #330
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je citaat van Brigitte Gabriel bevestigt net mijn stelling.

"In elke religie heb je een kleine minderheid radicalen, die hun heilig boek letterlijk neemt. De overgrote meerderheid is capabel om het boek te interpreteren en hun geloof aan te passen aan de maatschappij waarin ze leven."
En als puntje bij paaltje komt zullen die zogenaamde 'gematigden' de zogenaamde 'radicalen' niet tegenhouden. Heb je het nu nog steeds niet begrepen ?
Oud 8 oktober 2008, 16:38   #331
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
pas op, er zijn zo nog van die hineinintepretierbare verzen hoor.

Om van alle zever af te zijn zou Filip De Winter beter zijn slogans even gaan opzoeken in dit zeer eerbiedwaardige boek, waar totaal geen racistische, xenofobe of discriminerende teksten in vermeld staan, tenzij men van slechte wil is en deze verkeerd interpreteert, nietwaar Filo?

Als we dan gewoon de termen "gelovigen" = deel uitmakend van 'onze' groep, oftwel 'eigen volk' en "ongelovigen" = niet deel uitmakend van 'onze' groep oftwel ander volk, vreemdelingen etc. eens gewoon vervangen, dan krijgen we volgende PERFECT TOELAATBARE, NIET RACISTISCHE slogans voor de volgende verkiezingen:

Een kleine bloemlezing:

wordt, mits enige aanpassing:

De vergelding dergenen die oorlog tegen Filip en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
----------------

wordt:
Het ander volk zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.

-----------------

En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij het stadhuis, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor het ander volk
-----------------

Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt het eigen volk. Ik boezem ontzag in de harten van het ander volk. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
------------------
Deze is een ietsje moeilijker, maar best doenbaar:

Wanneer de verkiezingen voorbij zijn, doodt dan het ander volk waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en zich assimileren en belastingen betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Filip is Vergevensgezind, Genadevol.
-----------------

Eentje om over na te denken:

En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de politiek alleen voor Filip wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de criminelen

Straf hé!
------------------

Is er een ziekte in hun hart? Of twijfelen zij, of vrezen zij dat Filip en Zijn boodschappers onrechtvaardig jegens hen zullen zijn? Neen, zij zijn zelf de onrechtvaardigen.

enfin, Filip zal content zijn, er zijn er voor minder veroordeeld zeker hé.
Indien Dewinter de terminologie zou gebruiken uit het heilig boekske van de islamieten, zouden Filosoof, Artisjok en Duikboot de eersten in de rij staan om klacht in te dienen voor racisme, sexisme en xenofobie.

Het is precies die gespleten tong en schijnheiligheid, dat van hen perfecte apologeten maakt.

Het ironische is dat ze denken dat ze op die manier enig respect van moslims krijgen.
Het tegendeel is echter waar. Op mensen die hun waarden over boord gooien louter uit multicultureel correcte slijmerigheid, zien moslims nog meer neer dan op mensen die hun waardenpatroon verdedigen.
Oud 8 oktober 2008, 16:39   #332
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die jongeren begaan dezelfde interpretatiefout als Circe. Hun niveau van logisch denken zit op haar niveau. Dat verklaart inderdaad veel van de problemen die we vandaag hebben.
Hun denken zit op het zelfde niveau als dat van de 'profeet' nl. dat stelen van een moslim niet mag, dat moslimas aanranden niet mag, dat een moslim tot slaaf maken niet mag, dat liegen tegen een moslim niet mag enz. enz. Vandaar de problemen in onze samenleving met 'verrijkers'. Met het niveau van Circe is niks mis. Zij zegt alleen maar de nare waarheid over islam.
Oud 8 oktober 2008, 16:44   #333
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je je eigen berichten nog aan het nalezen? Heb je zelf gevonden waar je het over personen hebt, anders zeg je het maar, dan citeer ik het wel.
nee lieverd. ik heb je net pogen uit te leggen dat ik geen zin heb om MIJN interpretatie van intelligente posters aan jou nog verder duidelijk te maken.

En hopelijk kan je de volledige toespraak van Brigitte Gabriels eens bekijken, dan zal je horen wat zij bedoelt.

haar site bezoeken is ook al heel verhelderend.

Oud 8 oktober 2008, 16:46   #334
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, die jongeren zitten niet op het niveau van Circe, en dat weet jij natuurlijk ook.

Circe heeft genoeg empathisch vermogen om het denken van die jongeren te doorzien, terwijl jij daartoe niet capabel bent of wil zijn, omdat je onderworpen bent aan de dictaten van heilige multicultuur van je rode partijführers.

Veel problemen van de multicultuur die we vandaag kennen worden dus verklaard door de interpretatie van koranversen zoals Circe die treffend wist te duiden.

Moesten moslims op hetzelfde niveau als Circe zitten, dan zouden ze niet aan een oninhaalbare beschavingsachterstand leiden waar ze nooit meer uitgeraken, tenzij ze het intellectueel niveau van Circe evenaren. Maar dat is voor moslims gewoon niet haalbaar, ten minste deze eeuw nog niet.
Oud 8 oktober 2008, 16:48   #335
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
ahahaahaha typisch voor een poco ze komen tegen de muur te staan in nauwe schoentjes want euh ja halal is heel erg wreed en niet te verdedigen dan gaan ze vlug weg ahahahahahaa weeral door de mand de pocos weeral hun onmenselijkheid bewezen
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:49   #336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen kenner van de islamitische spelregels, laat staan dat ik er de oorsprong of de bedoeling van zou kennen. Waar het mij om gaat is dat jij iets logisch meent te kunnen afleiden uit een vers dat in mijn ogen geen logische afleiding daarvan is.

Ik stel vast dat je de discussie wil verleggen en maak daaruit op dat je ze hebt verloren. Dat is geen schande natuurlijk. Dat wordt het pas als je dat niet kunt toegeven.
waar wil ik w�*t verleggen? mij maakt het niet uit of jij vindt dat ik de discussie zou verloren hebben. Ik ben echter specifiek nooit leerkracht geworden omdat ik na drie keer uitleggen gewoon ophoud om iets aan iemand zijn verstand te proberen brengen.
Ik heb er gewoonweg het geduld niet voor.

Indien jij persé de logica in het bepaalde vers niet ziet (of wil zien), dan laat ik het hierbij hoor.

Misschien nog één pogingske, maar dat zal het dan zijn:

Zorg dat je steeds je zwarte SS uniform aanhebt, zei de ene nazi tegen de andere. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en BIJGEVOLG niet wordt lastiggevallen.

Misschien dat je het op deze manier wèl begrijpt?

Optimistisch naief als ik ben, blijf ik geloven in de intelligentie van den mensch.

Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 17:03.
Oud 8 oktober 2008, 16:50   #337
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hun denken zit op het zelfde niveau als dat van de 'profeet' nl. dat stelen van een moslim niet mag, dat moslimas aanranden niet mag, dat een moslim tot slaaf maken niet mag, dat liegen tegen een moslim niet mag enz. enz. Vandaar de problemen in onze samenleving met 'verrijkers'. Met het niveau van Circe is niks mis. Zij zegt alleen maar de nare waarheid over islam.
En de waarheid kwetst die rode jongens toch zo hard, zeker als moslims in de picture zijn. Dan worden ze zo emotioneel en gaan ze plat.
Da's raar, ik zie het hen nog niet voor de Staphorstenaars doen of de mensen uit de Bible Belt. Het kan niet anders dat ze ervan uitgaan dat moslims te dom zijn om voor zichzelf op te komen op te spreken.
Oud 8 oktober 2008, 16:51   #338
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
waar wil ik w�*t verleggen? mij maakt het niet uit of jij vindt dat ik de discussie zou verloren hebben. Ik ben echter specifiek nooit leerkracht geworden omdat ik na drie keer uitleggen gewoon ophoudt om iets aan iemand zijn verstand te proberen brengen.

Indien jij persé de logica in het bepaalde vers niet ziet (of wil zien), dan laat ik het hierbij hoor.

Misschien nog één pogingske, maar dat zal het dan zijn:

Zorg dat je steeds je zwarte SS uniform aanhebt, zei de ene nazi tegen de andere. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en dus niet wordt lastiggevallen.

Misschien dat je het op deze manier wèl begrijpt?

Optimistisch naief als ik ben, blijf ik geloven in de intelligentie van den mensch.
ahahahaahaa schitterend verwoord !!! ja de collaborateurs van toen (nazis) en nu (islamlovers) ahahahah hand in gaan ze verdedigen wat onverdedigbaar is een boekske bijeen gehallucineerd door een krijgsheer en een pedo ahaahahahahahha doe zo verder circe !!!!
Oud 8 oktober 2008, 16:51   #339
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
En de waarheid kwetst die rode jongens toch zo hard, zeker als moslims in de picture zijn. Dan worden ze zo emotioneel en gaan ze plat.
Da's raar, ik zie het hen nog niet voor de Staphorstenaars doen of de mensen uit de Bible Belt. Het kan niet anders dat ze ervan uitgaan dat moslims te dom zijn om voor zichzelf op te komen op te spreken.
het draait om macht he nieuw kiesvee !!!
Oud 8 oktober 2008, 16:52   #340
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als er staat van 'verberg u onder een doek opdat ge niet lastig gevallen wordt", dan staat dat "lastig vallen" er maar voor spek en eieren bij voor u?
Een soort inhoudsloze stijlfiguur, eigenlijk maar bladvulling?

Wat betekenen de woorden "opdat je niet lastig gevallen wordt" voor jou? Leg ons dat eens haarfijn uit.
En voor wie waren die "vredelievende" woorden bedoeld?

Ken je nog zo'n "islamitische bladvullingen" uit de koran die niet mogen geduid, noch geïnterpreteerd worden omdat ze jou als apologeet te veel plaatsvervangende schaamte bezorgen?
geen antwoord, zoals te verwachten zwijgen ze ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be