![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Banneling
|
[quote=Den Duisteren Duikboot;3733314]
Citaat:
Nogmaals, en als je woordjes niet snapt, zeg het dan hé : Voorhamme als vertegenwoordiger van de inrichtende macht stak zijn broek wel degellijk af (om stemmetjes te winnen) voor de moslims. Hij had kunnen verhinderen dat halal-kost verplicht werd voor alle overtuigingen. Hetgeen hij niet deed. Communicatiefouten of niet, Voorhamme en de schooldirecties gaven toe dat in de praktijk er NU alleen nog maar halal-kost in hun scholen op tafel komt. Draai of keer het hoe je wil, slijm zo veel je wil, lieg zo veel je wil, de REALITEIT is dat alle kinderen halaleten door hun strot krijgen, en dat er dus enkel met de wensen van moslims rekening wordt gehouden. En dat dat allemaal kon door het eeuwige buigen van links. Ik hoef helemaal geen bewijzen aan te brengen voor iets wat de evidentie zelf is. Ik wacht nog steeds op jouw bewijs dat het verplichte halal-eten een instructie is van allah. Het zou van elementair respect getuigen moest jij nu eens snel met een bewijs hiervan over de brug komen. |
|
|
|
|
|
|
#322 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
pas op, er zijn zo nog van die hineinintepretierbare verzen hoor.
Om van alle zever af te zijn zou Filip De Winter beter zijn slogans even gaan opzoeken in dit zeer eerbiedwaardige boek, waar totaal geen racistische, xenofobe of discriminerende teksten in vermeld staan, tenzij men van slechte wil is en deze verkeerd interpreteert, nietwaar Filo? Als we dan gewoon de termen "gelovigen" = deel uitmakend van 'onze' groep, oftwel 'eigen volk' en "ongelovigen" = niet deel uitmakend van 'onze' groep oftwel ander volk, vreemdelingen etc. eens gewoon vervangen, dan krijgen we volgende PERFECT TOELAATBARE, NIET RACISTISCHE slogans voor de volgende verkiezingen: Een kleine bloemlezing: Citaat:
De vergelding dergenen die oorlog tegen Filip en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen. ---------------- Citaat:
Het ander volk zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen. ----------------- Citaat:
----------------- Citaat:
------------------ Deze is een ietsje moeilijker, maar best doenbaar: Citaat:
Wanneer de verkiezingen voorbij zijn, doodt dan het ander volk waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en zich assimileren en belastingen betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Filip is Vergevensgezind, Genadevol. ----------------- Eentje om over na te denken: Citaat:
Straf hé! ------------------ Citaat:
enfin, Filip zal content zijn, er zijn er voor minder veroordeeld zeker hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 16:22. |
|||||||
|
|
|
|
|
#323 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan je me even uitleggen waarom "mannen die vrouwen zouden kunnen lastigvallen" dit dan niet zouden doen met vrouwen die een lapje stof op hun hoofd hebben gelegd? Want zo staat het toch duidelijk in de koran: als ze zich HERKENBAAR maken als "gelovige" vrouw, dan worden ze NIET lastiggevallen. (oftwel in mijn voorbeeld: waarom zouden ze vrouwen niet lastigvallen als ze met een indianenpluim in hun achterwerk rondlopen? Want Circe beweert toch dat ze niet zullen lastiggevallen worden als ze met een indianenpluim in hun poep rondlopen - een goede verstaander weet natuurlijk dat ik een grapje maakte. Het enige dat er écht voor zorgt dat vrouwen niet worden lastiggevallen is een ijzeren kuisheidsgordel natuurlijk, vooral als manlief de sleutel mee heeft op kruistocht).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#325 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"In elke religie heb je een kleine minderheid radicalen, die hun heilig boek letterlijk neemt. De overgrote meerderheid is capabel om het boek te interpreteren en hun geloof aan te passen aan de maatschappij waarin ze leven." Zij maakt ook het onderscheid tussen radicalen en gematigden. Op de rest van mijn bericht reageer je niet. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=296 Betekent dit dat je geen berichten vindt die je stelling staven? Citaat:
Begrijp je onderwijl wat ik bedoel met "Ik beoordeel dan ook nooit iemand naar zijn religie, maar naar zijn persoonlijkheid. Om dit te kunnen doen, moet je wel de moeite doen en bereid zijn om iemand te leren kennen." Ik heb het over beoordelen, en waarop beoordeel je iemand. Beoordeel je iemand naar zijn/haar persoonlijkheid, of naar de groep waartoe iemand zou behoren? |
||
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat soort gedrag kan dus wel logisch afgeleid uit die koranvers, en wat blijkt : ze wordt logisch afgeleid door mensen die in hun leven gehersenspoeld of intensief geconfronteerd worden met de koran : moslims dus. Moslims zien dat vers dus wèl als een vrijgeleide om niet-gehoofddoekten lastig te vallen. *Voor uw verheffing Duikboot : Brussels minister Grouwels lanceerde in het verleden al campagnes om moslimjongeren hun vieze streken af te leren die ze uithalen op basis van dat koranvers. |
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
|
Citaat:
Ik stel vast dat je de discussie wil verleggen en maak daaruit op dat je ze hebt verloren. Dat is geen schande natuurlijk. Dat wordt het pas als je dat niet kunt toegeven. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is precies die gespleten tong en schijnheiligheid, dat van hen perfecte apologeten maakt. Het ironische is dat ze denken dat ze op die manier enig respect van moslims krijgen. Het tegendeel is echter waar. Op mensen die hun waarden over boord gooien louter uit multicultureel correcte slijmerigheid, zien moslims nog meer neer dan op mensen die hun waardenpatroon verdedigen. |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
|
Hun denken zit op het zelfde niveau als dat van de 'profeet' nl. dat stelen van een moslim niet mag, dat moslimas aanranden niet mag, dat een moslim tot slaaf maken niet mag, dat liegen tegen een moslim niet mag enz. enz. Vandaar de problemen in onze samenleving met 'verrijkers'. Met het niveau van Circe is niks mis. Zij zegt alleen maar de nare waarheid over islam.
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hopelijk kan je de volledige toespraak van Brigitte Gabriels eens bekijken, dan zal je horen wat zij bedoelt. haar site bezoeken is ook al heel verhelderend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Circe heeft genoeg empathisch vermogen om het denken van die jongeren te doorzien, terwijl jij daartoe niet capabel bent of wil zijn, omdat je onderworpen Veel problemen van de multicultuur die we vandaag kennen worden dus verklaard door de interpretatie van koranversen zoals Circe die treffend wist te duiden. Moesten moslims op hetzelfde niveau als Circe zitten, dan zouden ze niet aan een oninhaalbare beschavingsachterstand leiden waar ze nooit meer uitgeraken, tenzij ze het intellectueel niveau van Circe evenaren. Maar dat is voor moslims gewoon niet haalbaar, ten minste deze eeuw nog niet. |
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb er gewoonweg het geduld niet voor. Indien jij persé de logica in het bepaalde vers niet ziet (of wil zien), dan laat ik het hierbij hoor. Misschien nog één pogingske, maar dat zal het dan zijn: Zorg dat je steeds je zwarte SS uniform aanhebt, zei de ene nazi tegen de andere. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en BIJGEVOLG niet wordt lastiggevallen. Misschien dat je het op deze manier wèl begrijpt? Optimistisch naief als ik ben, blijf ik geloven in de intelligentie van den mensch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Da's raar, ik zie het hen nog niet voor de Staphorstenaars doen of de mensen uit de Bible Belt. Het kan niet anders dat ze ervan uitgaan dat moslims te dom zijn om voor zichzelf op te komen op te spreken. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|