![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wisten ze dat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() nee Leuven is daar te braaf voor. De jaarlijkse NSV betoging is zowat het enige wanneer er "troubles" zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moet je ook durven incasseren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ach zo. Ik ga er eerder van uit dat wanneer 'links' iets organiseert je er van op aan kan dat er of geweld of vandalisme gaat zijn of de beiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() *zucht* 10 jaar geleden bestond die discussie al, nu nog altijd...het enige verschil vind ik is dat ALS/LSP aggressiever geworden is
![]() |
#272 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die mensen hadden de toestemming om dat gebouw te gebruiken. Hoe noem jij een regime die er voor zal zorgen dat jij je mening niet kenbaar moogt maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Trouwens:
- als een 'linkse' een mep geeft op een 'rechtse' is het iemand die de blokkade volhoudt - als een 'rechts' een mep geeft op een 'linkse' is het een agressieve fascist (volgens 'links') |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen morgen onafhankelijk wordt en geleid door die mensen zitten mensen zoals ik binnen de kortste keren zonder job en/of in de bak. Een fascist blijft een fascist ook als hij een maatpak aanheeft en niet meer schuimbekkend loopt te tieren. Over de taktiek om ze te bestrijden wil ik best discussiëren, maar dat ze bestreden moeten worden staat voor mij buiten kijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ge moet overigens een deftig nadenken over het concept "vreedzame blokkade" tegen burgers en zo voorkomen dat zij hun fundamentele grondrechten (vrijheid van vergadering, vrijheid van meningsuiting) kunnen gebruiken.
Neem bij verkiezingen. Men vorme een "vreedzame blokkade" rond elke persoon van wie men vermoed dat die niet op uw partij zal stemmen zodat hij niet kan stemmen, en dus zijn actieve politieke grondrechten (stemmen) niet kan gebruiken. Democratisch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roep dan maar eens Alerta antifascista... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me voor uw huis barricadeer om er voor te zorgen dat gij niet meer binnen kunt is er ook "kans op geweld". Mag ik dan ook de schuld op u steken?
|
![]() |
![]() |