![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() nuja ik geef het op hoor... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarover heb je het ? denk je nu dat platonisch redeneren over humo moppen het summum van intelligentie is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hun rioolpers wordt nu aan banden gelegd door hun eigen advocatuur, wanneer ze schunnige collages maken met hun eigen benoemde soort. Niet gezien in geen 100 jaar... de tijden veranderen waarlijks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Schepen
|
![]() Ik wil hier zeker zo'n puberaal vodje als Humo niet verdedigen en tis inderdaad vunzig maar de uilenspiegel in mij vindt het toch goed dat die profiteurs en carrierepoepers (en dit alles met belastingsgeld!!) eens goed te kakken worden gezet.
Wel grappig inderdaad dat die linkiewinkies wel inderdaad hypocriet zijn en censuur of media-boycot tgo vlaams-nationalisten wel steunen. Maar toch, in een echte democratie moeten de machthebbers kritisch aagepakt worden en onregelmatigheden aangeklaagd worden, al is het hier wel onder een kinderachtige vorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Gouverneur
|
![]() Dat doet u uiteraard niet.
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wanneer een kind van die dame of die heer dat boekske ziet? en de "vriendjes" van die kinderen. er zijn er al voor minder gepest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eens kijken hoe goed de rechter om kan met "internet"...
![]() Ik heb de fotosoep nu al op een vijftal buitenlandse servers zien staan... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet mij herinneren aan mij zotte jaren toen ik een domoticasysteem die volledig in de mist ging, eventje in detail al zijn foutjes op het web gezet had. De kerel bleek zich dan vooral blauw te ergeren aan het feit dat in Google ranking mijn site boven zijn site sprong... Hij heeft een proces ingeleid, maar het probleem is dan vanzelf opgelost, hij is failliet gegaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen dat ik ook rekening hou met andere dingen, zoals dat ge vooraleer ge iemand te kakken zet voor duizenden mensen, er bewijzen moeten zijn; zoals ge een verschil moet maken met publieke figuren en gewone mensen (het recht op de afbeelding van jouw of mijn smoel ...) (en dit geldt niet voor Koekelenberg: hij is publiek figuur, maar niet een sekretareske van vijf in een €, zelfs al peuterde ze een loonsverhoging af van 500 € in de maand, 't is nogal wat) Citaat:
zoals al gezegd, in dit geval vond ik het erover.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat gezegd zijnde, vind ik het een domme zet van Sylvie Ricour om hier zoveel trammelant over te maken. Als ze hierover had gezwegen, was dit hele debacle beperkt gebleven tot een handjevol Humo-lezers. De enige die er nu als winnaar uitkomt, is Humo, die zich met deze zelf toegemeten slachtofferrol geen betere reclamecampagne had kunnen wensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Gouverneur
|
![]() Zaterdag ging ik naar een winkel,en daar lagen ze nog te koop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 9 november 2008 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de kwaadwilligheid komt hier in eerste instantie van Koekelberg en zijn vrouwen. Houden zij zich aan de regels dan gebeurt al de rest ook niet.
![]() |
#297 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is onzin natuurlijk. Het ene onrecht praat het andere niet goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k geloof dat er in de rechtspraak zelfs een term voor bestaat.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 november 2008 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 |
Schepen
|
![]() Ik sta volledig achter de uitspraak van de rechter. Je doet dat niet, de mensen zo beschimpen.
Het is niet leuk voor de betrokkenen, maar daar houdt het niet mee op. Bedenk ook dat de betrokkenen een partner, kinderen, ouders kunnen hebben, die zich door die lelijke lastercampagne diep gekrengt voelen. Het is schaamteloos en schandalig, wat humo deed. Het moet nu maar de gevolgen van zijn slechte daden dragen.