![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet willen zìj 'onze' monarchie wel? Wij willen er in elk geval van af.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eventueel kan men het koningshuis inderdaad behouden : we zetten een omheining rond het paleis van Laeken, met de koningsbende erin, en dat kan dan een toeristische attractie worden, de mensen kunnen dat gaan bezoeken . Tegen betaling uiteraard , en dan kost het de nieuwe Vlaamse Republiek niets. Voor de 1ste maal in de geschiedenis heb je dan monarchen die zelfbedruipend zijn, en niet op de zak van "hun" volk moeten teren, zoals een kolonie teken in de pels van een schurftige hond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt weer smullen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alhoewel ik geen communist ben en de communistische ideologie verwerpt, moet men wel erkennen dat Mao heel snel na de machtsovername ervoor gezorgd heeft dat de gewone Chinees niet meer crepeerde door permant voedseltekort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Met een boerenzoon of een werkmanskind ging het heel waarschijnlijk nog stukken slechter geweest zijn.
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Hitler aan de macht kwam, had niets te maken met de afschaffing van het keizerrijk, maar alles met het vernederend verdrag van Versailles. Hierdoor werd Duitsland in zo'n situatie geduwd dat de revanchistische krachten wel de overhand moesten krijgen. Het einde van WO I bracht geen vrede, maar zaaide reeds de kiemen voor WO II. De schuld ligt bij Versailles. Niet bij het aftreden van de keizer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terwijl de bevolking van die twee landen bijna crepeerden van bittere armoede ,zagen ze hun heersers zich rondwentelen in onmetelijke luxe en rijkdom, totaal blind voor het lot van hun onderdanen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koning is gewoon koeiestront met een kroontje op en goed geparfumeerd, meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. overdreven is; b. de factoren zijn die ik mee moet nemen in de redenering. Ik ben benieuwd of u hier verder komt dan wat inhoudloos geblaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Minister
|
![]() Voor mij mogen ze de monarchie opdoeken hier in België want het kost ons toch alleen maar pakken belastingsgeld, waar de burger niets aan heeft. Trouwens ik vraag me af welke functie het koningshuis nog heeft in deze tijd. Voor mijn part mogen ze er ook een toeristische attractie van maken, zodat die kwallen nog wat geld opbrengen.
Vivre la république! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 18 november 2008 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() Onder het nederlandse Koningshuis hebben toestanden zoals onder het communisme in Rusland, China, hebben toestanden zoals in Duitsland in de jaren '40, nooit de kans gekregen.
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Wel, schaf dat koningshuis dan af ! Dan kan het niet meer als " speelbal " gebruikt worden. De koning ! Een speelbal ! Een stamp onder zijn teelbal , ja, en het land uit ! Zonder één rotte eurocent ! Landloper !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Parlementslid
|
![]() Goed om te weten dat u geen problemen hebt met concentratiekampen waar miljoenen chinezen in terecht kwamen en nog steeds in terecht komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja? Voor wie dan wel? Voor de horigen (want ja, voor het geval u het niet wist, horigheid bestond nog onder de tsaren)? Voor de arme, uitgeperste Russische boer? Voor de Joden (of heeft u nog nooit gehoord over de door de Romanovs georganiseerde pogroms)? En voor de edelen? En als het allemaal zoveel beter was onder de tsaren, waarom kon Lenin dan aanvankelijk rekenen op grote sympathie onder het gewone Russische volk? |
|
![]() |
![]() |