![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[quote=filosoof;3772666]Voor mij ook..[/QUOTE [quote=filosoof;3760041]Moslims? ![]() QUOTE] war zou hij deze toch vandaan halen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens een interessant vraagje voor de vleeseters hier.
Zou u halal kip of vis eten? Zo ja: waarom? Zo nee: waarom?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Strikvraag?
Het ging tot nu toe voornamelijk over rundsvlees. Ik vraag mij af hoe het met de rest zit.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() kip en vis zijn steeds halal het gaat over zoogdieren die kelen ze en laten ze met veel pijn doodbloeden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 december 2008 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier:
http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7 En hier. http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=60 Het ging dus voornamelijk over vee. (runderen, schapen, etc)
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij trouwens vreemd dat u deze niet kent (staat misschien niet in je partij propagandeboekje ofzo?) Bij halal kippen wordt voor de machine aangezet wordt een gebed door een imam opgezegd en vervolgens worden de kippen met het hoofd in de richting van Mekka geslacht. Voor vis ongeveer dezelfde procedure. (redelijk belachelijk eigenlijk, maar ieder zijn eigen vreemde rituelen zeg ik maar) Mijn vraag blijft dus. Eet u zulke halal kippen of vis?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 3 december 2008 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ps: deze is ook rijp voor het quotearchief ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 11:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Halal of niet-halal, als de betreffende winkel door een islamiet wordt uitgebaat ga ik daar niet binnen, ook niet voor groenten of kleding. Punt.
![]() |
#278 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat de islam en zijn volgelingen, naar mijn idee, een pest voor onze maatschappij, maar evenzeer de ganse wereld en zijn bewoners, betekenen.
'k Zal er nog iets aan toevoegen, indien ik van Westers winkels of restaurants weet dat ze islamitische regeltjes volgen, zien ze mij ook daar niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() hypocrisie ten top ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |