![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb geen religie, maar een persoonlijke relatie met Jezus Christus. Bij religies is het altijd werken voor uw "verlossing" in de bijbel is het allemaal gedaan voor u. Geloof in Jezus Christus en toon oprecht berouw voor uw zonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Bedoel je misschien 'enkele religies' ? Dat ze in andere religies van de zweep houden is mij niet geweten,maar het boeit me ook niet.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gewoon stellen dat hun achterban gewoon niet in die mogelijkheid verkeerde lijkt me al véél dichter bij de waarheid, zeker wanneer het de martelaren betreft uit de eerste decennia van de kerkgeschiedenis. (Maar die martelaren kan je bezwaarlijk onder dezelfde noemer plaatsen als degenen die in naam van God een paar duizend onschuldigen in hun eigen dood meesleurden.) Conclusie: je definieert het begrip "martelaar" zo ruim, dat het nauwelijks bruikbaar is in welke discussie dan ook. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Elflamenco : Inderdaad, Ik neem het zeer ruim, met opzet. Niet om uw vraag te ontwijken, maar gezien het onderwerp, wou ik niet in de discussie verzeild geraken wie van de partijen de Echte martelaren heeft. Het punt dat ik wou aanstippen is het feit dat religies door de tijden heen martelaarschap/martelaren als een medaille op hun toga dragen. Een die respect moet afdwingen bij iedereen. En of het bloedvergieten nu eindelijk eens zou stoppen aub.
Kon de kerk Damiaan niet bijspringen ? Zenden alle islamieten hun jongens met een bom onder hun kleren naar de vijand ? Ik denk dat de waarheid gecompliceerder is, en dat de tijdsgeest en de opvoeding van mensen zelfs voor een stuk hun verantwoordelijkheid in deze drama's relativeert. Hetgeen tussen haakjes staat in uw laatste alinea vind ik jammer van een diepgelovig mens. Misschien gelooft u in goed en kwaad, ik niet.