![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sedert jaar en dag worden de faciliteiten nauwelijks toegepast in Komen. Het gemeentebestuur heeft tot voor kort trouwens altijd heel stroef gedaan. Ik raad u aan om bijvoorbeeld eens het officieel gemeenteplan te vragen en dan na te gaan in welke mate en op welk niveau de tweetaligheid hier tot uiting komt...
|
|
|
|
|
|
#222 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 2 december 2008 om 23:25. |
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou er in dit land geen democratische meerderheid kunnen gevonden worden om het frans af te schaffen ?
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alvast één duwtje in de goede richting: http://forum.politics.be/showthread.php?t=115598
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zandbanken genoeg voor de Vlaamse kust.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We moeten dan wel opletten dat Azert en zijn companen daar dan opnieuw geen fasciliteiten vragen en als we dan toch opnieuw tegenslag hebben, dat ze aldaar op strikte wijze de taalwetten respecteren.
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor flamins is het nooit genoeg, nietwaar. Stel u voor : ze bezetten zelfs hun eigen grondgebied rond Brussel (allez, volgens Azert, althans.) Kun je nagaan... Laatst gewijzigd door Hallebarde : 3 december 2008 om 00:18. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banneling
|
Europa Slaat Keulen Op Blote Billen ! volgens ons aller Doedelzak.
Is daar geen fotootje van of zo ? Of mag dat niet, wegens �*l te expliciet ? |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Durbuy wonen naar het schijnt veel vlamingen, ik wil maar zeggen als we nu nog ne man of 4 - 5 vinden dan hebben we een meerderheid. En dan , dan vragen we ne corridor en aanhechting bij Vlaanderen. Is da geen goed gedacht mannen ?
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Banneling
|
Eerst moeten we wel statig verklaren : Nous ne sommes demandeurs de rien.
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga morgen eens zien op de landkaart, volgens mij is er in de provinsie Luxemburg ook zo tien en tander in de zin van Durbuy te versieren. De inwijking van iets ter grote van de famillie Pfaff moet voldoende zijn om in een aantal dorpen de meerderheid te halen en dan opnieuw ne corridor.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We zouden ook de Palestijnse methode kunnen aanwenden, en her en der tunnels graven naar waar er iets is dat ons ten nutte lijkt. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge hebt gelijk, we zullen ne corridoormanager moeten aanstellen.
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Velen zullen het mij niet vergeven, maar tot vorige week wist ik totaal niet wie die Crombé was. Ik heb het opgezocht. Dat schijnt iemand te zijn die missen verkiest. En u mag het woord "verkiezen" in de ruime zin interpreteren. Het woord "missen" ook, trouwens. Hij heeft er zelfs, naar verluid, zijn eigen madam voor in de steek gelaten. Zelf vrouwspersoon zijnde, vind ik dat maar niets. Ik stel derhalve voor van onze toekomst, én deze onzer alsdan fel uitgebreide natie, niet in handen te leggen van dergelijke onkundige. Ook niet als betrokkene zelf beweert : "E kzikkik e mannadzre, weij". |
|
|
|
|