![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik Dieter albrecht verdenk van Moslim zijn hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je mag me altijd aantonen waar ik op een zelfde manier iemand persoonlijk schoffeer.
Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2008 om 18:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eender andere supermarkt in Antwerpen is ook goed voor mij.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat als hij katholiek of protestant is?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
|
![]() Citaat:
Want ik wil er niet teveel moeite voor doen ook niet, dat begrijp je wel zeker. Denk je misschien dat die gebroeders Delhaize fanatieke Moslims zijn? Edit: Je moet je wel een beetje haasten want rond het jaareinde verhuis ik naar de Limburg. Laatst gewijzigd door HAMC : 3 december 2008 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel al van gehoord. Is iets zoals ne kerfstok bij de Hindoes.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() Ik kom er raar of zelden, beantwoord dat de vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Plus de cassieres meerekenen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 3 december 2008 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euh nee. Diejen term is wel degelijk religieus.
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, dit is giftig, persoonlijk en laag bij de grond. Citaat:
Als je geen vindt duw ik toch nog op het rode driehoekje (ik ging het laten voor wat het was, maar excuses blijven uit) voor je opmerking wat betreft mijn fertilititeitsproblemen (die overigens zijn veroorzaakt door medicatie die ik als 16jarige moest nemen).
Laatst gewijzigd door Akira : 5 december 2008 om 18:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() Ik had het over de eigenaar van de zaak, niet over het personeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien het antwoord positief is kunt u dus in geen enkele delhaize meer binnenstappen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wijk waarin ik ben geboren heb ik over een paar decennia zien veranderen in een islamitisch dorp waarin de oorspronkelijke bewoners de paria's, de Vlaamse Aboriginals zijn geworden in eigen straat. De oorspronkelijke winkels zijn overgenomen door islamieten na de vroegere eigenaars weggepest te hebben. Wie er als Aboriginal nog, dikwijls noodgedwongen, is blijven wonen durft nog, eens donker, met moeite de straat op. Overvallen, diefstal, vandalisme en mateloze arrogantie vanwege de inwijkelingen typeren nu het straatbeeld. Ondertussen is hetzelfde aan gang in de rest van de stad. Uw vriendjes hebben mijn roots vernietigd om er hun cultuur op te dringen. Aanpassen of verhuizen? Wel, voor mij was de keuze mogelijk, verhuizen.
![]() |
![]() |
#338 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gebrek aan intelligentie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() Niet over voeding, daar heb ik voorkeuren.
Moet je dan je leven door "principes" laten leiden tot in je voeding? Jij mag dat doen, moslims en joden ook. Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |