![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Alle uitingen van beschaamdheid voor het eigen lichaam wijzen dus op een vorm van frustratie, of die nu is ingegeven door een manke opvoeding of door godsdienstwaanzin. De burkini op zich zou me dus niet storen, wel de zielige preutsheid die er achter schuil gaat. Voor mijn part mag iedereen die dat wil komen zwemmen in een compleet clownskostuum, maar de achterbaksheid die bij zo'n verkleedpartij hoort is storend.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 17 december 2008 om 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De overheden in dit land.
|
|
|
#103 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rhiannon; u ontwijkt inhoudelijk de discussie.
Het gaat over respect voor de Westerse visie over het zelfbeschikkingsrecht/rolpatronen van vrouwen. Dat respect ontbreekt bij een aantal moslims volslagen, of neemt u het op voor mij als ik in Iran erop sta met bikini te zwemmen? Of vind u dan aangezien ik er vrijwillig voor kies op in Iran te verblijven me hoor aan te passen aan wat gangbaar is, gebruikelijk binnen de cultuur van het land? Ook hier heerst een cultuur met gebruiken, het stoort me enorm dat met wetteksten moet worden aangetoond dat een bikini ergens wel of niet verboden zou zijn, moslims die geen respect hebben voor de Westerse cultuur en ze constant in vraag zetten waarbij van de samenleving steeds verwacht wordt zich aan die Islamitische noden aan te passen zijn bezig met islamisering van de samenleving.Als je geloof niet eens toestaat om in een zwempak ergens te zijn dan moet je misschien toch immigratie overwegen naar oorden die wel openstaan voor al die zelf opgelegde beperkingen van gelovigen. Mochten moslims( degenen die steeds meer aanpassing eisen en zelfs opdringen vanuit islam aan de samenleving) respect hebben voor Vlamingen dan zou deze discussies niet eens spelen, en begint u alstublieft niet over vrijheid' een geloof wat mensen niet toestaat om de leer te verlaten kan maar beter voorzichtig met die termen zijn. |
|
|
|
|
|
#106 | |||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Welke inhoud? Ik zag tot nu toe alleen uitingen van islamhaat en -angst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De gemeentebesturen van Londerzeel, Maaseik en andere zijn overheden. Gewoon een feit dus.
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
error
Laatst gewijzigd door bozoboko : 17 december 2008 om 14:23. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
toch weer erg dat we toegeven aan extremisten door onze vrijheden af te bouwen, dat is natuurlijk net wat die extremisten willen.
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is Victoriaanse zwemkledij ook verboden om hygiënische redenen?
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 december 2008 om 15:54. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door gomer : 17 december 2008 om 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is het burqini-verbod ondertussen opgeschort/ingetrokken? Als het aan mij lag, werden �*lle openbare zwembaden trouwens naturisten-zwembaden. Dat zou voor veel mensen een leuk meegenomen kostenbesparing kunnen zijn, niet? Wie per sé geld wil uitgeven om onhygiënische stukken textiel rond zijn/haar zogezegd intieme delen te kunnen hangen, kan dan voor mijn part beroep doen op privé-instellingen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel kans dat het CGKR dat brandmerkt als een racistische maatregel, zoals ze ooit overwogen ivm het bermudaverbod in Huizingen.
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In èchte naturisten-zwembaden zijn �*lle kleuren welkom. Als ze maar zichtbaar zijn
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|