![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat na al die jaren het nog altijd de Westerse landen en hun verderfelijke koloniale politiek de bron van alle chaos zijn. Als de kleine, brave Arabier/Moslim iets te kort komt is het omdat ze een systeem aanhangen dat geweld en extreem gedrag endosseert en cultiveert. Sommige mensen hebben genetische aanleg ontwikkelt tot agressiviteit en sektarisch gedrag. In het ontwaken van de Europeaan vestig ik allang geen hoop meer, daarvoor is het kalf (afin, 't was eerder een embryootje) allang verdronken. We staan te klompendansen op de multikulmesthoop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Hamas is democratisch verkozen. Het streven van volkeren voor hun nationale en democratische ontvoogding en de solidariteit met met dit streven is gegrondvest in het internationaal humanitair recht en in de mensenrechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het Cordon Sanitaire hier vind je waarschijnlijk een goed gedacht ? Maten, gewichten, twee. Maar zolang het "maar" joden en niet-moslims zijn die sterven door de terreur die Hamas uitvoert is het waarschijnlijk allemaal geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Tiens, en ik die dacht dat het tonen van terroristische symbolen verboden was.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() Alleen spijtig dat er niet zoiets bestaat als 'Het Palestijnse volk' he...
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En een joods volk wel dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Mis ! Ik ben geen VB'ertje, ook geen LDD'ertje (vermits dat het volgende hokje is waar je me in zal willen duwen)
Ik vind het gewoon cynisch dat de "democratische" partijen de democratie verkrachten door een andere partij, die niet zegt wat ze graag willen horen, gewoon straal te negeren. Maar dat is off-topic en een ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht een Dewinter of een Wilders duizenden moslims eigenhandig het land uit zou gooien, is dat niks vergeleken met alle moorden en terreur die moslims over de gehele wereld bezigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila, VB papt weer lekker aan met Wilders. Allemaal goed en wel maar claim dan niet een nationalistische volkspartij te zijn en geef toe dat jullie jullie liever engageren met asociale liberale Israël-vriendjes... Puur anti-islam prietpraat dus, alleen de gevolgen aanklagen maar de oorzaak niet willen/kunnen aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() Hangt er van af hoe je het bekijkt, maar er bestaat wel een Israëlitisch volk.
De mensen die in de Palestijnse gebieden wonen zijn een allegaartje van verschillende Arabische volkeren, daar gebracht door onder andere de Ottomanen.
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe maakt dat van de joden een volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier is een petitie voor een onmiddellijke staakt-het-vuren in Gaza: http://www.avaaz.org/nl/gaza_time_for_peace/ (203 259 ondertekenaars) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() 203 639 ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Schepen
|
![]() Benieuwd naar die 'acties'.
Wat gaan ze doen, niets meer uit Israël kopen ?
Laatst gewijzigd door Red_Dog : 2 januari 2009 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
onze regering heeft bijvoorbeeld ook al meer uitleg gevraagd bij de richtlijn van de EU die het onderscheid vervaagt tussen slachtofferhulp van onze menslievende NGO's en steun aan terroristen. Hoewel wij, burgers, niet over dezelfde middelen beschikken als regeringen, ondernemingen of de media, brengt bijvoorbeeld Avaaz.org ons d.m.v. petities toch in direct contact met wereldvreemde internationale besluitvormers, ondernemingen en de media. ... Laatst gewijzigd door DannyS : 2 januari 2009 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |