![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
mja, kijken is toch het minst pijnlijk
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 9 januari 2009 om 16:49. |
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=13 In plaats van de mensen tegen mekaar op te zetten , of de mensen dingen aan te smeren die ze niet gedaan hebben kan je ook gewoon vriendelijk zijn ...
|
|
|
|
#203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allee vooruit , omdat het over vrouwen en rugby ging ...
|
|
|
#205 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het lef!Beetje serieus blijven hé Manta, denk je dat er iemand gelooft dat je bericht net daar geen toeval was? Met dat soort streken kom je bij mij niet weg, ik ken je daarvoor net iets te goed. Het blijft trouwens een (collectieve) aanval (zogezegd) op iedereen en die worden, zoals je kan zien in de link die ik postte, tegenwoordig ook bestraft. En nu genoeg gezever. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2009 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is ni erger dan minigolf , en je maakt er vriendinnen mee ...
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() groot gelijk ! en nu voort studeren ! |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je neemt het forum echt veel te serieus op, Groentje-18. Iedereen doet dat wel eens, maar je moet het allemaal toch relativeren. Negeer diegenen die je (om welke reden dan ook) niet kan uitstaan, negeer de threads die je ergeren, en uiteraard veeg verder de vloer aan met de onnozelaars in het Milieu-subforum. En, als ik mag, vermijd onjuiste veralgemeningen zoals "alle vrouwen zijn tegen mij". Goede raad van tante Firestone.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 januari 2009 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zo meteen verklaar je jezelf nog heiliger dan de Paus, Moeder Theresa en Fatima van Lourdes s�*men? En met al die kwaliteiten wordt je nóg tegengewerkt ook? Inclusief door een samenzwerende moderatie? Tjonge, moet wel héél frustrerend zijn! Ik begrijp het wel, hoor. Mocht ik mezelf ook zó belangrijk vinden zou ik ook gefrustreerd rondlopen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 januari 2009 om 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Look who's back ![]()
|
|
|
|
#212 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'k Weet niet, ik kan niet ver terugdenken
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nu-uh. het zou natrappen zijn mocht groentje dit forum verlaten hebben. dat heeft ze natuurlijk niet. 't is blok eh, ze moet dan toch iets doen om haar tijd te vullen
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerst hier met heel wat tralala komen verkondigen dat er een "tijd is van gaan" om dan na amper 3 dagen terugkomen posten vind ik bijzonder lachwekkend. Vooral het stukje over "jouw strijd tegen onrechtvaardigheid" is gewoon priceless |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is me dit voor een foor, eerst met veel lawaai zaken verkondigen. Slecht drie dagen later deze niet nakomen.
Dat is al even erg als die mensen die overal gaan verkondigen dat ze zelfmoord plegen, en dit dan niet doen. 't is altijd makkelijker voor principes te vechten dan ze na te volgen. Dat is zoals die pubers die je de les komen spellen dat je niet moogt roken, schieten, zuipen,... En dan binnen de twee jaar zelf al paffen als een Turk en zuipen tegen de sterren omhoog, met of zonder tampon. Als ik natuurlijk tegen je kar heb gereden, dan is dit wreed spijtig. Dit is simpel te verklaren met het feit dat ik nog geen TCS in de wagen heb. En als een man de kinderjaren ontgroeid (als ze dit ooit doen) is, toch nog wat 'sneeuwpret' mag hebben met de wagen.
|
|
|
#218 | |
|
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ooit ook een paar dagen weggeweest van p.be omwille van bepaalde redenen. Ik ben terug. Ga je me uitlachen?
|
|
|
|