![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
stop hier toch gewoon over en doe gewoon verder... waarom in deze pap blijven roeren?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#242 | ||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
(tekst onder uw tekst is van mij)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
??)Citaat:
enfin nog on topic: dag groentje; het ga je goed ![]() ik hoop dat ik niet één van die pesters was hé ... dag groentje en welcome back ![]() (jah ik weet het ik loop wat achter...) maar alé het ga jullie goed
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar idd, hou er erover op Groentje. Het begint afgezaagd te worden. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
Komaan hé Duupje. Je hebt toch gelezen wat hier werd geschreven op de vorige pagina('s)?
Ik had op Txiki al gereageerd dat ik geen zin heb om me hier wat te laten bevitten en dat vervolgens op te kroppen, actie- reactie... [Als jij je daartoe geroepen voelt, mag je van mij best die rol opnemen, ten andere. Al kan ik het je afraden om redenen die je zelf wel zal kunnen bedenken. Dat bericht lijkt niet doorgekomen. Ik hoop ten andere dat je nooit leerkracht wordt die pesten moet voorkomen. Als de gepeste allerlei pesterijen ontdekt en hij vervolgens reageert, ga je dan ook verkondigen dat hij moet zwijgen omdat het momenteel 'rustig' is? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 januari 2009 om 11:21. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In een klas ligt dat m.i. toch nog helemaal anders. Of zie jij daar geen verschil in ? |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een nieuw Suske en Wiskealbum, of een extra aflevering van Calimero?
|
|
|
|
#247 | |
|
|
Citaat:
In essentie gaat het om hetzelfde gedrag. Maar je hebt daarover een topic geopend in maatschappelijke zag ik. We zullen het er daar ooit wel eens verder over hebben. |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Was hier al wel netjes in de richting van vrouwen en rugby gegaan ... Ge zou beter dat topic verderroeren ... Kijk , zo ziet het er uit als ze ne scramble maken , zeg nu niet dat ge ni wilt meespelen ...
|
|
|
|
#249 |
|
Minister
|
Ik mis Adrian die een ban opliep in dezelfde draad als zijne Koninklijke Hoge Blondheid haar hartzeer en pezenpijn oppikte.
In tegenspraak met eerdere berichten: 't Leven is niet echt eerlijk.
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge kunt ze ook gewoon doorboren en ze vasprikken in een kastje ...
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft kleine Derk vroeger niet vol bewondering staan kijken naar de kastjes in Artis waar die vlinders mooi en stil tentoongesteld waren ???
In de Zoo van Antwerpen hadden ze die vroeger ook ,nu is die ruimte meestal gesloten ... En daarbij , denk aan de chaostheorie , een vleugelslag van zo'n stomme vlinder zou het verschil kunnen maken tussen mooi weer en een lelijke storm ...
|
|
|
#257 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
vrolijke vrolijke vriendjes, vrolijke vriendjes dat zijn wij...
|
|
|
#259 | |
|
|
Citaat:
Die zogenaamde persoonlijke aanval was geen persoonlijke aanval. Dat weet je ook en vermoedelijk iedereen die ze ziet. Iemand aanspreken op zijn gedrag, laat staan een groep hierop aanspreken, wordt niet gezien als een persoonlijke aanval. Dat heeft de moderatie vaak genoeg benadrukt. Logisch ook, anders zou 75% van de foruminhoud hier verdwijnen, samen met zijn gebruikers. Voor collectieve beledigingen is er een gedoogbeleid. Dat werd ook vaak genoeg gezegd. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 januari 2009 om 00:30. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat het gewoon. Amuseer u wat hier
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 11 januari 2009 om 00:28. |
|
|
|
|