![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8581 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eigenlijk, de media zei dit omdat Bin Laden zo al beroemd genoeg was in de VS, na de USS Cole, WTC en Afrikaanse Ambassades aanslagen. Uiteraard was hij verdachte nr.1. Aan de andere kant, zei de media die dag op momenten ook dat het een dozijn andere terroristische organisaties was uit Kasmir, Palestina, Irak, etc. De link met Al-Qaeda werd ook rap gemaakt aangezien de FBI de namen op de passagierslijsten direct herkende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8582 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is gewoonweg iets dat de Taliban niet kan gedaan hebben... En stel u toch eens vragen ipv hun versie van het verhaal te omhelzen. Je moet niemand geloven hier, maar kijk en oordeel. WTC7 is het EERSTE GEBOUW OOIT in de states (met metalen constructie) dat inzakte door brand. En als je het ziet neergaan, ja dan denk ik aan een controlled demolition. En ze geven dat nu ook toe... Ze hebben WTC7 neergehaald omdat er teveel levens verloren waren, wat ik niet goe snap mah bon;
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 21 februari 2009 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8583 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8584 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hoe verklaar je dat dan? Hoe verklaar jij die explosieve ejaculaties?
![]() |
#8585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welke versie omhels ik dan? Waar doe ik dat? Waarom kan de taliban dat niet gedaan hebben? Ik kijk en oordeel maar ik krijg geen bewijzen voor de beweringen...gevolg...onzin is het. Dat het het "eerste" is betekend geen hol. Nee, niet enkel door brand. Wat geeft wie toe en waar hebben ze dit gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#8586 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowiezo, als boven een gebouw begint in te storten is er een hoop lucht dat verplaatst gaat worden, indien dan een venster kappot springt is dat de gemakelijkste uitweg voor lucht en stof om buiten te geraken... Stel dat dat niet zou waar zijn...mij goed. Maar een geplaatste explosie kan ook niet omdat dan alle ramen in die omgeving eraan zouden geloven...dat is niet gebeurt. Stel dat het explosieven zijn om het gebouw naar beneden te halen van die omvang...dan had je niet 2 of 3 van deze stofwolkjes gezien maar dan hadden de ramen op heel wat verdiepingen eruit gelegen, zeg maar allemaal en ook van omliggende gebouwen. Men heeft meerdere experts aan het woord gelaten van c. demolition bedrijven...allemaal lachen ze met dit idee van explosieven. Gebouwen van die omvang naar beneden halen is een werkje van maanden, men moet bepaalde steunen al weghalen, men moet enorm veel gaten maken, heel het gebouw zou vol met kabels liggen... Men heeft in de BBC reportage deze verklaringen van experts aan conspiracy theoristjes voorgelegd...ze stonden met hun mond vol tanden en meer dan "they can say what they want" kwam er niet meer uit.
Laatst gewijzigd door illwill : 21 februari 2009 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort na de jet impact volgde een grote explosie over de volle lengte van een lift schacht voor goederen . Deze lift liep helemaal door tot beneden . Een mengsel van lucht en kerosine dam kwam hierin tot ontploffing . Velen liepen hierdoor brandwonden op , hetgeen niet past bij explosieven . Wanneer je zo dicht bij explosieven zou staan dat je erdoor verbrand zou je ook direct worden opgeblazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo,hier een citaat uit de onderstaande link....
Bewijs nou maar het tegendeel meneertje..... Citaat:
En nog interressant om te lezen wat betreft de seismografische gegevens van de collapse van de WTC towers.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8589 |
Staatssecretaris
|
![]() Antwoord daar toch niet op aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8591 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb niets tegen het posten van die informatie maar degene waar het voor bestemd was probeert enkel maar de boel te verzieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil ik wel eens weten . We hebben het over totaal 100 miljoen ton puin waarvan een groot deel van het gewicht staal was. Hier een mooi overzicht met veel foto's en informatie over de clean up operation van ground zero : http://old.911digitalarchive.org/crr...%20Removal.htm Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 februari 2009 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het niet geloven, maar ik heb het ooit effectief getest. Wat zegt u dat? Laatst gewijzigd door parcifal : 22 februari 2009 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8594 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Lucht, stof en puin word door de liftschachten naar beneden geperst (door de bovenste verdiepingen die naar beneden vallen), en onderaan die liftschachten tracht het zich een uitweg te banen door bvb een open raam. Maar ik ben het er nog altijd niet mee eens dat een toren zomaar kan instorten gezien de omstandigheden. Er zit daar volgens mij meer achter, maar wat weet ik niet. In elk geval geloof ik niet te veel van het officiële verhaal, daar er nog steeds een hele stalen constructie is, en ik kan me moeilijk voorstellen dat die zo snel en makkelijk instort. Maar door gebrek aan bewijsmateriaal ga ik hier niet verder op in. Citaat:
Citaat:
Voor je iets dergelijks zegt, gelieve dan aub tegenargumenten te posten. Laatst gewijzigd door Insdeath : 22 februari 2009 om 15:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8595 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
waarom negeer je consequent de hekele vragen ivm met de officiele versie. Herhaaldelijk merk ik dat wanneer je niet direct een zinnig antwoord kan verzinnen op een vraag, je enkele dagen wegblijft, om dan weer terug op te duiken terwijl je iemand anders quote. Dus kan je alsnog antwoorden op de kwestie Bush en z'n uitspraak ivm de eerste crash. Bon, wat betreft uw uitspraak hierboven. Waar zat jij op 9/11? Blijkbaar niet voor de tv, want zowat IEDEREEN die een microfoon onder de neus werd geduwd, inclusief IEDERE reporter ter plaatse maakten meldingen van explosions. De vraag die u zich zou moeten stellen is: waarom zijn die statements (on record) nadien dood gezwegen door de media? Ten tweede, waarom denk je dat tot op vandaag de meerderheid van de audio tapes van de brandweermannen classified blijven? Een hint. Na tegenwerking op alle niveaus hebben enkele weduwen toch een deel van die orale histories vrijgekregen,en wat horen we daarop? Juist, een hoop meldingen van explosions! Ook werd daarop de leugen ontmaskerd uit het Commission Report (of was het het Fema rapport, dat weet ik niet meer van buiten) dat geen enkele brandweerman de getroffen verdiepingen had bereikt. Dus hou op met die onzin dat er geen bommen of ontploffingen werden gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8596 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Je bent slimmer dan dat! Sommige van die 'squibs' gebeuren tientallen verdiepingen onder de instorting, waarom zou stof en puin die voorsprong hebben via het binnenste van de toren? We spreken hier over een afstand van bijna 100 meter in 1 a 2 seconden, reken zelf maar uit! Er werd helemaal geen druk uitgeoefend van bovenaf die men bespreekt in de "plunger theorie". Bekijk maar eens goed hoe het bovenste van die toren zich gedraagt na de initiatie. "Squibs" http://www.youtube.com/watch?v=5EbsGZcl2jk Laatst gewijzigd door Akufen : 22 februari 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef een klap met een hamer op een 100 meter lange ijzeren staaf en het zal aan de andere kant nagenoeg direct voelbaar zijn , er zit haast geen tijd tussen. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 februari 2009 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn enorm grote hoeveelheden verklaringen van mensen die explosies hoorden. Hier is niets geheims aan. De vraag is vervolgens wat is de bron van dat geluid . Dat kan vanalles zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen het Winstor building in Madrid in brand stond hoorde men ook vele explosies !
http://newsfromrussia.com/accidents/.../13/58231.html Voor ervaren brandweerlieden zijn explosies bij grote branden een normaal fenomeen: In the towers there were partial floor collapses, falling elevators, likely debris falling down elevator shafts, fuel vapors igniting, bursting pipes, and perhaps steel failing, electrical systems shorting, and pressurized containers from the buildings and aircraft exploding. None of these things would be surprising during such events. As veteran firefighters said, Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 februari 2009 om 17:39. |
![]() |
![]() |