![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar wordt er gezegd dat ik moord voor voedsel verdedig? Je legt woorden in mijn mond. Stop ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voorts vind ik dit onderwerp wreed agaleverig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf, even in andere woorden die U hopeijk wel begrijpt: "fysiek is het een dom idee om mensenvlees te eten." Dit wegens de mogelijke overdracht van ziektes en parasieten. Maar mits de juiste bewerkingen, is ook dat geen bezwaar. 1 van de opties is een zeemansbegrafenis in een garnalenkwekerij. Andere optie is mensenlijken cremeren en de asse gebruiken als kunstmest. Oeps, dat gebeurt al, mooie grasperkjes worden zo onderhouden. En op die mensenresten groeien, raar maar waar, plantjes. Citaat:
Moord is niet goed te keuren, punt andere regel. Maar als U koe Bella of hond Bobbie ziet als "iemand", dan bent U ook goed bezig. Gutte, ja, ik ben zo'n smeerlap die het eten van hondenvlees niet ziet als schande. Ook katten kunnen op mijn menu staan. En paardenvlees ligt al regelmatig op het bord hier.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook wat Maddox schreef: Citaat:
Maar nu serieus: waarom mag men niet bv. lichamelijk gezonde mentaal gehandicapte weeskinderen doden en opeten? of ze op een andere manier gebruiken (orgaantransplantatie, dodelijke experimenten,...)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Mensen zijn slechts biomassa, vergeet dat niet. Zeker een natuurliefhebber als jou zou het moeten begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maatschappelijk gezien is het vooral Ethiek. Persoonlijk gezien is het een kwestie van smaak. Ik eet niet graag varkensvlees, en mensenvlees is zoeter/zouter dan varkensvlees met de zelfde textuur. Fysiek gezien blijft het dom. Orgaantransplantatie is al wettelijk geregeld. Dus daar is geen twijfel over mogelijk. Als het gehandicapte weeskindje voldoet aan de wettelijke bepalingen kunnen die organen getransplanteerd worden- ook ten voordele van U of uw familie. Dodelijke experimenten. Hangt ook van de wettelijke bepalingen af. Er zijn overheden en groepen die zelfs niet twijfelen zulke experiementen te doen met gezonde jongemannen en vrouwen, die op hun beurt zelfs al kinderen konden hebben. De USSR was/is er sterk in. Met dit artikel geef ik ook in 1 keer de anti kernlobby de pap in de mond.
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus waarop is die Ethiek gebaseerd? Citaat:
Laat me het anders formuleren: stel jij mag de wet kiezen. Hoe zal die er dan uitzien? Van wanneer mogen we mensen doden om te gebruiken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de basispremisse waar ik mijn leven op baseer. "Doe niet bij een ander, wat je zelf niet graag hebt". Ik word absoluut niet graag gedood, dus dood ik geen andere mens. Tenzij regel 3 in voege komt wat een ander bij mij doet- of probeert te doen, krijgt deze "mens" terug. Citaat:
Citaat:
Maar daar moet U niet bij mij voor aankloppen om daar een definitie van te geven. Het is ondertussen toch al lang duidelijk dat ik niet menslievend ben. Citaat:
Het gebruik van het lijk. Simpel, voor voedsel is het alleen veilig te doen mits een uitgebreide bewerking. De natuur heeft hiervoor genoeg methodes. Orgaanoogsten. Alleen als de donor gezond/jong/compatibel genoeg is. Testen, U mag kiezen, testen op dat jonge witte konijntje, of op de lichaamsweefsels van die dode. Ergo, niet veel verschillend van de huidige wetgeving. Alleen op de consumpitie van mensenvlees verschil ik van de officiele wetgeving. Iemand een koekje Soylent Green?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 februari 2009 om 21:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Heeft er eigenlijk al iemand een expliciete vermelding in het strafwetboek gevonden die stelt dat mensenvlees eten verboden is?
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt onder de noemer lijkenschending.
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Net opgezocht: noch lijkschending noch lijkenschending komt in het strafwetboek voor.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() En als de dode in zijn testament zet dat zijn lijk opgegeten mag worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dezelfde moeite had ik in een maatschappij geleefd waarin het eten van een IQ17 open rug kindje op een bedje van ijsbergsla het summun van culinair genot had geweest.
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat u zelf de machthebber was, of dat de meerderheid van de mensen zouden denken zoals u. Dan is de vraag: mag het? Waarom wel/niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Cellulair collectivisme.
Nein, danke.