![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat wilt ge daarbij drinken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, Ik ben dus nog modern want aan jou avatar te zien zit jij nog in het Romeinse tijdperk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik dacht dat het 'rechtse' Albrecht in de leeuwenkuil was...
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2009 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Naast het feit dat het volledig overdreven is, had men er indien men zoiets wou doorvoeren vooraf heel duidelijk over moeten zijn. Dan wist men waar men aan toe was. Dit is buiten alle proportie.
Ik snap wel dat nu iedere euro voor de overheid telt, maar de nieuwe Vlaamse minister maakt zich zo allesbehalve populair. Het zijn bovendien meestal niet de rijksten die zo'n rekening laten liggen of die hun zaakjes 'niet op orde hebben', een andere groep kunnen mensen zijn die het vergeten wegens al te veel aan hun hoofd, en nog een andere groep zijn waarschijnlijk buitenlanders of verbleven elders... Een aanmaning met eventueel een dreigement van de deurwaarder plus zelf opdraaien voor de gemaakte kosten, lijkt me iets billijker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/economie/me...et-succes.aspx Het ambtenarenapparaat werkt blijkbaar te inflexibel om dit op te merken, want deze bedrijven worden hier slechts zelden op aangesproken, laat staan vervolgd. Ik denk thans dat de overheid (federale weliswaar) hier toch wel heel wat meer had kunnen rapen dan 21 000 (50% zou worden geseponeerd) x 250 euro.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door barfo : 26 februari 2009 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() wat ik het erg vind, dat deze zogenaamde "zorgverzekering" van 25 € alleen in Vlaanderen bestaat en niet in Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, ik heb de mijne vandaag betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() ben benieuwd of dat geld echt naar die zware zorghebbende personen gaan, of eerder in de zak van het overheid.
die milieubelastingen, word dat geld gebruikt voor het milieu? of gaat dat voor de onkostennota's van onze, oh zo talrijke politici? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerechterlijke intrest ligt rond de 16% en dat is reeds zeer veel.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid is zelf een zeer slechte betaler, vraag maar aan de mensen die handel drijven met de overheid. Moest ik handelaar zijn ik gaf de overheid van hetzelfde laken een pak.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je over geld genoeg beschikt is dit wel een interessante zaak daar je meer beurt aan nalatigheids intresten dan dat je op een 100% veilige belegging bekomt op de bank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je gek? Het geld zal eerder naar de politiekers zelf gaan.
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is niet zo fraai vond ik. Men zou zelfs beginnen denken dat Wallonië er alles aan probeert te doen om onafhankelijk te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen!Ze zien er waarschijnlijk meer voordeel aan van samen te gaan met Frankrijk waar ze van nature zich ook meer bij thuis zullen voelen. Wel is het dan hun bedoeling Brussel als bruidschat te kunnen aanbieden aan Frankrijk. Zonder Brussel is het nog maar de vraag of Frankrijk er wel zo naar uitkijkt om die baronnetjes van liever lui dan moe er bij te krijgen. Zo hebben ze er van hun zelf al meer dan genoeg.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 februari 2009 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Te laat betalen"... waar begint dat en waar eindigt dat ? Grote boete ? Een echte Belg verstaat best de taal van zijn portemonee. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |