![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
(en indien zo goed als het mogelijk is hun gewone leven doorzetten) En met betrekking tot Marie Rose denk ik dat onmogelijk was dat ze haar ziekte liever had verborgen, maar dat zou waarschijnlijk nogal moeilijk zijn geweest. Dat ze nu een doek draagt, heeft niks of niks te maken met de moslimdoeken, maar omdat ze liever haar hoofd nnu verborgen houdt - een pruik was een andere optie, maar dat is een kwestie van smaak. Dat ze koos voor die doek zal wel helemaal niet provocerend bedoeld zijn. Ik ken haar niet en hoef haar ook niet te verdedigen, maar het is toch wel duidelijk dat een doek dragen door een kankerpatient iets totaal anders is dan een moslimdoek. Altans toch voor mij. Probeer ook aub dit onderscheid te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dus: Het is toegestaan om uitingen van discriminatie in openbare gebouwen te verbieden.
Dat we daarbij ook onze kultuureigen symbolen hebben moeten opofferen is pijnlijk maar in het kader van de huidige wetgeving verteerbaar. Eén van de oikofobiewapens van links is dus ten dele ontmanteld. Dat er toch nog een paar lefgozers tussen die rechters zitten had ik eigenlijk niet verwacht. Dat geeft recht op hoop op bijvoorbeeld een pluralistische openbare omroep, veroordeling van boekverbanning, democratie, kortom een uitmesting van de policorrecte augiastal....maar één zwaluw maakt uiteraard de lente niet...
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
http://hoeiboei.blogspot.com/2009/04...t-het-uit.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...i-scanner.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er onappetijdelijk bij te lopen zal dan wel één der doelstellingen van de hoofddoekdrager zijn. Daarvoor moet ze haar "haar" nog niet verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze verlieze hun haren wegens te weinig zuurstof. Hebben veel roos wegens te weinig zuurstof ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het dragen van een hoofddoek is racisme pure sang.
Het is een symbool voor de onderdrukking van de vrouw, een symbool tegen de seculiere staat en bovenal een symbool voor de meest onverdraagzame ideologie op dit ogenblik. Ben ik tegen dit symbool? Ja, om bovenvernoemde redenen. Ik ben dus niet alleen tegen het dragen van die hoofddoek in scholen, maar ook op straat en zelfs in de huiselijke kring omdat discriminatie NERGENS mag worden toegestaan. Niet alleen onze wetten maar elke vezel van mijn aanvoelen verplicht mij om hiertegen op te treden. Het zijn de laffe Westerlingen die zomaar toelaten dat hun buren hun vrouwen discrimineren, ons gemeenschapsdenken ondermijnen en onze sociaal weefsel vergiftigen. En ja...ik heb de geschiedenis niet geschreven maar het is onze Christeo-Judeaanse geschiedenis die ons dit humanisme heeft geschonken. Hierboven lees ik dat ook wij de kruisvaarten hebben gehad...inderdaad...en ook de inquisitie en nog zovele afschuwelijke dingen...(ook de silam heeft zulk een geschiedenis)welnu: de geschiedenis leert ons deze dingen te haten en er alles aan te doen om zulke uitwassen niet opnieuw te laten gebeuren.... Daardoor ben ik van oordeel dat we die eeuwenlange islamitische kruis(cikkel)vaart eindelijk moeten stoppen...hier en nu...
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt toch godverdomme die begroting van de bleiter afschaffen zeker, waarom zou je daar nu nog één frank instoppen. Bouw daar maar een kerncentrale mee die lekker goedkoop electriciteit levert aan 0.1euro/kwh aan iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen een gehoofddoekte kennis haar vertelde over het roos-probleem waar de anti-roos sjampo niet tegen helpt, wist mijn moeder het wel: haar met soda wassen. Sindsdien heeft ze veel status gekregen bij die groep vrouwen als een soort inheems kruidenvrouwtje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
U zal in dat geval in mij een medestander vinden.
![]() |