Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2009, 13:54   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
En geef nu in deze door u gegeven link eens even aan waaruit blijkt dat er vandaag de dag in naam van christus oorlogen gevoerd worden, mensen de keel wordt overgesneden, vrouwen verkracht en vervolgens gestenigd worden, homo's opgehangen worden, anders- en nietgelovigen vervolgd worden, mensen met het zwaard (of in modernere variant met de kalashnikov) bekeerd worden en meer van dat fraais.

Het aidsprobleem blijft zich verspreiden simpelweg omdat mensen geen veilige sex hebben. Dan moeten ze maar stoppen met in het wildeweg met iedereen naar bed te gaan.

Overigens is de paus niet gans het christendom, maar vertegenwoordigt hij slechts het rooms-katholieke deel ervan. En van die rooms-katholieken is er slechts een kleine minderheid die de uitspraken van één of andere van mijter voorziene persoon letterlijk neemt, en nog minder zullen het letterlijk opvolgen. Kortom, u vertelt nonsens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
1) Lees de bron zou ik zeggen.

Andere bron: http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml

2) U bent werkelijk lachwekkend. De paus verbied Christenen een condoom te gebruiken en dus aan veilige sex te doen. Wie is er dan de schuldige? Idd, de paus en het Christendom!

De Paus vertegenwoordigt idd niet het volledige Christendom, net zoals niet elke imam de volledige moslimswereld vertegenwoordigt.

Btw: in Afrika en Latijns- en Noord-Amerika zijn nog steeds veel mensen zeer gelovig. Zij kunnen er ook niet aan doen dat het Christendom hen dingen oplegt, die zij denken te moeten volgen!

Dat mijn beste is de realiteit en u probeert deze weeral te ontkennen omdat ze niet in uw kraam past!
http://www.youtube.com/watch?v=br_70...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BttAQ...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9H-btXPfhGs
http://www.youtube.com/watch?v=ULnAmRtxQmM
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 14:09   #82
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
pff, ik bekeek 't eens: uit de tijd dat de filmer eerst opnam dat er niets gebeurde blijkt maar al te duidelijk dat hij wachtte op wie er zou opstappen en de scene gewoon in mekaar gestoken is om een filmpje op 't net te kunnen zetten. Wie zal zeggen of 't provencalen, Corsicanen of Maghrebijnen zijn? Ex-vechtersbaas Philip D kan ook voor Marokkaan doorgaan, zoals Geweerkolf voor Turk kan doorgaan.

Gewoon 't zoveelste happy-slap videootje....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 14:32   #83
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
pff, ik bekeek 't eens: uit de tijd dat de filmer eerst opnam dat er niets gebeurde blijkt maar al te duidelijk dat hij wachtte op wie er zou opstappen en de scene gewoon in mekaar gestoken is om een filmpje op 't net te kunnen zetten. Wie zal zeggen of 't provencalen, Corsicanen of Maghrebijnen zijn? Ex-vechtersbaas Philip D kan ook voor Marokkaan doorgaan, zoals Geweerkolf voor Turk kan doorgaan.

Een echt fait divers, niet Filo ?
Oud 10 april 2009, 14:37   #84
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
1) Lees de bron zou ik zeggen.

Andere bron: http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml
U geeft me twee linkjes en bij de eerste zie ik niets over dat er, zoals ik reeds twee maal vroeg, "vandaag de dag in naam van christus oorlogen gevoerd worden, mensen de keel wordt overgesneden, vrouwen verkracht en vervolgens gestenigd worden, homo's opgehangen worden, anders- en nietgelovigen vervolgd worden, mensen met het zwaard (of in modernere variant met de kalashnikov) bekeerd worden en meer van dat fraais."

En bij de tweede link krijg ik dit te zien:

404
Page not found

Unfortunately the following page was not available:
http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml

Dus vooralsnog berusten uw uitspraken nog altijd op los zand.

Citaat:
2) U bent werkelijk lachwekkend. De paus verbied Christenen een condoom te gebruiken en dus aan veilige sex te doen. Wie is er dan de schuldige? Idd, de paus en het Christendom!
En mensen denken niet zelf, of kunnen niet zelf denken? Ik weet wel dat als het aan u lag dat mensen dan inderdaad niet meer zelf zouden mogen nadenken, en enkel het door het politburo goedgekeurde politiek correcte gezever na dienen te zeggen, maar in de echte grotemensenwereld worden mensen geacht zelf na te denken en daarnaar te handelen.

Citaat:
Btw: in Afrika en Latijns- en Noord-Amerika zijn nog steeds veel mensen zeer gelovig. Zij kunnen er ook niet aan doen dat het Christendom hen dingen oplegt, die zij denken te moeten volgen!
Btw? Belasting Toegevoegde Waarde?
Wat heeft dat nu weer hiermee te maken?

Daar kunnen zij wel degelijk wat aan doen, namelijk zelf nadenken, net zoals moslims dat ook eens zouden moeten gaan doen.

Maar dat alles neemt nog steeds niet weg dat het christendom in het algemeen, danwel de paus in het bijzonder, vandaag de dag oproept tot de dingen zoals reeds enkele malen door mij beschreven en verwoord hierboven, daar waar de islam dat wel doet.

Citaat:
Dat mijn beste is de realiteit en u probeert deze weeral te ontkennen omdat ze niet in uw kraam past!
Ten eerste ben ik uw beste niet, en ten tweede bent u het die enerzijds dingen aan het ontkennen is, en anderzijds er dingen bijhaalt die niets of nauwelijks wat met het onderwerp van deze draad te maken hebben. Omdat dat dat zo in úw kraam van pas komt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 14:44   #85
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Nee hoor. Die video is echt. Hier met uitleg erbij op het TV nieuws van FR2
http://info.francetelevisions.fr/vid...O_FAITS_DIVERS

De politieagent die de video gelekt zou hebben is trouwens geschorst.
http://info.france2.fr/france/53293982-fr.php
(Als de eerste link niet zou werken kun je net nieuwsbericht nog zien door op het eerste videootje rechts op de bovenstaande pagina te klikken)
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 15:14   #86
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
U geeft me twee linkjes en bij de eerste zie ik niets over dat er, zoals ik reeds twee maal vroeg, "vandaag de dag in naam van christus oorlogen gevoerd worden, mensen de keel wordt overgesneden, vrouwen verkracht en vervolgens gestenigd worden, homo's opgehangen worden, anders- en nietgelovigen vervolgd worden, mensen met het zwaard (of in modernere variant met de kalashnikov) bekeerd worden en meer van dat fraais."

En bij de tweede link krijg ik dit te zien:

404
Page not found

Unfortunately the following page was not available:
http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml

Dus vooralsnog berusten uw uitspraken nog altijd op los zand.

En mensen denken niet zelf, of kunnen niet zelf denken? Ik weet wel dat als het aan u lag dat mensen dan inderdaad niet meer zelf zouden mogen nadenken, en enkel het door het politburo goedgekeurde politiek correcte gezever na dienen te zeggen, maar in de echte grotemensenwereld worden mensen geacht zelf na te denken en daarnaar te handelen.

Btw? Belasting Toegevoegde Waarde?
Wat heeft dat nu weer hiermee te maken?

Daar kunnen zij wel degelijk wat aan doen, namelijk zelf nadenken, net zoals moslims dat ook eens zouden moeten gaan doen.

Maar dat alles neemt nog steeds niet weg dat het christendom in het algemeen, danwel de paus in het bijzonder, vandaag de dag oproept tot de dingen zoals reeds enkele malen door mij beschreven en verwoord hierboven, daar waar de islam dat wel doet.

Ten eerste ben ik uw beste niet, en ten tweede bent u het die enerzijds dingen aan het ontkennen is, en anderzijds er dingen bijhaalt die niets of nauwelijks wat met het onderwerp van deze draad te maken hebben. Omdat dat dat zo in úw kraam van pas komt.

"U geeft me twee linkjes en bij de eerste zie ik niets over dat er, zoals ik reeds twee maal vroeg, "vandaag de dag in naam van christus oorlogen gevoerd worden, mensen de keel wordt overgesneden, vrouwen verkracht en vervolgens gestenigd worden, homo's opgehangen worden, anders- en nietgelovigen vervolgd worden, mensen met het zwaard (of in modernere variant met de kalashnikov) bekeerd worden en meer van dat fraais."

Uit de gegeven link blijkt wel dat Christenen steeds vaker de neiging hebben geweld te gebruiken en goed te keuren. Dat is voor al genoeg aan bewijs.

Waar voeren moslims oorlog in naam van Allah waar het niet 'gerechtvaardigd' is (al zijn weinig oorlogen gerechtvaardigd natuurlijk)?
Alsof Christenen/Joden enz geen mensen vermoorden door de keel over te snijden .
Alsof Christenen/Joden enz geen vrouwen verkrachten... .
Homo's worden in conservatieve katholieke landen ook vaak uitgestoten en in elkaar geslagen.
Andersgelovigen (lees:moslims) worden hier anders ook aardig vervolgd als ik sommige reacties lees op dit forum... .

Bron 2 blijkt idd niet te werken, maar ik heb uw vraag voldoende beantwoord.

"Dus vooralsnog berusten uw uitspraken nog altijd op los zand."

Bekijk ook eens de linkjes van Filo.
Bush noemt de oorlog in Irak een 'crusade'. Het ligt er gewoon vingerdik op...

"En mensen denken niet zelf, of kunnen niet zelf denken? Ik weet wel dat als het aan u lag dat mensen dan inderdaad niet meer zelf zouden mogen nadenken, en enkel het door het politburo goedgekeurde politiek correcte gezever na dienen te zeggen, maar in de echte grotemensenwereld worden mensen geacht zelf na te denken en daarnaar te handelen."

Politiek correcte zever? Daar heb ik niets mee te maken. Natuurlijk zwaai jij maar al te graag met zulke onbenullige 'oneliners'.

Mensen moeten idd voor zichzelf kunnen denken. Wrm denk je dat ik atheïst ben geworden? Religies indoctrineren de mensen, zodat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken. Ze luisteren enkel nog maar naar het woord van God en hun leiders, zoals bv. de Paus. Als deze de mensen verbiedt condooms te gebruiken, dan zullen die mensen gehoorzamen. Het is dus deels de verantwoordelijkheid van de Paus het Christendom, dat 'aids' nu zo'n groot probleem is!

Btw: in de islamitische landen komt aids bitterweinig voor. Wat toch opmerkelijk is nietwaar?

"Ten eerste ben ik uw beste niet, en ten tweede bent u het die enerzijds dingen aan het ontkennen is, en anderzijds er dingen bijhaalt die niets of nauwelijks wat met het onderwerp van deze draad te maken hebben. Omdat dat dat zo in úw kraam van pas komt."

Dat is wederom uw mening .

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 april 2009 om 15:16.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 16:03   #87
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Met andere woorden, waarom de misdragingen van de "islam" in't algemeen vergoeilijken en de misdragingen in naam van het kristendom uitvergroten?

Het is duidelijk dat de monotheïstische religies dikke mest zijn voor een geestelijk gezond leven.

Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 april 2009 om 16:05.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 16:18   #88
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Met andere woorden, waarom de misdragingen van de "islam" in't algemeen vergoeilijken en de misdragingen in naam van het kristendom uitvergroten?

Het is duidelijk dat de monotheïstische religies dikke mest zijn voor een geestelijk gezond leven.

Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken.
"Met andere woorden, waarom de misdragingen van de "islam" in't algemeen vergoeilijken en de misdragingen in naam van het kristendom uitvergroten?"

Dat heb ik nooit gedaan, en dat zal ik ook nooit doen.

"Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken."

En toch is het zo. De islam is daar zeer strikt in. Prostitutie is verboden in de islamwereld, waardoor aids ook minder kans heeft om zich te verspreiden.

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 april 2009 om 16:20.
Oud 10 april 2009, 16:40   #89
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit de gegeven link blijkt wel dat Christenen steeds vaker de neiging hebben geweld te gebruiken en goed te keuren. Dat is voor al genoeg aan bewijs.
Dat zegt helemaal niets zolang dat niet in naam van christus/het christendom gebeurt. Er zijn vast ook veel atheïsten die oorlog voeren, maar niemand voert oorlog in naam van het atheïsme. "In naam van" zijn hier de sleutelwoorden.

Citaat:
Waar voeren moslims oorlog in naam van Allah waar het niet 'gerechtvaardigd' is (al zijn weinig oorlogen gerechtvaardigd natuurlijk)?
Zegt Darfur u iets? Of de zuidelijke provincies van Thailand? Mindanao en de Sulu-eilanden op de Filipijnen? Al Qaeda en een hele resem andere soortgelijke groeperingen? Bali in Indonesië? Delen van Maleisië die nog niet tot de islam bekeerd zijn? Sommige Indiaase deelstaten? Doet dat allemaal geen belletje rinkelen bij u?

Citaat:
Alsof Christenen/Joden enz geen mensen vermoorden door de keel over te snijden .
Waar wordt vandaag de dag mensen de keel overgesneden in naam van christus of in naam van jahweh? Waar, oh waar?
Citaat:
Alsof Christenen/Joden enz geen vrouwen verkrachten... .
Waar worden vandaag de dag vrouwen verkracht in naam van christus of in naam van jahweh? Waar, oh waar?

Citaat:
Homo's worden in conservatieve katholieke landen ook vaak uitgestoten en in elkaar geslagen.
En, gebeurt dat in naam van christus, de bijbel of voor mijn part de paus? Daarbij worden ze nog niet middels een ingenieus takelsysteem publiekelijk opgehangen zoals dat usance is in het door de sharia geregeerde Iran, om maar eens wat te noemen.

Citaat:
Andersgelovigen (lees:moslims) worden hier anders ook aardig vervolgd als ik sommige reacties lees op dit forum... .
U verwart, bewust of onbewust, het uiten van, overigens meer dan terechte, kritiek op een politiek-religieus systeem met vervolging van de leden/aanhangers van dat politiek-religieuze systeem.

Citaat:
Bron 2 blijkt idd niet te werken, maar ik heb uw vraag voldoende beantwoord.
Dat heeft u tot nader order in het geheel niet. Zie hierboven waarom.

Citaat:
Bekijk ook eens de linkjes van Filo.
Bush noemt de oorlog in Irak een 'crusade'. Het ligt er gewoon vingerdik op...
Ohw jeetje toch, hij noemt het een kruistocht, terwijl de term 'kruistocht' zijn historische lading reeds lang verloren heeft, zodat de term in elke context gebruikt kan worden voor een strijd voor een goed doel, bijvoorbeeld een kruistocht tegen armoede, of een kruistocht tegen het terrorisme.

Citaat:
Politiek correcte zever? Daar heb ik niets mee te maken. Natuurlijk zwaai jij maar al te graag met zulke onbenullige 'oneliners'.
Daar heeft u alles mee te maken in uw schier oneindige drang om recht te praten wat krom is.

Citaat:
Mensen moeten idd voor zichzelf kunnen denken. Wrm denk je dat ik atheïst ben geworden? Religies indoctrineren de mensen, zodat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken.
Ik heb geen flauw idee waarom u atheïst bent geworden, maar uit alles blijkt wel dat u de ene (religieuze) doctrine heeft ingeruild voor een andere (politiek geïnspireerde) doctrine. Zelfstandig denken in plaats van netjes herkauwen wat anderen al voor u gezegd hebben, is er vooralsnog bij u niet bij.

Citaat:
Ze luisteren enkel nog maar naar het woord van God en hun leiders, zoals bv. de Paus.
Of de imam natuurlijk. Of de rabbi, of de sjamaan, of wat dan ook. Typisch dat u weer enkel en alleen de paus noemt, maar andere religieuze leiders van andere geloven en sektes gemakshalve maar weer vergeet.

Citaat:
Als deze de mensen verbiedt condooms te gebruiken, dan zullen die mensen gehoorzamen. Het is dus deels de verantwoordelijkheid van de Paus het Christendom, dat 'aids' nu zo'n groot probleem is!
De eigen verantwoordelijkheid voor het wel en wee van het eigen individu - zeg u dat iets?

Citaat:
Btw: in de islamitische landen komt aids bitterweinig voor. Wat toch opmerkelijk is nietwaar?
In islamitische landen komt aids net zo vaak voor als in het Westen ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:HIV_Epidem.png ). Wat daar al dan niet opmerkelijk aan zou moeten zijn, ontgaat mij ten ene male.
Oud 10 april 2009, 16:54   #90
BlueThunder
Banneling

Standaard

Jongeren beschadigen meer dan 120 wagens in Gent
De politie van Gent heeft vorige nacht drie jongeren opgepakt die vernielingen hadden toegebracht aan meer dan 120 wagens. Ze staken onder meer banden plat, braken autospiegels af, verwijderden nummerplaten en maakten met een mes krassen op het koetswerk. Ze handelden volgens hun verklaring puur uit verveling.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-Gent.dhtml

elke dag feest...
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 17:45   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Prostitutie mag dan verboden zijn in de islamwereld; des te meer komt het voor zoals overal waar vrouwen amper rechten hebben, en er geen sociale zkerheid bestaat.
Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op!
Wanneer de periode om is schop je mevrouw weer de straat op...geen onzin vertellen he Roosje!

Laatst gewijzigd door alice : 10 april 2009 om 17:46.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 17:54   #92
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Prostitutie mag dan verboden zijn in de islamwereld; des te meer komt het voor zoals overal waar vrouwen amper rechten hebben, en er geen sociale zkerheid bestaat.
Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op!
Wanneer de periode om is schop je mevrouw weer de straat op...geen onzin vertellen he Roosje!
In het 'moderne' Saoudi-Arabië kan dat tegenwoordig zelfs al per sms.
Oud 10 april 2009, 17:57   #93
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Das nog wat anders dan "Apeldoorn bellen"!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 18:05   #94
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Das nog wat anders dan "Apeldoorn bellen"!
Dat bedoel ik maar. Ik snap dan ook niet dat er nog steeds mensen zijn die dat een achterlijk en primitief land vinden. Scheiden gaat met behulp van de laatste technische snufjes in Saoudi-Arabië nóg sneller dan trouwen in Las Vegas.
Oud 10 april 2009, 18:46   #95
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zeg dat 'prostitutie' in de islam verboden is, niet dat het niet zou voorkomen. Mss beter lezen mijn beste alice?

"Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op!"

Prostitutie?
Natuurlijk zeer erg dat zulke dingen voorkomen, maar om te sprken van prostitutie?
Oud 10 april 2009, 19:11   #96
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg dat 'prostitutie' in de islam verboden is, niet dat het niet zou voorkomen. Mss beter lezen mijn beste alice?

"Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op!"

Prostitutie?
Natuurlijk zeer erg dat zulke dingen voorkomen, maar om te sprken van prostitutie?
Als een vrouw een volgens de religieuze regels geldig kontrakt aan gaat dat is opgesteld door een erkende geestelijke, waarbij zij zich voor een beperkte tijd onderwerpt aan de seksuele wensen van een man en daar geld voor krijgt en na afloop van het kontrakt kan de vrouw niets meer van de man eisen, dan is dat geen prostitutie. Want prostitutie is verboden door Allah maar met een door Allah's Grondpersoneel opgesteld kontrakt kan het geen prostitutie zijn. Dat zou een tegenstrijdigheid opleveren en dat kan niet.
Maar ik als ongelovige zeg: "ammehoela. Dat is prostitutie."
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 19:47   #97
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Als een vrouw een volgens de religieuze regels geldig kontrakt aan gaat dat is opgesteld door een erkende geestelijke, waarbij zij zich voor een beperkte tijd onderwerpt aan de seksuele wensen van een man en daar geld voor krijgt en na afloop van het kontrakt kan de vrouw niets meer van de man eisen, dan is dat geen prostitutie. Want prostitutie is verboden door Allah maar met een door Allah's Grondpersoneel opgesteld kontrakt kan het geen prostitutie zijn. Dat zou een tegenstrijdigheid opleveren en dat kan niet.
Maar ik als ongelovige zeg: "ammehoela. Dat is prostitutie."
Van geld was in de post van Alice geen sprake.
Als dit waar is, dan verandert dit natuurlijk de zaak en is er idd sprake van prostitutie.

Ik heb ook nooit gezegd dat er in de islamwereld geen prostitutie voorkomt. Ik heb enkel gezegd dat de islam postitutie verbied.
Oud 10 april 2009, 19:57   #98
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dus volgens u heeft het Christendom zich enkel verspreidt voor 313?
Btw: ik heb de reden toch al gegeven. Voor 313 werden de Christenen meermaals vervolgd door de Romeinen. Het Christendom was toen nog een kleine godsdienst (qua aantal) die zich weinig tot niet kon verspreiden omwille van de repressies!

Ik ontken niet dat de islam geweld heeft gebruikt bij het verspreiden van hun godsdienst, maar ontkennen dat het Christendom geen geweld gebruikte bij zijn verspreiden is de waarheid onrecht aandoen!

De islam en het christendom hebben meer gemeen dan de meeste mensen wel denken .
De ISLAM gebruikte al geweld ten tijde van Mohammed. Ook toen ze klein waren. Van in het begin is de islam verspreid met het zwaard. Het Christendom is groot geworden in het Romeinse Rijk ZONDER geweld. En zo werd het in 313 n.C erkend als religie. Begrepen: VERSPREID ZONDER GEWELd. Mo en zijn bende was van in het begin al aan het stelen, verkrachten, plunderen enz

En om nog maar eens het verschil tussen Jezus en Mohammed aan te tonen: "Botros proceeded to read aloud from various sources, such as a hadith relayed by Abu Hurreira (deemed an extremely reliable narrator), where Muhammad sucked on the tongues of his cousin (and future caliph) Ali’s two boys, Hassan and Hussein—they of revered Shia memory."
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 21:16   #99
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

dubbel
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:24.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 21:20   #100
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe naïef...
Alsof Christenen geen geweld en agressie uitlokken.
Ik heb hier gisteren nog een krantenartikeltje gepost over geweld op een Nederlandse bus. Zoek het eens op zou ik zeggen .
ik had een filmpje gevraagd,
in deze tijden van bewakingscamera's kan het veelvuldig voorkomende christelijke geweld gemakkelijk aangetoond worden dmv een filmpje.
over arabisch/moslim-geweld staat het internet al vol...
dus...

en trouwens 1, 1 krantenartikeltje hebt u gepost ?
wauw...

iedereen is geschokt door de opmars van het christen-geweld.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:23.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be