![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=BttAQ...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=9H-btXPfhGs http://www.youtube.com/watch?v=ULnAmRtxQmM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon 't zoveelste happy-slap videootje.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En bij de tweede link krijg ik dit te zien: 404 Page not found Unfortunately the following page was not available: http://www.bbc.co.uk/.../religions/c...hics/war.shtml Dus vooralsnog berusten uw uitspraken nog altijd op los zand. Citaat:
Citaat:
Wat heeft dat nu weer hiermee te maken? Daar kunnen zij wel degelijk wat aan doen, namelijk zelf nadenken, net zoals moslims dat ook eens zouden moeten gaan doen. Maar dat alles neemt nog steeds niet weg dat het christendom in het algemeen, danwel de paus in het bijzonder, vandaag de dag oproept tot de dingen zoals reeds enkele malen door mij beschreven en verwoord hierboven, daar waar de islam dat wel doet. Ten eerste ben ik uw beste niet, en ten tweede bent u het die enerzijds dingen aan het ontkennen is, en anderzijds er dingen bijhaalt die niets of nauwelijks wat met het onderwerp van deze draad te maken hebben. Omdat dat dat zo in úw kraam van pas komt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://info.francetelevisions.fr/vid...O_FAITS_DIVERS De politieagent die de video gelekt zou hebben is trouwens geschorst. http://info.france2.fr/france/53293982-fr.php (Als de eerste link niet zou werken kun je net nieuwsbericht nog zien door op het eerste videootje rechts op de bovenstaande pagina te klikken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"U geeft me twee linkjes en bij de eerste zie ik niets over dat er, zoals ik reeds twee maal vroeg, "vandaag de dag in naam van christus oorlogen gevoerd worden, mensen de keel wordt overgesneden, vrouwen verkracht en vervolgens gestenigd worden, homo's opgehangen worden, anders- en nietgelovigen vervolgd worden, mensen met het zwaard (of in modernere variant met de kalashnikov) bekeerd worden en meer van dat fraais." Uit de gegeven link blijkt wel dat Christenen steeds vaker de neiging hebben geweld te gebruiken en goed te keuren. Dat is voor al genoeg aan bewijs. Waar voeren moslims oorlog in naam van Allah waar het niet 'gerechtvaardigd' is (al zijn weinig oorlogen gerechtvaardigd natuurlijk)? Alsof Christenen/Joden enz geen mensen vermoorden door de keel over te snijden ![]() Alsof Christenen/Joden enz geen vrouwen verkrachten... . Homo's worden in conservatieve katholieke landen ook vaak uitgestoten en in elkaar geslagen. Andersgelovigen (lees:moslims) worden hier anders ook aardig vervolgd als ik sommige reacties lees op dit forum... . Bron 2 blijkt idd niet te werken, maar ik heb uw vraag voldoende beantwoord. "Dus vooralsnog berusten uw uitspraken nog altijd op los zand." Bekijk ook eens de linkjes van Filo. Bush noemt de oorlog in Irak een 'crusade'. Het ligt er gewoon vingerdik op... "En mensen denken niet zelf, of kunnen niet zelf denken? Ik weet wel dat als het aan u lag dat mensen dan inderdaad niet meer zelf zouden mogen nadenken, en enkel het door het politburo goedgekeurde politiek correcte gezever na dienen te zeggen, maar in de echte grotemensenwereld worden mensen geacht zelf na te denken en daarnaar te handelen." Politiek correcte zever? Daar heb ik niets mee te maken. Natuurlijk zwaai jij maar al te graag met zulke onbenullige 'oneliners'. Mensen moeten idd voor zichzelf kunnen denken. Wrm denk je dat ik atheïst ben geworden? Religies indoctrineren de mensen, zodat ze niet meer voor zichzelf kunnen denken. Ze luisteren enkel nog maar naar het woord van God en hun leiders, zoals bv. de Paus. Als deze de mensen verbiedt condooms te gebruiken, dan zullen die mensen gehoorzamen. Het is dus deels de verantwoordelijkheid van de Paus het Christendom, dat 'aids' nu zo'n groot probleem is! Btw: in de islamitische landen komt aids bitterweinig voor. Wat toch opmerkelijk is nietwaar? "Ten eerste ben ik uw beste niet, en ten tweede bent u het die enerzijds dingen aan het ontkennen is, en anderzijds er dingen bijhaalt die niets of nauwelijks wat met het onderwerp van deze draad te maken hebben. Omdat dat dat zo in úw kraam van pas komt." Dat is wederom uw mening ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 april 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, waarom de misdragingen van de "islam" in't algemeen vergoeilijken en de misdragingen in naam van het kristendom uitvergroten?
Het is duidelijk dat de monotheïstische religies dikke mest zijn voor een geestelijk gezond leven. Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 april 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat heb ik nooit gedaan, en dat zal ik ook nooit doen. "Eneuh, "aids een minder groot probleem in de islamitische wereld". 'k weet niet. In Sovjet Rusland kwam aids al helemaal niet voor, net zoals TBC en andere besmettelijke ziektes uitgebannen waren uit de Sovjet statistieken." En toch is het zo. De islam is daar zeer strikt in. Prostitutie is verboden in de islamwereld, waardoor aids ook minder kans heeft om zich te verspreiden. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 april 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Jongeren beschadigen meer dan 120 wagens in Gent
De politie van Gent heeft vorige nacht drie jongeren opgepakt die vernielingen hadden toegebracht aan meer dan 120 wagens. Ze staken onder meer banden plat, braken autospiegels af, verwijderden nummerplaten en maakten met een mes krassen op het koetswerk. Ze handelden volgens hun verklaring puur uit verveling. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-Gent.dhtml elke dag feest... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prostitutie mag dan verboden zijn in de islamwereld; des te meer komt het voor zoals overal waar vrouwen amper rechten hebben, en er geen sociale zkerheid bestaat.
Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op! Wanneer de periode om is schop je mevrouw weer de straat op...geen onzin vertellen he Roosje! Laatst gewijzigd door alice : 10 april 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das nog wat anders dan "Apeldoorn bellen"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Dat bedoel ik maar. Ik snap dan ook niet dat er nog steeds mensen zijn die dat een achterlijk en primitief land vinden. Scheiden gaat met behulp van de laatste technische snufjes in Saoudi-Arabië nóg sneller dan trouwen in Las Vegas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Bovendien is prostitutie in een gedeelte van de islamwereld " legaal" want Sjiieten sluiten gewoon een huwelijk af voor drie dagen of een week via een Mullah en hop, we kunnen erin en op!" Prostitutie? ![]() Natuurlijk zeer erg dat zulke dingen voorkomen, maar om te sprken van prostitutie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik als ongelovige zeg: "ammehoela. Dat is prostitutie." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit waar is, dan verandert dit natuurlijk de zaak en is er idd sprake van prostitutie. Ik heb ook nooit gezegd dat er in de islamwereld geen prostitutie voorkomt. Ik heb enkel gezegd dat de islam postitutie verbied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En om nog maar eens het verschil tussen Jezus en Mohammed aan te tonen: "Botros proceeded to read aloud from various sources, such as a hadith relayed by Abu Hurreira (deemed an extremely reliable narrator), where Muhammad sucked on the tongues of his cousin (and future caliph) Ali’s two boys, Hassan and Hussein—they of revered Shia memory."
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() dubbel
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
in deze tijden van bewakingscamera's kan het veelvuldig voorkomende christelijke geweld gemakkelijk aangetoond worden dmv een filmpje. over arabisch/moslim-geweld staat het internet al vol... dus... ![]() en trouwens 1, 1 krantenartikeltje hebt u gepost ? wauw... iedereen is geschokt door de opmars van het christen-geweld. ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |