Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2009, 19:49   #41
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat hij (nog) niet op de pedo site staat getuigt wel dat ze niet zomaar in het wildeweg met namen gooien he
Oud 21 april 2009, 19:57   #42
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Moet niks hebben van de man zijn politiek, maar denk niet dat hij kinderen misbruikt.

Ik hoop voor hem dat (ook al zeggen ze waar er rook is) hij deze vieze beschuldigen kan wegbotsen, want deze beschuldigingen kan iedereen missen en kunnen een mens kraken.

Niet om mee te lachen zoiets.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 21:03   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Bewust kwaadwillig roddelen over iemands vermoedelijk krimineel gedrag, zelfs pedo-feiten, zou bestraft moeten worden met gevangenisstraf, in verhouding tot de afkeer die de roddel kan veroorzaken.
Voor pedo-roddel is dat dus: tien jaar effektief.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 21:58   #44
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bewust kwaadwillig roddelen over iemands vermoedelijk krimineel gedrag, zelfs pedo-feiten, zou bestraft moeten worden met gevangenisstraf, in verhouding tot de afkeer die de roddel kan veroorzaken.
Voor pedo-roddel is dat dus: tien jaar effektief.
LOL schoofzak, tien jaar bak voor roddel?

Wat een geluk dat jij de baas niet bent.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2009, 23:54   #45
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Schoofzak neemt stiekem kinderen. Daarom wil hij mensen zo goed mogelijk doen zwijgen.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 05:22   #46
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Schaam je je niet om hier zomaar op gratuite wijze dergelijke dingen te posten?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 06:55   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik had het wel over bewust kwaadwillig roddelen over iemand die aan kinderen zou gezeten hebben.
Jij, als ervaringsdeskundige, vertel ons: iemand die onschuldig in voorhechtenis zou zitten wegens pedofilie, hoe wordt hij 'ontvangen' door de andere onschuldigen die daar zitten?
Of, welk is jouw alternatief voor zo'n laakbaar sosiaal gedrag?
Wens jij je grootste vijand toe dat hij onschuldig opgesloten zou worden voor pedo ??

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 22 april 2009, 06:58   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Schoofzak neemt stiekem kinderen. Daarom wil hij mensen zo goed mogelijk doen zwijgen.
'k Zal u seffens eens het tweede deel van je naam over je kop trekken en vastbinden dat het nooit meer losgeraakt.

De Schoofzak zijn seks-interesse is strikt beperkt tot dames van 18 tot 68, maar, wegens gelukkig getrouwd ...

Oud 22 april 2009, 08:59   #49
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik had het wel over bewust kwaadwillig roddelen over iemand die aan kinderen zou gezeten hebben.
Jij, als ervaringsdeskundige, vertel ons: iemand die onschuldig in voorhechtenis zou zitten wegens pedofilie, hoe wordt hij 'ontvangen' door de andere onschuldigen die daar zitten?
Of, welk is jouw alternatief voor zo'n laakbaar sosiaal gedrag?
Wens jij je grootste vijand toe dat hij onschuldig opgesloten zou worden voor pedo ??
Allez, tien jaar voor roddel, ik veronderstel dat dit nog maar het begin is. Mensen die softdrugs verkopen, hoeveel jaar wil je dat die krijgen?

En dan voor inbraak? Diefstal? En wat met de meer ernstige misdrijven?

Ik vraag het maar omdat met zulks systeem de gevangenis rap zal vol zitten met mensen die er de eerste tien a twintig jaar niet meer uitkomen.

Quid met de andere veroordeelden? Moeten die dan 20 jaar wachten om hun straf te gaan doen?

Gaat men dan om de twintig jaar de volgende lichting opsluiten? En al wie daar tussenin veroordeeld wordt heeft geluk en moet nooit binnen?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 09:04   #50
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanJanssens Bekijk bericht
Enkele "insiders" weten heel goed wat de Heer di Rupo werkelijk "animeert", en het zijn zeker geen heren van zijn leeftijd.

Ik ken een paar landen waar ze hem al lang zouden opgehangen hebben.

Jan.
en jij bent zo'n "insider"?
Oud 22 april 2009, 09:05   #51
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, tien jaar voor roddel, ik veronderstel dat dit nog maar het begin is. Mensen die softdrugs verkopen, hoeveel jaar wil je dat die krijgen?

En dan voor inbraak? Diefstal? En wat met de meer ernstige misdrijven?

Ik vraag het maar omdat met zulks systeem de gevangenis rap zal vol zitten met mensen die er de eerste tien a twintig jaar niet meer uitkomen.

Quid met de andere veroordeelden? Moeten die dan 20 jaar wachten om hun straf te gaan doen?

Gaat men dan om de twintig jaar de volgende lichting opsluiten? En al wie daar tussenin veroordeeld wordt heeft geluk en moet nooit binnen?
Akkoord, maar je weet zelf ook wel hoe moeilijk het is van een naam af te geraken indien je er één krijgt. En dat geldt vooral indien je geassocieerd wordt met pedofilie, iets wat bij de gewone man in de straat zeer gevoelig ligt en wat je gemakkelijk voor de rest van je leven met je kunt meedragen. Zelfs indien uiteindelijk zou blijken dat de beschuldigingen ten ontrechte zijn.
Oud 22 april 2009, 09:08   #52
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
Ik weet wel dat het klootjesvolk er anders over denkt
Jij voelt je echt een hele vent daar in dat kosmopolische London, is het niet?
Oud 22 april 2009, 09:09   #53
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
In Wallonië weet men daar veel meer over en je mag er donder op zeggen dat er stront aan de knikker is, maar daar houden ze dat liever in eigen kring.
Smeergeld en zwijggeld kunnen veel doen.

Er is trouwens nog veel meer aan de hand dat het daglicht niet mag zien , maar misschien willen ze niet allemaal meer zwijgen en is er een kans dat die potjes beginnen te stinken???

Wordt vervolgd , volgens mij!!
Dit postte ik reeds in 2006 en stilletjesaan komt het een en ander boven.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 11:59   #54
Groentje-18

Standaard

Even een oude thread recycleren, omdat het nu weer boven water komt:

Als zelfs een Waal (Laurent Louis) zich begint te roeren .... Zoals ik hier al zei, ben ik bang dat deze regering het niet lang zal uitzingen.

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...p-di-rupo.aspx

Ik ben benieuwd hoe hij op die oprakelingen reageert...
En sommigen profiteren al direct van de parlementaire onschendbaarheid... Pijnlijk, voor Di Rupo, maar ook niet in het minst voor België als geheel...
Met alle respect voor Di Rupo, ik heb er mijn bedenkingen bij dat ons land momenteel geleid wordt door een Italiaanse migrant. En ik denk niet dat ik de enige ben. Vooral in het buitenland lacht men zich krom dat er blijkbaar geen Belg in staat is tot die opdracht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be