![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het feit dat hij (nog) niet op de pedo site staat getuigt wel dat ze niet zomaar in het wildeweg met namen gooien he
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet niks hebben van de man zijn politiek, maar denk niet dat hij kinderen misbruikt.
Ik hoop voor hem dat (ook al zeggen ze waar er rook is) hij deze vieze beschuldigen kan wegbotsen, want deze beschuldigingen kan iedereen missen en kunnen een mens kraken. Niet om mee te lachen zoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewust kwaadwillig roddelen over iemands vermoedelijk krimineel gedrag, zelfs pedo-feiten, zou bestraft moeten worden met gevangenisstraf, in verhouding tot de afkeer die de roddel kan veroorzaken.
Voor pedo-roddel is dat dus: tien jaar effektief.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat jij de baas niet bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaam je je niet om hier zomaar op gratuite wijze dergelijke dingen te posten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij, als ervaringsdeskundige, vertel ons: iemand die onschuldig in voorhechtenis zou zitten wegens pedofilie, hoe wordt hij 'ontvangen' door de andere onschuldigen die daar zitten? Of, welk is jouw alternatief voor zo'n laakbaar sosiaal gedrag? Wens jij je grootste vijand toe dat hij onschuldig opgesloten zou worden voor pedo ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Schoofzak zijn seks-interesse is strikt beperkt tot dames van 18 tot 68, maar, wegens gelukkig getrouwd ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En dan voor inbraak? Diefstal? En wat met de meer ernstige misdrijven? Ik vraag het maar omdat met zulks systeem de gevangenis rap zal vol zitten met mensen die er de eerste tien a twintig jaar niet meer uitkomen. Quid met de andere veroordeelden? Moeten die dan 20 jaar wachten om hun straf te gaan doen? Gaat men dan om de twintig jaar de volgende lichting opsluiten? En al wie daar tussenin veroordeeld wordt heeft geluk en moet nooit binnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en jij bent zo'n "insider"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Even een oude thread recycleren, omdat het nu weer boven water komt:
Als zelfs een Waal (Laurent Louis) zich begint te roeren .... Zoals ik hier al zei, ben ik bang dat deze regering het niet lang zal uitzingen. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...p-di-rupo.aspx Ik ben benieuwd hoe hij op die oprakelingen reageert... En sommigen profiteren al direct van de parlementaire onschendbaarheid... Pijnlijk, voor Di Rupo, maar ook niet in het minst voor België als geheel... Met alle respect voor Di Rupo, ik heb er mijn bedenkingen bij dat ons land momenteel geleid wordt door een Italiaanse migrant. En ik denk niet dat ik de enige ben. Vooral in het buitenland lacht men zich krom dat er blijkbaar geen Belg in staat is tot die opdracht.
![]() |