Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2009, 14:45   #161
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mag iemand in het openbaar, dus niet in een openbare functie, ervoor uitkomen welke overtuiging ze heeft, volgens jou? mag dus bv iemand een t-shirt van SPa aandoen, of een sjaal van de vrijzinnige vereniging? of een hoofddoek van de Islam?
Uiteraard mag iedereen openbaar uiting geven aan zijn overtuigingen! Dat dit gevolgen kan hebben is een ander paar mouwen. Iemand die in SS uniform rondloopt (maar d�*t mag nu weer net niet) moet niet verwachten dat de mensen hem vriendelijk gaan bejegenen. Iemand met een vroomheidssjaaltje om haar hoofdschaamhaar te bedekken moet niet verwachten dat ik haar één blik gun, maar ze mag het gerust dragen hoor. Krijgt ze wel de deur tegen haar neus want voor zulke sujetten houd ik ook geen deur open. Ik ben namelijk een hoer nietwaar! zo met bloot hoofdschaamhaar durven rondlopen vr�*�*gt toch om verkracht te worden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 14:47   #162
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uiteraard mag iedereen openbaar uiting geven aan zijn overtuigingen! Dat dit gevolgen kan hebben is een ander paar mouwen. Iemand die in SS uniform rondloopt (maar d�*t mag nu weer net niet) moet niet verwachten dat de mensen hem vriendelijk gaan bejegenen. Iemand met een vroomheidssjaaltje om haar hoofdschaamhaar te bedekken moet niet verwachten dat ik haar één blik gun, maar ze mag het gerust dragen hoor. Krijgt ze wel de deur tegen haar neus want voor zulke sujetten houd ik ook geen deur open. Ik ben namelijk een hoer nietwaar! zo met bloot hoofdschaamhaar durven rondlopen vr�*�*gt toch om verkracht te worden?
jij moet echt een trauma opgelopen, ongelooflijk. nog maar zelden zoveel haat gelezen.
Oud 27 april 2009, 14:49   #163
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
jij moet echt een trauma opgelopen, ongelooflijk. nog maar zelden zoveel haat gelezen.
Iets te dikwijls voor hoer uitgescholden geweest door islamitische verrijkers zeker? Of mijn dochter iets te veel het mes op de keel gehad door vredelievende moslimetters misschien? Of iets te dikwijls haar fiets kapotgestoken door zachtaardige cultuurbrengers? Pick you choice.

Als je natuurlijk in Tutterewuttere onder je kerktoren blijft zitten kan je de pravda verhaaltjes ook blijven geloven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 april 2009, 14:50   #164
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets te dikwijls voor hoer uitgescholden geweest door islamitische verrijkers zeker? Of mijn dochter iets te veel het mes op de keel gehad door vredelievende moslimetters misschien? Of iets te dikwijls haar fiets kapotgestoken door zachtaardige cultuurbrengers? Pick you choice.

Als je natuurlijk in Tutterewuttere onder je kerktoren blijft zitten kan je de pravda verhaaltjes ook blijven geloven.
Ik kom in Zele wsl meer Turken tegen dan jij je kunt voorstellen.

en oja, ik heb al te veel last gehad van autochtone Vlamingen hoor.....
Oud 27 april 2009, 14:51   #165
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, ik doe nog één pogingske, want ik heb toch echt wel het gevoel dat u niet wil begrijpen waar het over gaat.

Er is een verschil tussen iemand die aan zijn arm gekwetst is, en daar een band draagt en iemand die een armband draagt om aan te duiden dat hij koersbegeleider is.

Indien U geen verschil wil zien tussen mensen die al of niet verplicht door hun echtgenoot niet buiten WILLEN komen zonder dat hun hoofdharen bedekt zijn omdat ze zich persé moeten uiten als volgelingen van een pedofiele roofmoordenaar, en iemand die een sjaaltje op haar hoofd zet omdat haar haren zijn uitgevallen als gevolg van een chemokuur, dan scheelt er volgens mij toch iets in UW bovenkamer!
Tenzij je ervan uit wil gaan dat alle hier ingevoerde hoofddoekdraagster aan kanker lijden!
Allez, ik zal ook nog één poging doen.

U zie blijkbaar een duidelijk verschil, nu opeens ?

Ik heb u in de tijd van het hoofddoekenverbod zonder meer, zonder nuance, zonder uitzonderingen, NIET horen klagen tegen uw favoriete partij dat zij een uitzondering moest maken voor mensen ongacht ras of geloof of wat dan ook, als zij aan kanker leden en chemotherapie kregen.

Als u toen onvoorwaardelijk dergelijke prietpraat verdedigde, dan bent u nu hypochriet, dat u nu plotsklap, ineens nu het concreet wordt en het nog één van uwe kant overkomt, om te doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en het de anderen zijn die ongenuaceerd denken.

Ofwel valt u het hoofddoekenverboed van uw favoriete partij af, en zegt u minstens dat die uitspraken ongenuanceerd waren, slecht gecommuniceerd of wat dan ook, dat het VB met zijn slogans, nooit tot een in de praktijk haalbare oplossing zal komen.
Ofwel moet u nu in alle deemoed slikken, en zeggen dat een koekje van eigen deeg voor het VB en haar boegbeeld niet meer dan gepast is.

Voor alle duidelijkheid, voor mij draagt iedereen binnen "normale grenzen" wat hij wil. Ik kan onderscheid zien. Ik kan ook redenen zien, en ik praat ook met moslima's, en niet enkel over moslima's. Mijn denken over het hoofddoek is veel minder contraproductief en meer vrouwbevrijdend, dan dat van het VB, die enkle tot doel heeft een tegenstelling wij/zij te creeren en daarop groot te worden.

Uw favoriete partij blijkbaar niet , en u ook niet ten tijde van die debatten.
Blijkbaar kunt u daar niet mee om, en draai je de zaken nu compleet om.

Laatst gewijzigd door spherelike : 27 april 2009 om 14:54.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 15:04   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Allez, ik zal ook nog één poging doen.

U zie blijkbaar een duidelijk verschil, nu opeens ?

Ik heb u in de tijd van het hoofddoekenverbod zonder meer, zonder nuance, zonder uitzonderingen, NIET horen klagen tegen uw favoriete partij dat zij een uitzondering moest maken voor mensen ongacht ras of geloof of wat dan ook, als zij aan kanker leden en chemotherapie kregen.

Als u toen onvoorwaardelijk dergelijke prietpraat verdedigde, dan bent u nu hypochriet, dat u nu plotsklap, ineens nu het concreet wordt en het nog één van uwe kant overkomt, om te doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en het de anderen zijn die ongenuaceerd denken.

Ofwel valt u het hoofddoekenverboed van uw favoriete partij af, en zegt u minstens dat die uitspraken ongenuanceerd waren, slecht gecommuniceerd of wat dan ook, dat het VB met zijn slogans, nooit tot een in de praktijk haalbare oplossing zal komen.
Ofwel moet u nu in alle deemoed slikken, en zeggen dat een koekje van eigen deeg voor het VB en haar boegbeeld niet meer dan gepast is.

Voor alle duidelijkheid, voor mij draagt iedereen binnen "normale grenzen" wat hij wil. Ik kan onderscheid zien. Ik kan ook redenen zien, en ik praat ook met moslima's, en niet enkel over moslima's. Mijn denken over het hoofddoek is veel minder contraproductief en meer vrouwbevrijdend, dan dat van het VB, die enkle tot doel heeft een tegenstelling wij/zij te creeren en daarop groot te worden.

Uw favoriete partij blijkbaar niet , en u ook niet ten tijde van die debatten.
Blijkbaar kunt u daar niet mee om, en draai je de zaken nu compleet om.

Mensen die aan kanker lijden en een chemokuur ondergaan zitten niet te werken aan het loket van de gemeente!
Neen, ik heb niet specifiek gespecifieerd dat ze in geval ze al hun haar kwijt zijn daar wel een sjalleke over mogen doen!

Dat jij denkt dat het vrouwbevrijdend is om verplicht bedekt te moeten rondlopen (als je al buitenmag van manlief) is uw opinie! U doet maar! ik zie daar niks bevrijdend in. Voor hetzelde geld kan ik het bevrijdend noemen om met een omgekeerde bloempot op straat te gaan staan en dan te liggen roepen dat ik me o zo bevrijd voel met dat ding op mijn hoofd!

Het lijkt me héél bevrijdend om niet buiten te mogen tenzij ik een half laken rond me hang! o zoo bevrijdend met dat laken, mag ik eindelijk eens op straat gaan!

Iemand die een zwart kostuum draagt is daarom geen SS'er. Moet je daar ook een tekeningetje bij hebben? Of vind je dat je met een SS uniform wèl aan de balie van de gemeente kan gaan zitten?

Waarom ineens geen rechters met een witte puntmuts? zeg nu niet dat het je stoort hé.

Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 15:05.
Oud 27 april 2009, 15:06   #167
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dat zeg ik niet.

Ik zeg dat de volgelingen van Mohammed hun hoofddoek dragen als uiterlijk teken van hun overtuiging, net zoals SS'ers een zwart uniform droegen of de bruinhemden een bruin hemd als teken van hun overtuiging.

Dit hoeft niet vergeleken te worden met mensen die een sjaaltje dragen omdat ze een chemokuur volgen, of mensen die een sjaaltje dragen als leuke outfit. Me dunkt kan je daar het verschil toch ook wel uit opmaken?

Deze mevrouw draagt het sjaaltje dus NIET als "vlag van de islam" en is géén volgeling van Mohammed, ik neem aan dat je het verschil ziet?
Ze draagt gewoon een sjalleke, niet om aan te tonen hoe vroom en zedig ze wel is, terwijl de andere vrouwen hoeren zijn die je naar hartelust kan bespringen!

En toch lopen er op mijn werk moslima's rond die er net eender uitzien.
Wat een onnozel gezever
Seffens zal men nog de naam en stamboom moeten vragen aan een dame, om te zien of een sjaaltje nu mode is of een religiueze uiting.
Oud 27 april 2009, 15:09   #168
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch lopen er op mijn werk moslima's rond die er net eender uitzien.
Wat een onnozel gezever
Seffens zal men nog de naam en stamboom moeten vragen aan een dame, om te zien of een sjaaltje nu mode is of een religiueze uiting.
Als de dame moslima is lijkt het me evident dat ze die lap stof dan draagt als uiterlijke vlag van islam!

Trouwens, wie wil nu zo iemand aanwerven? Volgens hun eigen boekje zei hun profeet dat ze per definitie een mankement aan hun hersens hebben! Daarom moeten de vrouwen met twéé zijn om te kunnen getuigen. Zet zo iemand nu eens aan het loket van de gemeente! moeten ze dan ook niet met twee zijn om een papiertje te kunnen invullen?

Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 15:13.
Oud 27 april 2009, 15:11   #169
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

...ahum...'wij/zij creëren' zei U?
(Ik heb nog veel meer van dat fraais hoor, en dat heeft FDW niet neergepend)
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 15:13   #170
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Er zijn blijkbaar echt mensen op deze wereld die het verschil niet zien tussen een religieus symbool dat gedragen wordt of een voorwerp dat dient om de gevolgen van een zware ziekte te bedekken ...

Als ik het dan nog eens goed begrijp zijn er zelfs enkele leden van de linkerzijde het eens dat kinderen van kleinsafaan een minderwaardigheids- en schaamtecomplex aangeleerd krijgen ...
Dat er zelfs hier en daar tekorten aan vitamine D voorkomen bij die groepen maakt het dan helemaal een ziekmaker ...

Hoofddoekverbod ging over religieuze tekens , en het is redelijk belachelijk dat men daarom "de klak van Jef Patat" er nog eens zou bijhalen .
Maar ja , zoals gewoonlijk moet "een bepaalde zijde" zich tot in het belachelijke blijven inspannen om een enkele godsdienst te verdedigen ... (raar want het is niet eens hun godsdienst)
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 15:19   #171
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mensen die aan kanker lijden en een chemokuur ondergaan zitten niet te werken aan het loket van de gemeente!
Neen, ik heb niet specifiek gespecifieerd dat ze in geval ze al hun haar kwijt zijn daar wel een sjalleke over mogen doen!

Dat jij denkt dat het vrouwbevrijdend is om verplicht bedekt te moeten rondlopen (als je al buitenmag van manlief) is uw opinie! U doet maar! ik zie daar niks bevrijdend in. Voor hetzelde geld kan ik het bevrijdend noemen om met een omgekeerde bloempot op straat te gaan staan en dan te liggen roepen dat ik me o zo bevrijd voel met dat ding op mijn hoofd!

Het lijkt me héél bevrijdend om niet buiten te mogen tenzij ik een half laken rond me hang! o zoo bevrijdend met dat laken, mag ik eindelijk eens op straat gaan!

Iemand die een zwart kostuum draagt is daarom geen SS'er. Moet je daar ook een tekeningetje bij hebben? Of vind je dat je met een SS uniform wèl aan de balie van de gemeente kan gaan zitten?

Waarom ineens geen rechters met een witte puntmuts? zeg nu niet dat het je stoort hé.
Mocht de ongenuanceerde prietpraat van het VB wet geworden zijn, dan mocht Morel niet met haar chemo sjaaltje in het vlaams parlement verschenen zijn. Dit is een hoofdoek zonder meer, zonder uitzonderingen.
Ik hoop dat u dat kunt erkennen.

U bent heel slecht geplaatst denk ik om te oordelen of een moslima verplicht is die sjaal te dragen, aangezien u net zelf hier schreef dat u geen contact wil, zelfs de deur zou toeslagen. Uw ideefixes als waarheid verkondigen is er iets over.

Ik zal u niet tegenhouden als u met bloempotten en lakens de straat op gaat, ik ben zeeeer verdraagzaam. U voelt zich misschien "bevrijd" met het allernieuwste modtrendje, voor mij is dat even absurd om op bevel van de modegoeroes ineens modekleuren, modesnit mooi te vinden. Ik heb moeit om dit in een ander rangorde te plaatsen als hoofddoeken. Allebij zijn ze uitingen van "erbij horen" . Mochten de verenigde modehuizen en modeblaadjes volgende winter, een soort hoofdoek als mode gaan propageren, dan loopt de helft van de vrouwen hiermee rond, let op, die zijn niet verplicht, maar wel doodongelukkig mocht hun man hun dit verbieden. Waar zit er nog het verschil?
Oud 27 april 2009, 15:26   #172
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

...ahum...'wij/zij creëren' zei U?
(Ik heb nog veel meer van dat fraais hoor, en dat heeft FDW niet neergepend)
Geweldig............idioot.

Oordeel een moslim op zijn doen en laten, en niet op een geschrift van een ander honderd jaar geleden.

Als ik geschriften van de vlaamse beweging zou opdiepen en doen alsof de winter dit verpersoonlijkt en onvoorwaardelijk achterstaat, wat zou u daar van denken?
Oud 27 april 2009, 15:33   #173
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geweldig............idioot.

Oordeel een moslim op zijn doen en laten, en niet op een geschrift van een ander honderd jaar geleden.
Als ik geschriften van de vlaamse beweging zou opdiepen en doen alsof de winter dit verpersoonlijkt en onvoorwaardelijk achterstaat, wat zou u daar van denken?
Sorry spherelike , maar het doen en laten van die moslims is net de reden van de aversie die mensen ertegen hebben .
Van stenigingen tot eremoorden , van onderdrukking tot het doodmartelen van homo's (met een tubeke secondenlijm zelfs ) , van de onwil om te integreren tot het letterlijk oproepen van haat tegen alles wat westers is (wij ook dus) ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 15:43   #174
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Sorry spherelike , maar het doen en laten van die moslims is net de reden van de aversie die mensen ertegen hebben .
Van stenigingen tot eremoorden , van onderdrukking tot het doodmartelen van homo's (met een tubeke secondenlijm zelfs ) , van de onwil om te integreren tot het letterlijk oproepen van haat tegen alles wat westers is (wij ook dus) ...
Voila se, ik hoef al niks meer te zeggen!

Behalve dit dan - als U dat tegen een willekeurige moslim zou zeggen - dat 'idioot geschrift van kweeniehoelanggeledeblablablal' - zou ie nog wel eens heel, maar dan ook heel erg boos kunnen worden - het is tenslotte 'zijn heilig Boek' waar U het over heeft en dat U beledigt - de woorden van 'zijn' god, de enige. echte waarheid - U kent blijkbaar 'de' moslim en zijn boekske niet.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 15:43   #175
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mocht de ongenuanceerde prietpraat van het VB wet geworden zijn, dan mocht Morel niet met haar chemo sjaaltje in het vlaams parlement verschenen zijn. Dit is een hoofdoek zonder meer, zonder uitzonderingen.
Ik hoop dat u dat kunt erkennen.
UITERAARD NIET!

me dunkt zie jij toch ook wel het verschil tussen een mijter en een witte puntmuts? of vind je dat men aan het loket kan gaan zitten uitgedost een een KKK uniformpje? Jij ziet geen verschil dus?

Citaat:
U bent heel slecht geplaatst denk ik om te oordelen of een moslima verplicht is die sjaal te dragen, aangezien u net zelf hier schreef dat u geen contact wil, zelfs de deur zou toeslagen. Uw ideefixes als waarheid verkondigen is er iets over.
Degenen die het dragen zeggen dat ze het doen uit vrije wil en anderen zeggen dat ze het doen omdat ze moeten van hun vent.
Het zal mij een worst wezen wat het is.
Nergens staat in de koran vermeld dat het een verplichting is om hun hoofdhaar te bedekken! De manier waarop ze zich als volgeling van Mo de pedo kenbaar maken verschilt. In Pakistan dragen ze een sjahal (sjaaltje!) en in Arabie pakken ze zich helemaal in! Bottomline blijft dat het de vlag is van islam die ze persé willen uitdragen. In de koran staat wèl dat ze een deel van hun kleding over zich moeten laten hangen zodat ze HERKENBAAR ZIJN als lid van de club en DUS niet worden lastiggevallen!

Als ik zo een zie in mijn gemeente dan ga ik luidkeels beginnen kruisen maken en de heilige drievuldigheid aanroepen, naar het schijnt kunnen ze daar niet tegen wegens polytheistisch! Natuurlijk mag ik dat, want ik werk daar niet. Volgens jou zou ik dat dus ook constant mogen doen als ik aan de balie zit? toch? een dertig centimeter groot houten kruis aan mijn nek en maar kruistekens maken! moet kunnen hé.

Citaat:
Ik zal u niet tegenhouden als u met bloempotten en lakens de straat op gaat, ik ben zeeeer verdraagzaam. U voelt zich misschien "bevrijd" met het allernieuwste modtrendje, voor mij is dat even absurd om op bevel van de modegoeroes ineens modekleuren, modesnit mooi te vinden.
u fantaseert maar verder. ik volg geen modetrends, ik maak ze.
Ik zou het grandioos vinden als sjaaltjes net als in de jaren vijftig van vorige eeuw terug modetrend worden! Wat moeten de moslima's dan gaan doen om als "lid van de club" nog herkenbaar te zijn? D�*t gaat ze tegenvallen natuurlijk!
En dat aseilam aleikum paswoord hebben we ook al in de gaten! doe ik ook al af en toe!

Citaat:
Ik heb moeit om dit in een ander rangorde te plaatsen als hoofddoeken. Allebij zijn ze uitingen van "erbij horen" . Mochten de verenigde modehuizen en modeblaadjes volgende winter, een soort hoofdoek als mode gaan propageren, dan loopt de helft van de vrouwen hiermee rond, let op, die zijn niet verplicht, maar wel doodongelukkig mocht hun man hun dit verbieden. Waar zit er nog het verschil?
Een uniform is altijd een teken van erbij horen. Ik ga ook niet met mijn chirokostuum naar mijn werk! jij wel?

Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 15:46.
Oud 27 april 2009, 15:53   #176
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hebben die feiten hier in europa al plaats gevonden?
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2009, 16:18   #177
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
hebben die feiten hier in europa al plaats gevonden?
natuurlijk niet! Hier wordt niet ge-eremoord hoor, en hier worden geen homo's in mekaar geslagen in Amsterdam zenne. en natuurlijk hebben ze nog geen cursus gratis zweefvliegen zonder vliegtuig gekregen van de kathedraal van Antwerpen!

En neen ze hebben geen enkel probleem met het westen of de democratie! nee hoor!

D�*t is het Vlaams Blok jong! dié doen dat allemaal.

En Iran en Irak en Egypte zijn allemaal leuke gezellige landen waar je als homo echt handje in handje mag lopen zoenen!

Oud 27 april 2009, 16:29   #178
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En hoeveel zijt gij er al hier tegengekomen, persoonlijk die zoiets doen, of die u persoonlijk vertellen dat ze daar achter staan?
Oud 27 april 2009, 16:37   #179
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoeveel zijt gij er al hier tegengekomen, persoonlijk die zoiets doen, of die u persoonlijk vertellen dat ze daar achter staan?
hoeveel nazi's moet je persoonlijk kennen vooraleer je mag vinden dat de nationaal socialistische ideologie toch niet zo leuk is?

Oud 27 april 2009, 16:51   #180
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk niet! Hier wordt niet ge-eremoord hoor, en hier worden geen homo's in mekaar geslagen in Amsterdam zenne. en natuurlijk hebben ze nog geen cursus gratis zweefvliegen zonder vliegtuig gekregen van de kathedraal van Antwerpen!

En neen ze hebben geen enkel probleem met het westen of de democratie! nee hoor!

D�*t is het Vlaams Blok jong! dié doen dat allemaal.

En Iran en Irak en Egypte zijn allemaal leuke gezellige landen waar je als homo echt handje in handje mag lopen zoenen!
Circe, jij bent mijn lichtpunt als ik van m'n werk kom en het forum bekijk.
Je bent in vorm vandaag !
Tijd dat je een boek gaat schrijven. Ik ben je eerste klant
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be