![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu had ik toch wel verwacht dat einstein met een gesloten dossier zou afkomen om te voorkomen dat we hem tot de dommekloten moeten rekenen. Enfin, het kan nog altijd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens: het was totaal nutteloos om die naam te gebruiken: geen moslim die ooit over Odysseus heeft gehoord! Voor hen begint de menselijke geschiedenis in het jaar 700 of zoiets! voordien was het de tijd der duisternis...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stem op mensen, ongeacht hun partij, mensen van goede wil, met posiiteve ideeen, die proberen met alle middelen hun job te doen, het beter maken voor iedereeen, ongeacht meerderheid of oppositie. Ik heb een grondige hekel aan dik betaalde mandatarissen die denken dat politiek in de oppositie niets anders is dan afbreken wat anderen ook al is het onvolmaakt proberen te realiseren in een poging om vooruit te gaan. Dergelijke politici zitten bij alle partijen, maar is nu al jaren het handelsmerk van het VB. Als u zo hoog geschoold bent, dan heeft u allicht een leidingevende positie. Wat denkt u van medewerkers die nooit met een uitvoerbaar idee komen, maar wel ALLE ideeen van anderen afschieten. Hou jij die lang in dienst? Voor uw wetenschap, ik ben bloednuchter en rook niks. Zoals ik nakijk wat de prestaties zijn van de kandidaat die mijn stem waard is, zou jij dit ook kunnen gedaan hebben, en ergens een dossier weten dat uitgewerkt is door de kandidaat van uw voorkeur. Meer moet je er niet achter zoeken. U hebt alle recht op een eigen mening, en het recht om te stemmen voor wie u denkt deze mening te kunnen waarmaken. Maar ook in deze materie heb ik niet echt uitgewerkte dossiers gevonden, die afgetoetst aan nationaal en internationaal recht, hout snijden. Slogans genoeg, maar haalbare voorstellen, dat is wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet alleen volgens Spherelike hoor, ook volgens onze nationale staatszender de Pravda, en volgens dat "onderzoek" dat net uitgekomen is! Allemaal echte achterlijken die aan islamfobie lijden!
Ik vind dat ze binnenkort aparte gebieden moeten gaan inrichten om al die zieke mensen die aan die fobie lijden te kunnen opvangen! Zo'n soort van Hengelhoef maar dan voor die onderontwikkelde zotten in plaats van asielige zoekers (en op kosten van de ziekenkas in plaats van het OCMW natuurlijk!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah jaaa. Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 april 2009 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarom vond ik het tijdsverspilling om daar op te reageren, maar als je het mooi vraagt dan.... Als je het wil transformeren naar de oorlogstijd, dan gaat het over: Zijn alle duitsers die zich toen op één opf ander manier linkten met de nazi-ideologie (jugend, vrouwenbond, partij, kiezer....) medeplichtig aan de wandaden, en keurden ze die goed. Of zoals oorspronkelijk: zijn alle moslims verantwoordelijk voor de wandaden van sommigen, en keuren alle moslims dit goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch waarom er op de VRT tegenwoordig zo weinig rondetafeldiscussies tussen vertegenwoordigers van de verschillende politieke partijen plaatsvinden. De VRT heeft dit zo goed als afgeschaft omdat het VB er te goed uit kwam. ze veegden de tegenstand regelmatig onder tafel met hun argumentatie. Het VB is verder ook een partij die de Vlaamse onafhankelijkheid nastreeft. Het Belgisch establissement depaneren met uitgewerkte voorstellen is dus niet hun bekommernis. Hun ambitie is de zaak aan het wankelen te brengen en op die manier de vlaamse onafhankelijkheid dichterbij te brengen. Het Vb mag toch nog wel zijn eigen politieke strategie bepalen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
foute vergelijking man. niet alle duitsers waren nazi's, ik refereer daarom naar NAZI's niet naar "duitsers". alle moslims zijn islamieten, volgelingen van Mohammed en de islamitische ideologie, ik refereer dus ook niet naar "marokkanen" of "turken".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de VRT doet, moet u aan hen vragen. Als ik al naar debatten keek, dan kon je de tussenkomst van het VB zo voorspellen: één keer de vraag herhalen, en dan binnen de twee zinnen naar hun core, de walen of de moslims, ongeacht de aard van het probleem, gewoon zielig. De vlaamse onafhankelijkheid, ja nog zo één, en geen mens die weet hoe ze dat gaan doen, en wat de gevolgen zullen zijn. Voor de rest de walen schofferen, zodat de sfeer verziekt blijft, en er niets meer beweegt. VOLKSvertegenwoordigers werken voor het volk en zijn noden, niet voor het establishment. Alle VB-kiezes zijn voor het sociaal-economische volledig afhankelijk van de andere partijen, want het VB wil enkel in de laatste belgische regering, en stellen voor vlaanderen hun eisen zodanig hoog dat ze ook nooit aan de bak kunnen komen in een coalitie. Ze willen inderdaad de belgische staat aan het wankelen krijgen. Maar ik twijfel echt aan hun ware bedoelingen. Ik vrees dat dit niet voor vlaanderen en zijn bevolking is, maar voor henzelf. Op vlaams niveau kunnen ze iets beteken, en aan de macht komen als de rest verbrokkelt, op belgisch niveau daarentegen staan ze blijvend buiten spel. Het VB is uiteraard baas over zijn eigen strategie, en iedereen is vrij daarvoor te kiezen. Ik zal het niet doen, en ik weet ook waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het dan ook over duitsers die ZICH LINKTEN aan de nazi ideologie door .... maar u mag gerust uitbreiden met belgen, fransen, polen, italianen die zich linktenaan ...... Zoals moslims mensen zijn die zich linken aan de islam Mijn vergelijking is en blijft juist, als voortzetting van de discussie van bladzijden geleden. Laatst gewijzigd door spherelike : 27 april 2009 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het sociaal economisch beleid van het VB wordt helemaal niet bepaald door andere partijen. Het VB heeft een zeer goed uitgewerkt sociaal programma, dat uiteraard alleem met Vlaanderen rekening houdt. Dat het VB nooit aan de macht zal komen , daar zou ik toch niet zo zeker van zijn. Als het aantal immigranten zo blijft toenemen , zal de overlast stijgen en het aantal kiezers voor het VB ewponentieel stijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het VB in Vlaanderen aan de macht komt bestaat het Belgisch niveau niet meer. Zo naief bent u toch ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, alleen daarna kan je met absolute zekerheid zeggen dat ze er niets van bakken. Wat er ondertussen uitgespookt hebben, en met uw klantenrelatie (vlamingen) aangevangen hebben zal u worst wezen? Als hooggeschoolde bent u zeer innoverend in het uitdelen van verantwoordelijkheid aan mensen die nog niks bewezen hebben. Ik wijs hen niet arrogant af, is kijk naar hun studieuitslagen, en die zijn ronduit bedroevend. Ik heb niet gezegd dat het VB geen sociaal economisch programma heeft, ik heb gezegd dat hun kiezers op ander partijen aangewezen zijn om daarvan iets te realiseren, gezien het VB door zijn eisenpakket en zijn standpunten de facto kiest om in de oppositie te blijven. Dat laatste geven ze zelf toe. Als het aantal migranten blijft toenemen, dan hebben ze na verloop geen enkele kans meer om aan de macht te komen, wegens te veel migranten. Zoland de vlaming verzuimt om de bevolking op peil te houden komen er anderen de lege plaatsen invullen, legaal of illegaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er bovendien ook al op gewezen dat partijdigheid niet bepaald wordt door het al dan niet dragen van bepaalde kledingstukken. Ik word op het stadhuis honderd keer liever te woord gestaan door een vriendelijke moslima met een hoofddoek, dan door een zure troela die de hoofddoek van haar collega niet kan verdragen. En wat dat gedachtegoed betreft: ik vind dat een racistisch gedachtegoed, zoals dat door het Vlaams Blok uitgedragen wordt ook niet strookt met onze westerse normen en waarden. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Raf : 27 april 2009 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zit u toch precies heel hoog he Raf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zal U zelfs de eerste zijn die van de allerhoogste toren wordt gesmeten, denk daar maar eens over na... |
|
![]() |
![]() |