![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van roken krijg je ook geen longkanker, het verhoogt enkel de probabiliteit dat je er longkanker van krijgt. Leid jij daaruit af dat roken geen oorzaak is van longkanker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) In Belgische of Franse of Duitse of Nederlandse gemeenten waar er geen coffeeshops zijn is er niets overlast. Lijkt mij bijgevolg vrij duidelijk wat de drijfveer is achter die overlast. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men de aard van het verband niet weet, moet men geen conclusies trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Vooral de combinatie met alcohol pakt slecht uit." http://www.nrc.nl/binnenland/article..._jaar_en_ouder Heb je dit artikel al gelezen? http://fhjfactcheck.wordpress.com/20...-niet-bewezen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is het trimbos instituut subjectief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga mij eens een half jaar richten op yoga en astraal bewustzijn, zonder enige hulp van moeder natuur. Gewoon puur op wilskracht en denkkracht.
Wish me luck ![]() Dus even geen jointjes, dmt en paddo's.... Discrimineren wij onze geest bij het gebruik hiervan?
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Ik wist wat er stond. Ik herhaal dus mijn vraag, wat is er verkeerd aan mijn weergave? 3 Er beweert ook niemand dat er in Belgische of Franse of Duitse of Nederlandse gemeenten waar er geen coffeeshops zijn geen overlast is. Toon nu eindelijk aan dat coffeeshops de oorzaak zijn van de overlast in 2 van de 106 gemeentes met coffeeshops. 4 Met deze zin "Discriminatie is zo één van die woordjes waar de linkse kerk de laatste jaren mee afkomt." wil je me uitleggen dat discriminatie een hol woord is, maar je kan niet uitleggen wat /wie je bedoeld met "linkse kerk" Als je de openingspost echt gelezen had, dan had je begrepen dat ik het woord niet hol gebruik. 5 Met de regelmaat van de klok beweer je dat, maar je kan je bewering niet waarmaken. Je kan ze zelfs niet in 't kort weergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat de overheid zonder enig probleem mijn geld en vrijheid kan afnemen stoort je dus blijkbaar ook op geen enkele wijze.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 3 mei 2009 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Minister-President
|
![]() Euh, ja?
![]() |
#537 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom inzitten met andermans gezondheid?
![]() Dat is mij de vraag? Ik snap echter niet wat er mis is aan een onzichtbaar gedoogbeleid beste mensen? Gewoon je shit growen, blowen en zwijgen ![]() Ik zou het liefst nog dit jaar van kracht van zien, voor het juni wordt ofzo
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit een andere draad. Als een bedrijf beperkingen wordt opgelegd is er geen vrije keuze meer, als de burger een verbod wordt opgelegd is er nog altijd vrije keuze! Originele logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Vreemdeling
|
![]() ze moeten alle drugs legaliseren, puur enkel en alleen om het onder controle te krijgen en uit de handen van de criminelen, de drooglegging in the US is het beste bewijs dat het illegaal m aken van een drugs niet werkt, behalve averachts dan
maar, het echte probleem zit em in de cultivatie van drugs gebruik; dar moet tegenijn gegaan worden by the way; soft of hard; drugs (als roesmiddel) is bedrog en lijdt altijd tot schade ... altijd ... allemaal ... iedereen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Minister
|
![]() Nee. Weer zo'n mening zonder enige argumentatie. Maar dat zijn we gewend.