![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en je moet er ook mee rekening houden dat jongeren met hun sexualiteit worstelen, op dat moment kunnen sommigen zelfs in een anonieme enquete het niet over hun hart halen om positief te zijn over homo's. zeker degenen die twijfelen durven het voor zichzelf niet toegeven dat ze mss niet 100% hetero zijn. het komt wel goed met de jeugd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NEEN: 1 op 5 wil niet met een homo gezien worden. Met andere woorden: 80% van de Vlaamse jongeren heeft geen problemen met homoseksuelen. Waar zit het probleem? Waarom wordt dit zo negatief voorgesteld?
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Onlangs een enquete bij "Koppen": Jongeren staan enorm vijandig tegenover homo's. Uit het programma bleek dat zelfs 55% erg negatief stond tegenover homo's.Ze lieten 10 jongeren aan het woord tussen de 14 en 18 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven en laten leven... Ze worden toch niet gedwongen om zelf homofiel/lesbisch te zijn ? Hoe is het mogelijk dat mensen nu nog steeds hun kinderen zo bekrompen opvoeden... ![]() De dag dat één van mijn 2 zonen zich zo negatief uitlaten over andere mensen hun levenswijze/geaardheid gaat er hier thuis toch een deftig woordje geklapt worden. Ik geef mijn 2 kinderen respect en waardes in het leven voor de medemens/dier/natuur mee. Ik zou niet willen dat ze zo bekrompen eindigen. Het zouden echte sukkelaars zijn dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Niet echt verwonderlijk in dit tijdperk waar de angst heerst voor pedofielen, verhoogd ook de angst voor homofielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onzin, het ene heeft niets te maken met het andere.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil het u wel zien verklaren. Er is een wezenlijk groot verschil tussen pedofilie en homofilie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind de mening van 14 tot 18-jarigen overigens niet relevant. Interessant, dat misschien wel, maar relevant, nee. Ik zou je nog gelijk moeten geven met je volgende remark over het linkse establishment. Godver, 't is godgeklaagd. Waarom stellen ze niet dat 'de aanvaarding van homo's in ons land op goede weg is (80%) maar dat er nog wat werk aan de winkel is'. Of dergelijk. Welke gazet moet ik hier nog lezen voor wat objectiviteit?!
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doel: bij sommigen zal er altijd wel 'iets' blijven hangen... Demagogische praktijken... En dan zijn er hier verwonderd zijn dat mensen met leeuwenavatars worden geassocieerd met reactionaire prietpraat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ja, homoseksualiteit komt voor in de natuur, wanneer ge te veel konijnekes in te kleine kotten steekt. Zéér natuurlijk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ook wel grappig dat de mensen die het hardst staan te roepen wanneer moslims weer een homo hebben aangepakt, uit diezelfde hoek komen als "gezond vlaanderen". Contradictie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ligt het verband, slimme ???
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk zit dat verband rond zijn hoofd, na die lobotomie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft het geen enkele zin om rekening te houden met de resultaten van die "enquete". Je moet minstens 30 samples hebben vooraleer je kan spreken van enige representativiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: maar ik zie dat je gequack maar van korte duur was... Dubbelnickje van een banneling? Laatst gewijzigd door Raf : 5 mei 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu ze ouder dan twintig zijn, zie ik die mening veranderen. Zij hebben nu ook meer contact met homofielen en daardoor is veel van hun angst en vooroordelen verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |