![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje dom van de "onbekende" voetballerkes dat ze hun raid VOOR de verkiezingen hebben uitgevoerd, ze hadden beter gewacht tot n�* 7 juni hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kennis van mij heeft 5 jaar vastgezeten. Hij had met een andere volwassene gevochten, die akkoord was om te vechten . Die tegenstander is na een vuistslag met zijn hoofd tegen de rand van een vensterbank gebotst, en vandaar recht tegen de straatstenen. Op slag dood. De beschuldiging luidde " doodslag zonder de bedoeling te doden ". Volgens zijn advocaat mocht hij niet klagen, de rechter had dat ook anders kunnen formuleren , en hem veel langer laten zitten. In zijn voordeel pleitte dat hij zelf de hulpdiensten gebeld heeft, en blijven wachten is tot de politie hem kwam oppakken. Dit alles vergeleken met wat onze vijf " kwajongens " uitgespookt hebben, hoeveel zouden die nu moeten krijgen, en hoe gaan hun daden geformuleerd worden ? Laatst gewijzigd door beste vriend : 27 mei 2009 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ze hebben nadien ook nog zonder voorbedachtheid NOG twee mensen overvallen, op dezelfde dag! maar hun voetjes zullen toen misschien al pijn gedaan hebben door het tomatenspijssjotten). Trouwens hoe lang op voorhand moet men voor-bedenken om met voorbedachtheid te handelen? Drie dagen? vijf dagen? tien minuten? twee minuten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote probleem dat nu wel al duidelijk wordt (en het stond ook halvelings in de krant) is dat het hier over twee aparte gewesten gaat. Die minderjarigen komen uit het waals of brusselse gewest en de rechtbanken zijn daar niet op afgesteld of zo.
Ik weet nog dat een aantal jaar geleden, dus VOORDAT ons Lauretje de boel is komen opkuisen, dat probleem aan de kaak werd gesteld. TOEN REEDS bleek dat minderjarigen die op raids uitgaan in het Vlaamse gewest praktisch straffeloos zijn! Nu wachten tot een slimme journalist zijn job op de helling zet om d�*t even naar boven te durven brengen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het een sos of groene! dan heet het : een uitschuivertje van 5 kansarmen die geprovoceerd werden door een blanke, ultra-liberale geldwolf die het lef had die 5 verworpenen der aarde uit te dagen met een symbool van Westers kapitalisme (haar saccoche), en dat nog wel op een moment dat die kansloze bloedjes het emotioneel en sociaal-economisch moeilijk hebben door de economische crisis. Indien de 5 daders een beschermd kenmerk hebben, dan moet je de term geldwolf uiteraard vervangen door raciest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik krijg dagdagelijks sukkelaars over de vloer die komen janken over terugbetaling mutualiteit, te laag pensioen, discriminatie allerhande, gebrek aan democratie, onveiligheid enz: zoals ik op dit forum reeds eerder heb verklaard stel ik dan altijd dezelfde vragen: A/ heeft U uw burgerrechten en mag U gaan stemmen? B/ Heeft U de vorige keer gestemd op diegenen die dit onrecht reeds generaties lang veroorzaken? Zo ja...geen medelijden wegens akkoordverklaring Zo neen...hebben ze in mij een medestander. Ik behoor namelijk niet tot de Pietjes van deze wereld die de luxe hebben om zich enerzijds door deideologisch meest ondemocratische organisatie te laten beschermen terwijl ze anderzijds luidop akklameren tegen het onrecht door die ideologie veroorzaakt. Nu on topic: Kunnen die mensen er aan doen dat ze zijn aangevallen zoals hierboven wordt beweerd? Bwa...neen, althans niet bewust. Kan uit hun stemgedrag worden opgemaakt dat ze hebben bijgedragen tot de onschendbaarheid van deze "jongeren"? In geval B/ + Absoluut.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 mei 2009 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me de logica zelf, het is bijzonder werkbaar, en het moet zo snel mogelijk in België ingevoerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik politicus was, nam ik je meteen in dienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 27 mei 2009 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Als jij en ik samen uitgaan en ik schop iemand dood dan gaan wij samen daarvoor in de gevangenis zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er verkeerd aan zijn redenering?
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() Dat een rechter niet objectief zou kunnen oordelen tiens
![]()
![]() |
#258 |
|
![]() En dat maakt jou dan verantwoordelijk voor mijn daden?
Laatst gewijzigd door HAMC : 27 mei 2009 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4126931]
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medeverantwoordelijk. We hebben dan alletwee bijgedragen tot de dood van het slachtoffer en wie de fatale slag toediende is dan irrelevant. Misdaad in groep = verantwoordelijkheid in groep, begrijp je? Dat principe moet in de wet komen.
En de medeverantwoordelijkheid is makkelijk te vermijden door dat soort groepjes te vermijden. Laat het krapuul maar eens alleen komen te staan. |
![]() |
![]() |