Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 18:03   #81
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Rapporteren?
Klinkt zo Gestapo-achtig.
Maakt natuurlijk ook deel uit van de cultuur van de onvoorwaardelijke liefhebbers van loslopend crapuul.
Nu ben ik al een Gestapo-adept en een "onvoorwaardelijke liefhebben van loslopend crapuul" ook.

Jullie berichten worden echt lachwekkend wanneer jullie het pleit verloren hebben, beseffen jullie dat?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 18:03.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:04   #82
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik neem niks trug - hier staat duidelijk;

Kwestie van in evenwicht te blijven - je vergelijkt die 2 daden dus wel degelijk - en als jij je lekker voelt om te rapporteren - go ahead!
Probeert Geert C u bedrieglijk woorden in de mond te leggen?
Het lijkt wel zijn hobby te zijn.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:04   #83
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Iemand die zelf pas schreef:

kan beter anderen niet verwijten dat ze schelden.
Ik had het niet over schelden, maar over lasterlijke aantijgingen aan mijn adres als zou ik niet liever willen dan dat zo'n crapuul vrij blijft rondlopen.

En dat, mijn beste, pik ik niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 18:04.
Oud 28 mei 2009, 18:04   #84
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik vergeleek het goedpraten, niet de misdrijven. Het staat er duidelijk: "over goedpraten gesproken".

Blijkbaar kan het goedpraten van misdrijven volgens sommigen hier in het ene geval wel en in het andere geval niet, en dat stoort mij.
Goedpraten?

Geert - heb je niet goed geslapen vannacht - voel je je wel goed - heb je wat verkeerd gegeten - waar praat ik ergens iets GOED!!!

Ik keur dat crapuleus geweld juist AF!!!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:05   #85
Dimensie
Banneling

Standaard

Geert C heeft een groot probleem. Kan iemand hem leren lezen?
Oud 28 mei 2009, 18:06   #86
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het niet over schelden, maar over lasterlijke aantijgingen aan mijn adres
Met uw gratuïete uitval - door mij geciteerd - richt u ook lasterlijke aantijgingen aan het adres van posters. Dezelfde maat en hetzelfde gewicht gebruiken, asjeblief. Wie klappen uitdeelt, moet tegen klappen kunnen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:07   #87
Geert C

Standaard

Citaat:
Met uw gratuïete uitval - door mij geciteerd - richt u ook lasterlijke aantijgingen aan het adres van posters. Dezelfde maat en hetzelfde gewicht gebruiken, asjeblief. Wie klappen uitdeelt, moet tegen klappen kunnen.
Ik geef toe dat ik in mijn reactie op die trolls te ver ben gegaan, maar als ik ervan beschuldigd wordt diefstal met grof geweld goed te praten schiet ik nu eenmaal soms uit mijn kramen. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.
Oud 28 mei 2009, 18:08   #88
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die van HLN ook. Zogezegd.

U beeldt zich dingen in. En nog geen klein beetje.

Waar zie jij iemand dat uitschot verdedigen? Waar? Is het soms omdat die "linkse poco's" niet om bloed schreeuwen van zodra Het Laatste Nieuws denkt het warm water te hebben uitgevonden of klaarkomen bij de gedachte dat de initialen van de "daders" niet in de gazet stonden omdat het om Marokkanen ging (zoals Circe dacht), is het soms omdat zij het aandurven om enige kanttekeningen of voorbehoud te plaatsen bij wat in de VB-krant staat (oh heiligschennis!), dat zij volgens jou die gasten verdedigen? Zo ja, dan zou ik toch eens beginnen met te lezen wat die "linkse poco's" écht schrijven, in plaats van te lezen wat jij denkt dat ze schrijven...
Ach Geert, verbaal kan ik me goed uitdrukken maar schrijven is men ding niet.
U kan dit zien aan mijn postings, ik lees dit forum al van in 2003 en vind het meestal niet de moeite om te reageren.
Maar als ik de reacties zie van sommigen (waar u ook bijhoort) dan denk ik dat kan niet. Ben ik het of zijn zij het?
U weet zo goed als ik dat het om marokanen gaat maar toch wil u dit ontkennen, waarom? Noem een kat een kat, simpel toch.
ik probeer onafhankelijk te zijn, niet recht of links maar toch, links is hier zo, tja hoe zal ik het zeggen, unfair en bevooroordeeld.
Oud 28 mei 2009, 18:10   #89
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geef toe dat ik in mijn reactie op die trolls te ver ben gegaan
Mooi.

Citaat:
maar als ik ervan beschuldigd wordt diefstal met grof geweld goed te praten schiet ik nu eenmaal soms uit mijn kramen. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.
Het lijkt me ook menselijk het niet OK te vinden om voor "bloeddorstige meute" uitgemaakt te worden hoor.
Oud 28 mei 2009, 18:10   #90
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ach Geert, verbaal kan ik me goed uitdrukken maar schrijven is men ding niet.
U kan dit zien aan mijn postings, ik lees dit forum al van in 2003 en vind het meestal niet de moeite om te reageren.
Maar als ik de reacties zie van sommigen (waar u ook bijhoort) dan denk ik dat kan niet. Ben ik het of zijn zij het?
U weet zo goed als ik dat het om marokanen gaat maar toch wil u dit ontkennen, waarom? Noem een kat een kat, simpel toch.
ik probeer onafhankelijk te zijn, niet recht of links maar toch, links is hier zo, tja hoe zal ik het zeggen, unfair en bevooroordeeld.
Dat is het 'm juist, dat weten we niet. Je kan denken dat te weten, maar dan zijn er uit het verleden helaas geen lessen getrokken.
Oud 28 mei 2009, 18:11   #91
Geert C

Standaard

Citaat:
Het lijkt me ook menselijk het niet OK te vinden om voor "bloeddorstige meute" uitgemaakt te worden hoor.
Akkoord, daar ben ik te ver gegaan. Dat geef ik toe.
Oud 28 mei 2009, 18:37   #92
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Akkoord, daar ben ik te ver gegaan. Dat geef ik toe.
Het siert je, dat weet je.

Afgezien daarvan: er lopen hier inderdaad dolgedraaide sukkels rond, van beide extremen van het politieke spectrum. Zo vreemd is dat uiteindelijk weer niet: wat in Geraardsbergen gebeurt is, is iets wat diep in het vel van de gewone mens snijdt. Ik vind het wel normaal dat dat felle emoties oproept.
Oud 28 mei 2009, 18:37   #93
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even duidelijk stellen: de twee moordenaars van Geraardsbergen zijn - als ik het goed begrepen heb - autochtoon crapuul.

Waals, dat wel, maar door en door autochtoon.
Dat heb ik toch onmiddellijk gezegd gisteren? aangehouden +initialen + geen vermelding "jongeren" = autochtoon.

De vijf handtasdieven= géén initialen + wèl jongeren = allochtoon. Ik verwed er mijn hoofd op.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:38   #94
Dimensie
Banneling

Standaard

Tiens een strafrechter die mijn mening deelt, maar dan toch weer het slechte voorbeeld geeft :

Citaat:
De Antwerpse strafrechter Walter De Smedt heeft een man vandaag vrijgesproken voor de diefstal van een gps-toestel. Niet omdat er twijfel bestond over zijn schuld, maar omdat hij van een eerdere celstraf niets had moeten uitzitten. "De straffeloosheid die het gevolg is van deze niet-uitvoering kan niet anders dan voornamelijk veelplegers aan te zetten tot het voortzetten van hun criminele activiteit. In deze zin is een rechterlijke uitspraak zinloos", stelde hij in zijn opmerkelijke vonnis.
Zie : hln.be

Het linkse gedoogbeleid is crimineel.
Oud 28 mei 2009, 18:46   #95
razende bol
Banneling

Standaard

Jongens en meisjes, we zijn hier wel aan het afdwalen: ik wou het niet hebben over de feiten op zich, maar over mijn vaag vermoeden dat de "overheid" iets achterhoudt, of dat ze de feiten verdraait.
En als dat zo zou zijn, zou dat kunnen te maken hebben met de nakende verkiezingen?
razende bol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:59   #96
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razende bol Bekijk bericht
Jongens en meisjes, we zijn hier wel aan het afdwalen: ik wou het niet hebben over de feiten op zich, maar over mijn vaag vermoeden dat de "overheid" iets achterhoudt, of dat ze de feiten verdraait.
En als dat zo zou zijn, zou dat kunnen te maken hebben met de nakende verkiezingen?
Ik weet één ding zeker: moest een bende kaalkopjes een negerin in een coma geschopt hebben, dan gingen alle nieuwsuitzendingen en duidingsprogrammas van nu tot de verkiezingen op de VRT daarover, en hadden we hoogstwaarschijnlijk opnieuw een gratis concert aan ons been.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:03   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ik weet één ding zeker: moest een bende kaalkopjes een negerin in een coma geschopt hebben, dan gingen alle nieuwsuitzendingen en duidingsprogrammas van nu tot de verkiezingen op de VRT daarover, en hadden we hoogstwaarschijnlijk opnieuw een gratis concert aan ons been.
NOG een?

maar wat je beschrijft is ongeveer het scenario dat we mogen verwachten ja.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:27   #98
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Ik ben vooral sceptisch over de verwondingen & de oorzaak hiervan. trouwens, 4 (gekende) overvallen op klaarlichte dag in een stad van 31000 inwoners vind ik véél teveel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:50   #99
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Mocht ik ooit onterecht van een misdaad beschuldigd worden, dan hoop ik dat het gerecht even voorzichtig te werk gaat als in dit geval.
Mocht ik ooit echt iets mispeuteren, dan hoop ik dat het gerecht precies uitzoekt wat ik gedaan heb, zonder er enkele schepjes bovenop te doen.

In elk geval, ik hoop dat mijn lot nooit zal afhangen van de ***knip*** op dit forum die alles altijd en zo onmiddellijk denken te weten.
De politiediensten hebben hun werk inderdaad goed gedaan, blijkbaar waren er hier vrijdag meerdere bezig met overvallen op ouw mensen, en ze hebben blijkbaar een groepke van 5 op heterdaad betrapt, én bovenop een koppelke uit Lessen.

Tot daar toe alles goed, maar, die eerste 5 zouden der dus 3 overvallen hebben én ze hebben ze op heterdaad betrapt, waarom zitten deze niet in voorhechtenis?

De twee anderen zouden niet geslagen & geschopt hebben, maar hebben wel bekend dat ze overval gedaan hebben, waarom zitten die niet in voorhechtenis?

Wanneer is het nu eigenlijk aangeraden om iemand in voorhechtenis te steken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 28 mei 2009, 19:53   #100
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mijn gevoel voor historische kritiek blijft in deze zaak beperkt tot de mening dat het Laagste Nieuws een dikke flater geschoten heeft, door die zaak zo op te kloppen.

Niet het gevolg voor het slachtoffer, nl. dat ze wellicht en helaas ervan zal sterven, is opgeklopt. Maar wel het gegeven dat 'bepaalde mensen die verdacht waren, vrijgelaten werden'. Terwijl men nog aan het zoeken was naar de echte daders, kan ik me inbeelden dat het gerecht en de polisie zich liever wat in stilzwijgen hult, zodat de echte daders blijven vermoeden dat een ander van hun misdaad beschuldigd wordt. Dan worden ze namelijk onvoorzichtiger; stel maar eens dat hun gsm afgetapt werden ...

Voor de rest moet ge maar eens vragen aan de eerste de beste verpleegster van een spoeddienst, hoe oude menskes die een gewone aksidentele val gedaan hebben, er kunnen uitzien. Ik kan me perfekt inbeelden dat de familie van het slachtoffer waarlijk en oprecht overtuigd was dat ze hard afgerammeld geweest is.

En dat betekent ook niet dat ik akkoord ging met het vrijlaten van die sakosjendieven die andere mensen dan dat oudje overvallen hebben.
Een sakosjendief die gepakt wordt, moet van mijn rechtvaardigheidsgevoel, en op voorwaarde dat de onderzoeksrechter meent over bewijzen (geen vermoedens ...) te beschikken, minstens 14 dagen in den jail. Noem zo'n straf geen voorlopige hechtenis, maar noem ze "lik op stuk-pedagogische en preventieve strafuitvoering" of zoiets.
Akkoord
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be