![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jullie berichten worden echt lachwekkend wanneer jullie het pleit verloren hebben, beseffen jullie dat?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel zijn hobby te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
En dat, mijn beste, pik ik niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 28 mei 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geert - heb je niet goed geslapen vannacht - voel je je wel goed - heb je wat verkeerd gegeten - waar praat ik ergens iets GOED!!! Ik keur dat crapuleus geweld juist AF!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Geert C heeft een groot probleem. Kan iemand hem leren lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met uw gratuïete uitval - door mij geciteerd - richt u ook lasterlijke aantijgingen aan het adres van posters. Dezelfde maat en hetzelfde gewicht gebruiken, asjeblief. Wie klappen uitdeelt, moet tegen klappen kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ik geef toe dat ik in mijn reactie op die trolls te ver ben gegaan, maar als ik ervan beschuldigd wordt diefstal met grof geweld goed te praten schiet ik nu eenmaal soms uit mijn kramen. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
U kan dit zien aan mijn postings, ik lees dit forum al van in 2003 en vind het meestal niet de moeite om te reageren. Maar als ik de reacties zie van sommigen (waar u ook bijhoort) dan denk ik dat kan niet. Ben ik het of zijn zij het? U weet zo goed als ik dat het om marokanen gaat maar toch wil u dit ontkennen, waarom? Noem een kat een kat, simpel toch. ik probeer onafhankelijk te zijn, niet recht of links maar toch, links is hier zo, tja hoe zal ik het zeggen, unfair en bevooroordeeld.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het siert je, dat weet je.
![]() Afgezien daarvan: er lopen hier inderdaad dolgedraaide sukkels rond, van beide extremen van het politieke spectrum. Zo vreemd is dat uiteindelijk weer niet: wat in Geraardsbergen gebeurt is, is iets wat diep in het vel van de gewone mens snijdt. Ik vind het wel normaal dat dat felle emoties oproept. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vijf handtasdieven= géén initialen + wèl jongeren = allochtoon. Ik verwed er mijn hoofd op.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Tiens een strafrechter die mijn mening deelt, maar dan toch weer het slechte voorbeeld geeft :
Citaat:
Het linkse gedoogbeleid is crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Jongens en meisjes, we zijn hier wel aan het afdwalen: ik wou het niet hebben over de feiten op zich, maar over mijn vaag vermoeden dat de "overheid" iets achterhoudt, of dat ze de feiten verdraait.
En als dat zo zou zijn, zou dat kunnen te maken hebben met de nakende verkiezingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar wat je beschrijft is ongeveer het scenario dat we mogen verwachten ja.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Ik ben vooral sceptisch over de verwondingen & de oorzaak hiervan. trouwens, 4 (gekende) overvallen op klaarlichte dag in een stad van 31000 inwoners vind ik véél teveel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
Tot daar toe alles goed, maar, die eerste 5 zouden der dus 3 overvallen hebben én ze hebben ze op heterdaad betrapt, waarom zitten deze niet in voorhechtenis? De twee anderen zouden niet geslagen & geschopt hebben, maar hebben wel bekend dat ze overval gedaan hebben, waarom zitten die niet in voorhechtenis? Wanneer is het nu eigenlijk aangeraden om iemand in voorhechtenis te steken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |