![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geen enkele oncoloog raadt het dragen van een pruik tijdens chemotherapie af. Ga maar eens naar oncoline.nl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dank U voor uw begrip.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2009 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent echt grappig bij momenten. Ik herhaal gewoon wat uw geloofsgenootjes zelf zeggen hoor, meer moet dat niet zijn. Gaande van: mijn hoofddoek beschermt me tegen verkrachting ( ![]() Ik heb daar geen shrink voor nodig hoor. (och ja: uw broeremannekes die mij of mijn dochters met "hoer" naroepen krijgen steevast een aanbod! ge moet ze eens zien wegrennen als ze onze "prijs" horen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2009 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg moslims hier die tegen de eremoorden en anders terroristische daden zijn, maar die geloof jij uiteraard niet. Zegt veel over jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik ken dus géén nazi's. nu niet en vroeger ook niet. mijn familie zat "aan de andere kant". Dolfke zei dat hij vredelievend was en Chamberlain geloofde hem. Dat zegt inderdaad veel over Chamberlain. Islam wil zeggen onderwerping. Naar het voorbeeld van de profeet gebeurt dat desnoods met terreur als ze niet willens nillens willen luisteren. Ik ken een serieus aantal turken, minder marokkanen, maar toch wel een stuk of twee, maar die noemen zichzelf geen moslim. tja... dan zijn hele leuke lieve mensen. GEÏNTEGREERD, gestudeerd (twee ervan zijn burgerlijk ingenieur). Zonder islam hebben die geen 57 generaties nodig hoor. Die mensen zijn gewoon "normaal". Moet tegenvallen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2009 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn zus, actief in de ziekenhuiswereld, heeft er dees maand al drie laten gaan, nochtans is ze dringend op zoek naar assistenten in haar dienst. Nog voor de contractonderhandelingen begonnen waren, begonnen die sollicitanten te eisen dat ze met hun hoofddoek moesten kunnen komen werken. Eentje was eventueel bereid in te binden maar eiste dan om niet in contact te hoeven komen met patiënten. Dat moet je natuurlijk eisen in een ziekenhuis ![]() Nee dus. Bye, bye provocatrices. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...herinner jij je ondertussen al naam en plaats van tenminste 1 (één) ziekenhuis? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij hersenkanker wordt er vaak radiotherapie gegeven, naast eventuele chemotherapie of heelkundige interventies. Radiotherapie kan lokaal irriteren wat het dragen van een pruik minder aangenaam maakt. Het feit dat ze kaal was, betekent dat ze chemotherapie heeft gekregen. De cervixcarcinomen worden meestal heelkundig en daarna chemotherapeutisch behandeld. Radiotherapie op het hoofd is niet aangewezen hierbij. Het dragen van een pruik is aldus minder irritatief. Met individuele gevallen proberen medelijden op te wekken is een lachwekkende manier van argumenteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In ieder geval, leer eens argumenteren zonder die boerinnenlogica van: ja, maar ik ken wel de dochter van de bakker die dit of dat beweert. Erg storend!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk overkomt het U nooit - maar indien wel - hoeft U (misschien) alvast niet meer te wennen aan een hoofddoek!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga eens naar circe, die kent iemand die Nederlandse les geeft aan migranten. Misschien dat dat wat helpt, zodat je wat beter kunt volgen in de debatten hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dus al die wetenschappelijke literatuur over medische onderwerpen is crap, als het niet geschreven is door mensen die zelf geen kanker hebben gehad? En sites zoals pallialine.be is niets waard, want het zijn geen patiënten in de palliatieve setting die schreven over palliatieve sedatie etc? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 naam om je (lul)verhaal te staven, 1 bewijs dat je hele (lul)verhaal niet uit je duim gezogen is , 1 naam kan je niet geven - omdat je het gewoon bij elkaar LULT - en als je het niet meer kan halen - ga je wat op de man spelen - sterk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |