Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2009, 22:52   #621
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
1 (één) naam van 1 (één) ziekenhuis uit dat hele ziekenhuis(milieu) - is blijkbaar te moeilijk! Méér vraag ik niet!
1 naam om je (lul)verhaal te staven, 1 bewijs dat je hele (lul)verhaal niet uit je duim gezogen is , 1 naam kan je niet geven - omdat je het gewoon bij elkaar LULT - en als je het niet meer kan halen - ga je wat op de man spelen - sterk!
Kind, heb je echt moeilijkheden met het begrijpen van mijn post? Of wil je het niet begrijpen? Er is een woord dat vaak wordt gebruikt door jouw favoriete partij: ophoepelen!!
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 22:54   #622
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Kind, heb je echt moeilijkheden met het begrijpen van mijn post? Of wil je het niet begrijpen? Er is een woord dat vaak wordt gebruikt door jouw favoriete partij: ophoepelen!!
Jij kan gewoon je (lul)verhaal niet staven!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 22:54   #623
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Net zo goed als jij die even gaat beslissen wie er wél of niet een doekje kan of moet dragen bij chemo - dat beslist de patiënte wel zelf, NIET jij dacht ik - op de site zijn enkel 'richtlijnen' en uitleg over verschillende soorten kanker - er staat nergens dat die site wel even zal beslissen wie er wel of niet een pruik kan of moet dragen of verdragen en zeker NIET dat JIJ dat voor HEN moet beslissen - geen wonder dat jij klakkeloos een middeleeuws boekje gelooft!!
Ah nee, zo intolerant is die site inderdaad niet, in tegenstelling tot één of andere politieke partij, die wel anti-hoofddoek is, maar waarvan een boegbeeld met diezelfde hoofddoek op haar werk verschijnt. Als zij er zo tegen zijn, moeten ze niet doen alsof er geen alternatief is voor de hoofddoek. En dan moet er niet gezeverd worden dat een pruik irritatief zou werken. Hypocrieten, allemaal!
Oud 31 mei 2009, 22:55   #624
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Jij kan gewoon je (lul)verhaal niet staven!
Jij hebt moeite met Nederlands. Naar de Nederlandse les, of ophoepelen!!!
Oud 31 mei 2009, 22:56   #625
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 naam!
Oud 31 mei 2009, 22:56   #626
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
1 naam!
1 taal!
Oud 31 mei 2009, 22:58   #627
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 taal!
Duimzuigen en verzinnen kan iedereen

1 Naam!

Meid toch, waar komt al die haat vandaan?

Ik spreek er 8 en jij?
Oud 31 mei 2009, 22:59   #628
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
of dit art. die arme sloor toch dat ze zoveel tegenslag heeft en alles aan het grote klokzeel hangt. zeg nu nog eens dat ze er niet van profiteert van al wat ze tegenkomt, ze zou zelfs haar eigen moeder verkopen aan den duivel denk ik.....een kutwijf dat het is.

Laatst gewijzigd door De Waal : 31 mei 2009 om 23:14.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 07:05   #629
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier gaan we weer, circe die haar discussies voert met haar 'ik ken iemand die...'. Jouw buurmeisje had een hersenkanker. De politica heeft een cervixkanker. Hersenen zitten in het hoofd. De cervix is een deel van het abdomen.
Bij hersenkanker wordt er vaak radiotherapie gegeven, naast eventuele chemotherapie of heelkundige interventies. Radiotherapie kan lokaal irriteren wat het dragen van een pruik minder aangenaam maakt. Het feit dat ze kaal was, betekent dat ze chemotherapie heeft gekregen.

De cervixcarcinomen worden meestal heelkundig en daarna chemotherapeutisch behandeld. Radiotherapie op het hoofd is niet aangewezen hierbij. Het dragen van een pruik is aldus minder irritatief.

Met individuele gevallen proberen medelijden op te wekken is een lachwekkende manier van argumenteren.

OMG

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 09:47   #630
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Duimzuigen en verzinnen kan iedereen

1 Naam!

Meid toch, waar komt al die haat vandaan?

Ik spreek er 8 en jij?
Als je ze alle 8 beheerst zoals je het Nederlands beheerst, zou ik er maar niet te trots op zijn.

En het getuigt van kwade wil van jouw zijde, als je weigert te verstaan dat er kosher voeding wordt geëist in eender welk ziekenhuis waar Joodse patiënten komen.

Ik vertelde een vriendin gisteren over mijn teleurstelling in een aantal Vlamingen, omwille van hun intolerante en hatelijk gedrag, door wat ik hier wel lees. (ben nog maar een paar weken member) Ze zei me dat posten in dit forum tegenwoordig tijdsverlies is. Vroeger zouden er intelligente mensen zijn geweest, die, ook al waren ze niet islam- of vreemdelinggezind, hun punt wel op een normale en menselijke wijze konden overbrengen. Wat je hier nu ziet, zijn extreemrechtse domme ganzen die hun frustratie ventileren door goedkoop en van lage scholing getuigende scheldpartijen. Als ik jou (et al) zo lees, begrijp ik haar.

Hier is een artikel over het ziekenhuiseten:
http://joodsactueel.be/2009/05/07/89...e-betalen.html :

‘In Nederland is er een Joods ziekenhuis in Amstelland dat niet als regionaal ziekenhuis functioneert maar als ‘het’ ziekenhuis voor Joods Nederland‘, aldus Ruben Fisch van het NIK, de Nederlandse tegenhanger van het Belgische Consistorie. Nog volgens de heer Fisch: ‘de aangeleverde koosjere maaltijden worden in andere Nederlandse ziekenhuizen wel degelijk door de ziekteverzekering betaald en dus merkt deJjoodse patiënt in Nederland niets van extra maaltijdkosten‘. Ook vanuit Frankrijk berichtte de heer Jean-François Strouf van het CRIF (Conseil Représentatif des Institutions juives de France) ons dat: ‘Joodse personen in Frankrijk steeds kunnen genieten van koosjere maaltijden zonder enige extra kost. Dit geldt in Frankrijk niet enkel voor gevangenen en voor militairen maar ook voor ziekenhuispatiënten en dat ongeacht de duur van hun verblijf‘.

Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden.

Dus de verpleging moet zich bezig houden met de Joodse centrale te bellen, het eten te gaan ophalen van bij de ingang, en het dan nog op te warmen. Alsof zij al niet overwerkt zijn.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 10:12.
Oud 1 juni 2009, 09:49   #631
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
of dit art. die arme sloor toch dat ze zoveel tegenslag heeft en alles aan het grote klokzeel hangt. zeg nu nog eens dat ze er niet van profiteert van al wat ze tegenkomt, ze zou zelfs haar eigen moeder verkopen aan den duivel denk ik.....een kutwijf dat het is.
En dan nog wordt ze aanzien door een grote groep mensen hier als een heldin, omdat ze met een hoofddoek verschijnt op het werk, iets dat door haar partij wordt afgezworen. Eigenlijk wel grappig!
Oud 1 juni 2009, 10:11   #632
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je ze alle 8 beheerst zoals je het Nederlands beheerst, zou ik er maar niet te trots op zijn.

‘In Nederland is er een Joods ziekenhuis in Amstelland dat niet als regionaal ziekenhuis functioneert maar als ‘het’ ziekenhuis voor Joods Nederland‘, aldus Ruben Fisch van het NIK, de Nederlandse tegenhanger van het Belgische Consistorie. Nog volgens de heer Fisch: ‘de aangeleverde koosjere maaltijden worden in andere Nederlandse ziekenhuizen wel degelijk door de ziekteverzekering betaald en dus merkt deJjoodse patiënt in Nederland niets van extra maaltijdkosten‘. Ook vanuit Frankrijk berichtte de heer Jean-François Strouf van het CRIF (Conseil Représentatif des Institutions juives de France) ons dat: ‘Joodse personen in Frankrijk steeds kunnen genieten van koosjere maaltijden zonder enige extra kost. Dit geldt in Frankrijk niet enkel voor gevangenen en voor militairen maar ook voor ziekenhuispatiënten en dat ongeacht de duur van hun verblijf‘.

Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden.

Dus de verpleging moet zich bezig houden met de Joodse centrale te bellen, het eten te gaan ophalen van bij de ingang, en het dan nog op te warmen. Alsof zij al niet overwerkt zijn.
De keren dat ik in de kliniek lag werd het eten verzorgd door een cateringfirma.
Staan bij jullie de verpleegsterkes nu al in de keuken?

Soms krijg ik de indruk dat voor jou iedereen die in een ziekenhuis werkt "verpleegster" is. Of is dat wat je je omgeving wijsmaakt? "ik werk in de kliniek"! Oh ja?

Maar ik begrijp toch uit je artikel dat men in Belgie nog niet zover is om ziekenhuismaaltijden �* la carte aan te bieden?

Ik weet wel dat men in de meeste ziekenhuis OP VOORHAND een keuze heeft tussen drie verschillende menus. Me dunkt kan iedereen daar zijn gading wel in vinden. En als de aangeboden vleessoorten niet naar de smaak van de patient zijn, kunnen ze nog altijd even overstappen op vegetarische maaltijden, niks onverdoofd slachten, niks kop richting mekka, en niks melk niet bij het katteneten ... iedereen content.

En ik eet lekker mijn varkenscoteletje met bloemkool in witte saus. Een mens zou op den duur anders niet meer weten in welk land men leeft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 10:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 10:17   #633
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De keren dat ik in de kliniek lag werd het eten verzorgd door een cateringfirma.
Staan bij jullie de verpleegsterkes nu al in de keuken?

Maar ik begrijp toch uit je artikel dat men in Belgie nog niet zover is om ziekenhuismaaltijden �* la carte aan te bieden?

Ik weet wel dat men in de meeste ziekenhuis OP VOORHAND een keuze heeft tussen drie verschillende menus. Me dunkt kan iedereen daar zijn gading wel in vinden. En als de aangeboden vleessoorten niet naar de smaak van de patient zijn, kunnen ze nog altijd even overstappen op vegetarische maaltijden, niks onverdoofd slachten, niks kop richting mekka, en niks melk niet bij het katteneten ... iedereen content.

En ik eet lekker mijn varkenscoteletje met bloemkool in witte saus. Een mens zou op den duur anders niet meer weten in welk land men leeft.

Wie spreekt over verpleegsters in de keuken? En van waar die denigrerende toon ten opzichte van verpleegsters? De verpleegsters staan niet in de keuken, behalve als ze voor de Joden dat eten moeten opwarmen en gaan halen. Alsof ze het al niet zo druk hebben.

En eigenlijk begint men vandaag (of morgen) in het ZNA Middelheim met maaltijden �* la carte aan te bieden. Dat zou een gemoedelijkere sfeer brengen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=CG245L12

En Joden mogen niet op het vegetarische menu overstappen, omdat er een bepaalde wetgeving is dat melk- en graanproducten niet in dezelfde pan of bord mogen bereik of aangboden worden. (iets in die trent) Dat verklaart waarom ze eigen voeding eisen.
Oud 1 juni 2009, 10:19   #634
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Soms krijg ik de indruk dat voor jou iedereen die in een ziekenhuis werkt "verpleegster" is. Of is dat wat je je omgeving wijsmaakt? "ik werk in de kliniek"! Oh ja?
Ik werk in een ziekenhuis, en niet als verpleegster. Waarom zou ik mensen zaken wijs maken? Is dat wat jij doet?

Het is alleszins de verpleging die dat eten moet gaan halen, en opwarmen. En in het weekend is dat dubbel zo lastig.
Oud 1 juni 2009, 10:48   #635
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan nog wordt ze aanzien door een grote groep mensen hier als een heldin, omdat ze met een hoofddoek verschijnt op het werk, iets dat door haar partij wordt afgezworen. Eigenlijk wel grappig!
Ik zie dat vrouwmens in de zelfde orde als Wendy Vanwanten & co, als het maar geld opbrengt. hoe we in de media komen maakt hun niet uit, ik noem dat geldhoeren.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 12:01   #636
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Uw niveau is beschamend laag.
Mensen die vinden dat fastfood bij wet moet verboden worden, hebben anderen geen lessen te geven over hun niveau.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 12:06   #637
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier gaan we weer, circe die haar discussies voert met haar 'ik ken iemand die...'.
Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort autoriteit aan te meten... Zij kent één buurmeisje die kanker had, dus kan zij nu met autoriteit over het onderwerp spreken en moet al de rest zwijgen...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 13:00   #638
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En het getuigt van kwade wil van jouw zijde, als je weigert te verstaan dat er kosher voeding wordt geëist in eender welk ziekenhuis waar Joodse patiënten komen.

Ik vertelde een vriendin gisteren over mijn teleurstelling in een aantal Vlamingen, omwille van hun intolerante en hatelijk gedrag, door wat ik hier wel lees. (ben nog maar een paar weken member) Ze zei me dat posten in dit forum tegenwoordig tijdsverlies is. Vroeger zouden er intelligente mensen zijn geweest, die, ook al waren ze niet islam- of vreemdelinggezind, hun punt wel op een normale en menselijke wijze konden overbrengen. Wat je hier nu ziet, zijn extreemrechtse domme ganzen die hun frustratie ventileren door goedkoop en van lage scholing getuigende scheldpartijen. Als ik jou (et al) zo lees, begrijp ik haar.

Dat - dát is dus het bewijs - dat jij gevonden hebt na zoveel tijd - dat Joden in ziekenhuizen in BELGIË koosjer voedsel 'eisen' - moslimfratsen hebben dus - nice try groot licht - try again - of nee, liever niet, laat maar - ik had eigenlijk al na je 3de post 'afscheid' van jou genomen - dus quote me niet meer - je hebt jezelf al bewezen!
Oud 1 juni 2009, 13:07   #639
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
Ik zie dat vrouwmens in de zelfde orde als Wendy Vanwanten & co, als het maar geld opbrengt. hoe we in de media komen maakt hun niet uit, ik noem dat geldhoeren.
denk dat ze zeer berekend omgaat met hoe ze in de media komt en dus ook welk effekt het heeft
Oud 1 juni 2009, 13:19   #640
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat - dát is dus het bewijs - dat jij gevonden hebt na zoveel tijd - dat Joden in ziekenhuizen in BELGIË koosjer voedsel 'eisen' - moslimfratsen hebben dus - nice try groot licht - try again - of nee, liever niet, laat maar - ik had eigenlijk al na je 3de post 'afscheid' van jou genomen - dus quote me niet meer - je hebt jezelf al bewezen!
Het was in een ander bericht dat anoniempje dit ook al bewees, maar als je al afscheid genomen had, heb je dit waarschijnlijk niet gelezen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be