![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan gewoon je (lul)verhaal niet staven!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 naam!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duimzuigen en verzinnen kan iedereen
![]() 1 Naam! Meid toch, waar komt al die haat vandaan? ![]() ![]() ![]() Ik spreek er 8 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 31 mei 2009 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het getuigt van kwade wil van jouw zijde, als je weigert te verstaan dat er kosher voeding wordt geëist in eender welk ziekenhuis waar Joodse patiënten komen. Ik vertelde een vriendin gisteren over mijn teleurstelling in een aantal Vlamingen, omwille van hun intolerante en hatelijk gedrag, door wat ik hier wel lees. (ben nog maar een paar weken member) Ze zei me dat posten in dit forum tegenwoordig tijdsverlies is. Vroeger zouden er intelligente mensen zijn geweest, die, ook al waren ze niet islam- of vreemdelinggezind, hun punt wel op een normale en menselijke wijze konden overbrengen. Wat je hier nu ziet, zijn extreemrechtse domme ganzen die hun frustratie ventileren door goedkoop en van lage scholing getuigende scheldpartijen. Als ik jou (et al) zo lees, begrijp ik haar. Hier is een artikel over het ziekenhuiseten: http://joodsactueel.be/2009/05/07/89...e-betalen.html : ‘In Nederland is er een Joods ziekenhuis in Amstelland dat niet als regionaal ziekenhuis functioneert maar als ‘het’ ziekenhuis voor Joods Nederland‘, aldus Ruben Fisch van het NIK, de Nederlandse tegenhanger van het Belgische Consistorie. Nog volgens de heer Fisch: ‘de aangeleverde koosjere maaltijden worden in andere Nederlandse ziekenhuizen wel degelijk door de ziekteverzekering betaald en dus merkt deJjoodse patiënt in Nederland niets van extra maaltijdkosten‘. Ook vanuit Frankrijk berichtte de heer Jean-François Strouf van het CRIF (Conseil Représentatif des Institutions juives de France) ons dat: ‘Joodse personen in Frankrijk steeds kunnen genieten van koosjere maaltijden zonder enige extra kost. Dit geldt in Frankrijk niet enkel voor gevangenen en voor militairen maar ook voor ziekenhuispatiënten en dat ongeacht de duur van hun verblijf‘. Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden. Dus de verpleging moet zich bezig houden met de Joodse centrale te bellen, het eten te gaan ophalen van bij de ingang, en het dan nog op te warmen. Alsof zij al niet overwerkt zijn. Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staan bij jullie de verpleegsterkes nu al in de keuken? Soms krijg ik de indruk dat voor jou iedereen die in een ziekenhuis werkt "verpleegster" is. Of is dat wat je je omgeving wijsmaakt? "ik werk in de kliniek"! Oh ja? Maar ik begrijp toch uit je artikel dat men in Belgie nog niet zover is om ziekenhuismaaltijden �* la carte aan te bieden? Ik weet wel dat men in de meeste ziekenhuis OP VOORHAND een keuze heeft tussen drie verschillende menus. Me dunkt kan iedereen daar zijn gading wel in vinden. En als de aangeboden vleessoorten niet naar de smaak van de patient zijn, kunnen ze nog altijd even overstappen op vegetarische maaltijden, niks onverdoofd slachten, niks kop richting mekka, en niks melk niet bij het katteneten ... iedereen content. En ik eet lekker mijn varkenscoteletje met bloemkool in witte saus. Een mens zou op den duur anders niet meer weten in welk land men leeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie spreekt over verpleegsters in de keuken? ![]() En eigenlijk begint men vandaag (of morgen) in het ZNA Middelheim met maaltijden �* la carte aan te bieden. Dat zou een gemoedelijkere sfeer brengen. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=CG245L12 En Joden mogen niet op het vegetarische menu overstappen, omdat er een bepaalde wetgeving is dat melk- en graanproducten niet in dezelfde pan of bord mogen bereik of aangboden worden. (iets in die trent) Dat verklaart waarom ze eigen voeding eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het is alleszins de verpleging die dat eten moet gaan halen, en opwarmen. En in het weekend is dat dubbel zo lastig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat vrouwmens in de zelfde orde als Wendy Vanwanten & co, als het maar geld opbrengt. hoe we in de media komen maakt hun niet uit, ik noem dat geldhoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort autoriteit aan te meten... Zij kent één buurmeisje die kanker had, dus kan zij nu met autoriteit over het onderwerp spreken en moet al de rest zwijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Minister-President
|
![]() denk dat ze zeer berekend omgaat met hoe ze in de media komt en dus ook welk effekt het heeft
![]() |
#640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |