![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ken verschillende mensen die kanker hebben of hadden. ik ken toevallig een buurmeisje dat recent is overleden en niet tegen het dragen van een pruik kon, terwijl ze de chemokuur kreeg. Verder hoeft er geen commentaar gegeven want ze heeft die kuur niet overleefd. Maar ochgot! als het over marierose morel gaat hoeven we daarmee geen rekening te houden, enkel de kopvod waarmee ze haar hoofd bedekt is van belang. mensen toch! als ik sommigen zo bezig hoor, dan word ik straks nog lid van het VB bovenop. (en jullie weten toch wel dat mijn stemgedrag is verschoven DANKZIJ de commentaren van die politiek correctelingen en van de marokkanen op een marokkaans forum? mijn ogen zijn gewoonweg opengegaan door jullie reacties!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs dat laatste bericht met die link naar een Nederlands ziekenhuis met ook nog wat uitleg over ziekenhuizen in Frankrijk is geen bewijs van háár stelling! NU moogt gij weer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Raf : 1 juni 2009 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen! Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dom Vlaanderen spreekt. Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Joodse Centrale is een Belgische vereniging, die er onder andere voor zorgt dat er kosher voedsel wordt geleverd in de Antwerpse ziekenhuizen. Dat komt omdat de Joodse populatie geen ziekenhuiseten wenst, en kosher voeding eist. In het Antwerpse wordt dit vaak gezien. Moslims nemen het vegetarisch menu, en op vrijdag het vismenu. Er is geen halalservice voor moslims in de ziekenhuizen. Begrijp je dat? Of moet ik het nog simpeler uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Banneling
|
![]() Dom achterlijk bekrompen vlaanderen spreekt.
Laatst gewijzigd door De Waal : 1 juni 2009 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*KNIP* Ik plak geen aarzen dicht met colle-tout zoals uw 'tolerante' geloofsbroeders doen. Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij denkt dat jouw intolerant gedrag tov homo's nog door de beugel kan omdat er geen plakband aan te pas komt? Is dit de parodie op het echte forum, waar ik veel positiefs over had gehoord? Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() Maar poezeke, ik weet dat het in jouw machocultuur schering en inslag is dat mannen zich bemoeien met de bedekking van de erogene zone op het hoofd van hun madam, in onze cultuur worden mannen die daarmee bezig zijn beschouwd als KNIP.
En wat er in jouw intolerante cultuur met homo's gebeurt, hoeven we niet eens op te sommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wéét dat ik de posts terug opzoek, heb ik eerder al gedaan (en toen gaf je er ook een andere draai aan) - maar zoals ik eerder al zei - goodbye ... and don't forget to pray!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De patient zelf Circe - maar dat is 'bewijs' dat Joden hun koosjer menuutje 'eisen'! Really
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen mag een mening hebben over een hoofddoek, of denk jij dat er in jouw favoriete politieke partij een apart departement van vrouwen is die zich over dat thema buigt? ![]() Wat is mijn cultuur trouwens? Misschien dat je dat eens wat kan verduidelijken. En hoe mijn cultuur tov homo's staat spreekt jouw intolerante en van lage scholing getuigende manier van spreken over hen niet goed. Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ah over het verdraaien van stellingen gesproken. Een ziekenhuismilieu is niet gelijk aan "nooit en nergens". Misschien dat je iemand kan vragen om de posts hier wat te vereenvoudigen naar jouw intellectueel niveau, zodat elke post niet 8 keer moet worden uitgelegd tot jij het begrijpt. Jij wil weten in welke ziekenhuizen Joden kosher voedsel eisen, ik antwoord daarop elk ziekenhuis met Joodse patiënten in het Antwerpse. Is dat niet begrijpelijk? Jouw probleem, kind! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En wie betaalt de maaltijdsrekeningen van de moslims, denk je? Wie zou ze betalen mocht het halal maaltijden worden? Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Gouverneur
|
![]() En alsof dat niet genoeg is, wilt de Joodse gemeenschap dat de ziekenhuizen mee betalen voor dit koshere voedsel.
Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden. Een bedrag dat ze thans niet besteden. Moest zulke eis van moslims komen, zou je de intolerante ganzen hier wel anders zien spreken. Hypocrisie alom! |
![]() |
![]() |