![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.biologic.com.au/bugbrain/
![]() |
![]() |
#282 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Louter formeel kan men al besluiten dat de kans kleiner is dan bij een investering in junk food.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enig idee welke budgetten er vrijgemaakt worden voor medische middelen mbt ondervoeding? Nochtans is die laatste een belangrijke doodsoorzaak...
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal de vraag anders stellen : Bestaan er uitgewerkte impactstudies rond dit type voorstel ? Kan je me verwijzen naar auteurs die dit verdedigen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 1 juni 2009 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid is dat de consument wel degelijk dag in dag uit betokkeld wordt, dat de psychologie van z'n koopgedrag zeer vergaand bestudeerd wordt en dat er een GIGANTISCHE hoeveelheid geld wordt besteed om hem te beïnvloeden in z'n keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je hebt m'n aandacht natuurlijk. Dus geen flauw idee waar je naartoe wil met je Lacan, maar oren wijd open hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus slimmer denk ik om dat dan in de vorm van een kritiek op de moderniteit te brengen. In plaats van in je helikopter uit te rukken om 'het liberalisme' tot puin te schieten en je meteen tot vijand te verklaren van mensen die msschn wel aan je kant kunnen staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag me niet hoeveel doden dat er de afgelopen 20 jaar gevallen zijn in Congo door voortdurende oorlogen, maar als de helft daarvan vermeden had kunnen worden, dan denk ik dat we dat moeten doen. Dan nog gaat het om meer dan een miljoen mensenlevens... De exacte 'economische kost' verbleekt nogal snel tegen de achtergrond van die menselijke kost.
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chère Flanel, take my word for it. Drop die 'de mens is drie verlangens' en algemener die 'algebra van de mens'. Als je binnen drie jaar gaat terugkijken naar die elementen in je verhaal, ga je zelf in lachen uitbarsten. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juni 2009 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die waarschijnlijk minder zullen kosten aan de consument hier dan jouw voorstel. Die befaamde Krijgers van Kallikles misschien ? ![]() ( Dat je de ellende aan de andere kant v d wereld wil meenemen in de discussie, daar heb ik geen probleem mee, integendeel. ) Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juni 2009 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En laat ons hopen dat je Flanel hebt overtuigd met je lijstje hyperlinks ! Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juni 2009 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Officieel kan hen die onrechtvaardigheid idd geen moer schelen. En er zijn er heel wat die daar stoer over doen. Maar in de praktijk, in de woorden van Verhofstadt ooit en met een glunderende Stevaert aan z'n zij (als ik me goed herinner ) : " ieder z'n ding; wij, de liberalen, weten hoe welvaart wordt gecreëerd, en die welvaart dan eerlijk verdelen, dat is hun terrein " Bespreekbaar dus. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juni 2009 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 juni 2009 om 00:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft geen gezicht.
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De woordjes vrijheid en markt hebben in wezen niets met elkaar te maken.
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een puber kan daar onmogelijk tegenop.
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zit zelf wel in die lijn denk ik, als 'filosoof'. Zonder Zizek of Lacan te kennen. Maar 't verbaast me dan wel van Praetorian. Die ik natuurlijk ook maar oppervlakkig ken. Bedankt voor die tekst in elk geval. Even laten bezinken, en morgen met meer focus bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daar komen we dus niks verder mee. Vrije markt kan je toch historisch schetsen ? Wat interessanter zou zijn dan formeel getouwtrek. |
|
![]() |
![]() |