Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 19:06   #681
Dimensie
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Hm. Als we kijken naar de zware misdaad (kindermoord: KVG, pedofilie: MD, etc) zien we dat dat voornamelijk personen van jouw cultuur zijn, die daarvoor vastzitten. Als buitenstaander (jij hebt mij een eigen cultuur aangegeven die blijkbaar verschilt van de jouwe), zou ik graag willen weten waarom in jouw cultuur kindermoord en pedofilie zo belangrijk is.
Pedofilie is schering en inslag in jouw cultuur. De grootste concentratie pedofielen wonen in :
- Saoedi-Arabie (jawel het vaderland van Mo de pedo): waar slavernij nog bestaat en de rijke saoedies jonge meisjes en jongens invoeren uit arme landen (Filippijnen etc) om ze te misbruiken als keuken- en sexslaven.
- Afghanistan : waar er 100.000 weesjes achter gebleven zijn na de talrijke oorlogen, weesjes waarover de taliban zich ontfermen. In ruil voor eten en verplicht te leveren sexuele diensten, krijgen ze opvang in madrassas.
- Marrokko : alom gekend voor het potelig gedrag van koranleraren die hun pikkelen niet kunnen thuis houden .

Citaat:
Professor Lode Walgrave, (jeugdcriminologie) en Professor Chris Kesteloot (sociale en economische geografie) van de KU Leuven hebben eveneens een studie gedaan, genaamd ''Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit". Daaruit blijkt dat er geen enkele relatie is tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit
.
Tja, die moet dat schrijven of hij is zijn subsidies kwijt.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:06   #682
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Islamieten , in hoofdzaak van Marokkaanse afkomst, in veel mindere mate Turken. Volgens Marion van San is er een verband tussen cultuur en misdaad . Marion Van San is doctor in de sociologie, ze zal het naar alle waarschijnlijkheid beter weten dan ik en gij.

Af en toe zijn er nog moedige mensen die pogen om de ogen van de beleidsmensen te openen:
‘ISLAM MEDE OORZAAK DELINQUENT GEDRAG’

Door: Sjors van Beek, BinnenlandsBestuur.nl, 22 mei 2009

Gevonden via: http://therealshowstopper.wordpress.com

en ik heb dit gevonden op: onze favoriete webstek FFI

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:07   #683
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hm. Als we kijken naar de zware misdaad (kindermoord: KVG, pedofilie: MD, etc) zien we dat dat voornamelijk personen van jouw cultuur zijn, die daarvoor vastzitten. Als buitenstaander (jij hebt mij een eigen cultuur aangegeven die blijkbaar verschilt van de jouwe), zou ik graag willen weten waarom in jouw cultuur kindermoord en pedofilie zo belangrijk is.

Professor Lode Walgrave, (jeugdcriminologie) en Professor Chris Kesteloot (sociale en economische geografie) van de KU Leuven hebben eveneens een studie gedaan, genaamd ''Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit". Daaruit blijkt dat er geen enkele relatie is tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit.
zoals je profeetje bedoel je? of een recentere type ait oud
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:07   #684
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
niet echt. Dit is een aanvaardbare eis: joodse mensen zorgen zèlf voor hun koshere maaltijden dus vragen ze enkel dat een bepaald bedrag van de ziekenhuisfactuur in mindering wordt gebracht omdat ze geen gebruik maken van het aangeboden menu.

Uw gepamperde moslimmekes doen iets helemaal anders: die EISEN dat de helft van de keuken wordt heringericht om halal maaltijden te laten maken door halalpersoneel (anders is het geen halal) in die mate dat ze dan ingrijpen in de normale werking van de keuken, wat de joodse mensen helemaal niet doen.

Zie je het verschil?
Hah, moslims vragen geen halalvoedsel in het ziekenhuis. Zij nemen genoegen met het vegetarische menu. Of is de schoonmaakster van de hond van jouw bakker een moslim die in het ziekenhuis heeft gelegen, en waarvan jij getuige was dat ze halalvoedsel eiste?

Er wordt de Joden geen maaltijd via het ziekenhuis aangerekend, zij betalen het bedrag aan het Joods centrum. En nu eisen ze dat dat bedrag door het ziekenhuis wordt vergoed. Moslims betalen hun vegetarische plateau zelf. Of nee, jouw slager kent een moslim die het door het ziekenhuis laat betalen, niet?

En halalpersoneel? Ah ja, dat zal die buurvrouw van je zijn, wiens boekhouder een moslimchauffeur heeft, die jou persoonlijk is komen vertellen over het halalpersoneel.

Dit is plezant.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:08   #685
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als dat werkelijk je hoofdargument is, zou ik me zeer schamen.
Bedankt voor je bijdrage.
Oud 1 juni 2009, 19:09   #686
anoniempje
Gouverneur

Standaard

[quote=Dimensie;4138839]
Citaat:

Pedofilie is schering en inslag in jouw cultuur. De grootste concentratie pedofielen wonen in :
- Saoedi-Arabie (jawel het vaderland van Mo de pedo): waar slavernij nog bestaat en de rijke saoedies jonge meisjes en jongens invoeren uit arme landen (Filippijnen etc) om ze te misbruiken als keuken- en sexslaven.
- Afghanistan : waar er 100.000 weesjes achter gebleven zijn na de talrijke oorlogen, weesjes waarover de taliban zich ontfermen. In ruil voor eten en verplicht te leveren sexuele diensten, krijgen ze opvang in madrassas.
- Marrokko : alom gekend voor het potelig gedrag van koranleraren die hun pikkelen niet kunnen thuis houden .

Ah ja, nu nog beter, dus omdat er in Arabische landen een hoge rate aan pedofilie bestaat (waarvoor je overigens geen bronnen hebt), stem jij op VB?

Dom, dommer, domst.
Oud 1 juni 2009, 19:10   #687
anoniempje
Gouverneur

Standaard

[quote=Dimensie;4138839]
Citaat:

Tja, die moet dat schrijven of hij is zijn subsidies kwijt.
Dat kan toch niet jouw argument zijn om dat onderzoek te ontkrachtigen, hoop ik.
Oud 1 juni 2009, 19:12   #688
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij niet vergeten te vermelden dat ik mijn plichten als Vlaming verzaak, dat ik enkel aan mijn rechten denk, en dat ik jouw en jouw cultuurgenoten handenvol geld kost? Juist ja.
ik heb al eens gevraagd waar ik dacht gezegd heb. Toen kon je het ook niet quoten

Citaat:
Het Joods Centrum bezorgt het eten aan het ziekenhuis, maar de verpleging moet extra tijd maken om het te gaan ophalen en tot bij de patiënt te bezorgen.
Dan zou het misschien aangewezen zijn om één persoon het eten beneden te laten ophalen en per verdiep af te zetten. Me dunkt bezorgt de verpleging altijd de maaltijden aan bed.

Citaat:
Tja, als jij geen Joods persoon kosher eten hebt zien willen, dan is er inderdaad weinig kans dat ze dat inderdaad doen. (ook al zijn er tientallen mensen die er wel getuige van zijn geweest).
Er scheelt toch iets aan uw opleidingsniveau vrees ik.
ik heb niet gezegd dat ik nog nooit een joods persoon heb gezien die kosher wou eten, ik heb gezegd dat ik er nog nooit een heb gezien die EIST dat het ziekenhuis voor hem/haar een reorganizatie in de keuken doorvoert. Die mensen zorgen er namelijk ZELF voor.
Eigen verantwoordelijkheid... ken je die uitdrukking? Blijkt niet te bestaan in de islamitische wereld, daar doet Allah alles naar het schijnt. Zelfs halal maaltijden afhalen en brengen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 1 juni 2009, 19:12   #689
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Dimensie,

zou je eens kunnen zeggen wat mijn cultuur is? We hebben het hier over MIJN cultuur.

Dank bij voorbaat.
Oud 1 juni 2009, 19:12   #690
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Professor Lode Walgrave, (jeugdcriminologie) en Professor Chris Kesteloot (sociale en economische geografie) van de KU Leuven hebben eveneens een studie gedaan, genaamd ''Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit". Daaruit blijkt dat er geen enkele relatie is tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit.
Ait Oet was dat geen Marokkaan, van slag zijn de marokkanen oververtegenwoordigd in de sector kindermoord en pedofilie, dus niet zeveren he vriend.

Als crimineel gedrag volgens jouw niet cultureel gebonden is, is het dan genetisch. Het blijft een feit dat jouw soort oververtegenwoordigd is in alle misdaadstatistieken, en niet zo'n klein beetje. Worden marokkanen dan crimineel geboren ? Of is alles, zoals gewoonlijk onze fout.

En terzijde: als er ergens pedofilie verheerlijkt wordt, dan is het wel in de islam, want de Mo deed het met de 9-jarige Aisha en naar het voorbeeld van de profeet , zien we regenmatig in onze kranten een foto van een baardaap met zijn kindbruidje.

Laatst gewijzigd door Pericles : 1 juni 2009 om 19:15.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:14   #691
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

Ah ja, nu nog beter, dus omdat er in Arabische landen een hoge rate aan pedofilie bestaat (waarvoor je overigens geen bronnen hebt), stem jij op VB?

Dom, dommer, domst.
Je kan misschien kwoten waar ik dat geschreven heb.
Anders beschouw ik het maar als primitieve-islam-logica hoor.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 19:14.
Oud 1 juni 2009, 19:14   #692
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dat werkelijk je hoofdargument is, zou ik me zeer schamen.
heb jij joodse aanverwanten?
Oud 1 juni 2009, 19:16   #693
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigen verantwoordelijkheid... ken je die uitdrukking?
Nee Circe, ze kennen dat niet in de islam. T'is allemaal Insh'allah, de wil van Allah.
Oud 1 juni 2009, 19:16   #694
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hah, moslims vragen geen halalvoedsel in het ziekenhuis. Zij nemen genoegen met het vegetarische menu. Of is de schoonmaakster van de hond van jouw bakker een moslim die in het ziekenhuis heeft gelegen, en waarvan jij getuige was dat ze halalvoedsel eiste?
Het vegetarische menu is inbegrepen in de ligprijs.

Citaat:
Er wordt de Joden geen maaltijd via het ziekenhuis aangerekend, zij betalen het bedrag aan het Joods centrum. En nu eisen ze dat dat bedrag door het ziekenhuis wordt vergoed. Moslims betalen hun vegetarische plateau zelf. Of nee, jouw slager kent een moslim die het door het ziekenhuis laat betalen, niet?
ze vragen dus gewoon een vermindering op de ligprijs omdat ze geen gebruik maken van de aangeboden maaltijden. (even terzijde: dit noemt men niet "vergoeding", (sommige culturen denken precies altijd in termen van vergoeding hé), dit is een VERMINDERING omdat ze in de standaardprijs wèl betalen voor de maaltijd (ook voor de vegetarische maaltijd) maar die niet opeten.

Citaat:
En halalpersoneel? Ah ja, dat zal die buurvrouw van je zijn, wiens boekhouder een moslimchauffeur heeft, die jou persoonlijk is komen vertellen over het halalpersoneel.
Als je halalvoedsel wil hebben moet het worden klaargemaakt door halalpersoneel. wist je dat ook weeral niet?

Oud 1 juni 2009, 19:16   #695
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
heb jij joodse aanverwanten?
Niet in mijn bloedlijn, voor zover ik weet.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:17   #696
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet in mijn bloedlijn, voor zover ik weet.
vanwaar de "aansluiting" dan
Oud 1 juni 2009, 19:17   #697
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dan zou het misschien aangewezen zijn om één persoon het eten beneden te laten ophalen en per verdiep af te zetten. Me dunkt bezorgt de verpleging altijd de maaltijden aan bed.
Gelieve niet te vergeten dat deze discussie was begonnen toen Sus Irratus zei dat er op zijn werkplaats halal voeding wordt geëist door moslims. Toen ik zei dat ik hetzelfde heb meegemaakt op mijn werkplaats, maar door de Joodse bevolking, was hij het met me eens dat dit niet kon, maar was het SDX die dit weigerde te geloven. Het doet me genoegen om te zien dat jij nu wel gelooft dat ook de Joden zo hun eisen hebben. Waarop we dan komen tot het volgende punt: hypocrisie. Moslims eisen halal voeding (wat ze overigens niet krijgen) op een bepaalde werkplaats. Daarover ben jij et al (al dan niet terecht) verontwaardigd over. Maar nu zie je het wel zitten om een persoon het koshere voedsel op te laten halen en uit te laten delen? Waarom dan niet een persoon aannemen om halal voedsel te bereiden?

Citaat:
Eigen verantwoordelijkheid... ken je die uitdrukking? Blijkt niet te bestaan in de islamitische wereld, daar doet Allah alles naar het schijnt. Zelfs halal maaltijden afhalen en brengen.
Ventileer maar hier, zonder schroom. Beter zo?
Oud 1 juni 2009, 19:19   #698
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat kan toch niet jouw argument zijn om dat onderzoek te ontkrachtigen, hoop ik.
Ja hoor. Ooit al gehoord van 'Wiens brood men eet, diens woord men spreekt".

Even vertalen naar jouw koeltoer (zodat je het hopelijk snapt)
"Wiens couscous men eet, diens woord men spreekt."
Oud 1 juni 2009, 19:20   #699
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ait Oet was dat geen Marokkaan, van slag zijn de marokkanen oververtegenwoordigd in de sector kindermoord en pedofilie, dus niet zeveren he vriend.
'Vriend', heb je daarvoor een bron?

Citaat:
Als crimineel gedrag volgens jouw niet cultureel gebonden is, is het dan genetisch. Het blijft een feit dat jouw soort oververtegenwoordigd is in alle misdaadstatistieken, en niet zo'n klein beetje. Worden marokkanen dan crimineel geboren ? Of is alles, zoals gewoonlijk onze fout.
Ahan, mijn soort? Verduidelijk dat eens. Misschien moet je dat Leuvens onderzoek eens googlen, het verduidelijkt wel wat.

Citaat:
En terzijde: als er ergens pedofilie verheerlijkt wordt, dan is het wel in de islam, want de Mo deed het met de 9-jarige Aisha en naar het voorbeeld van de profeet , zien we regenmatig in onze kranten een foto van een baardaap met zijn kindbruidje.
Dus op naar de stembus, op naar VB?
Oud 1 juni 2009, 19:20   #700
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
vanwaar de "aansluiting" dan
De Joden hebben een sleutelrol gespeeld bij het ontstaan van de Verlichting en het liberalisme, en dat zien we tot op vandaag de dag terug. Een ideologie om despotisme en religie de macht af te pakken. Vandaar dat veel moslims het ook niet kunnen smaken. Hun ideologie verheerlijkt despotisme en blind geloof, net als het vroegere Christendom.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be