Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 19:23   #701
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het vegetarische menu is inbegrepen in de ligprijs.

ze vragen dus gewoon een vermindering op de ligprijs omdat ze geen gebruik maken van de aangeboden maaltijden. (even terzijde: dit noemt men niet "vergoeding", (sommige culturen denken precies altijd in termen van vergoeding hé), dit is een VERMINDERING omdat ze in de standaardprijs wèl betalen voor de maaltijd (ook voor de vegetarische maaltijd) maar die niet opeten.
En een moslim zou dan halal voedsel vragen zonder ervoor te betalen? Waar zit hier de logica dat moslims het niet, en Joden het wel zouden mogen vragen?

Citaat:
Als je halalvoedsel wil hebben moet het worden klaargemaakt door halalpersoneel. wist je dat ook weeral niet?
Je verbeelding slaat op hol.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:24   #702
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ja hoor. Ooit al gehoord van 'Wiens brood men eet, diens woord men spreekt".

Even vertalen naar jouw koeltoer (zodat je het hopelijk snapt)
"Wiens couscous men eet, diens woord men spreekt."
Betalen ze je om de forumclown te spelen?

Alleszins, dat onderzoek aangehaald door Pericles, waarschijnlijk ook maar vuile VB-propaganda, niet?
Oud 1 juni 2009, 19:26   #703
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De Joden hebben een sleutelrol gespeeld bij het ontstaan van de Verlichting en het liberalisme, en dat zien we tot op vandaag de dag terug. Een ideologie om despotisme en religie de macht af te pakken. Vandaar dat veel moslims het ook niet kunnen smaken. Hun ideologie verheerlijkt despotisme en blind geloof, net als het vroegere Christendom.
Dus daarom zouden ze (de Joden) meer rechten mogen hebben? Mij gaat het niet om halalvoedsel serveren op de werkplaats, ieder eet wat er te bieden valt. Waar het mij om gaat, is de hypocriete reactie van enkele personen hier, die het volledig normaal vinden dat een andere bevolkingsgroep hetzelfde verlangt.
Oud 1 juni 2009, 19:27   #704
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

[quote=anoniempje;4138889]Gelieve niet te vergeten dat deze discussie was begonnen toen Sus Irratus zei dat er op zijn werkplaats halal voeding wordt geëist door moslims. Toen ik zei dat ik hetzelfde heb meegemaakt op mijn werkplaats, maar door de Joodse bevolking, was hij het met me eens dat dit niet kon, maar was het SDX die dit weigerde te geloven. Het doet me genoegen om te zien dat jij nu wel gelooft dat ook de Joden zo hun eisen hebben. Waarop we dan komen tot het volgende punt: hypocrisie. Moslims eisen halal voeding (wat ze overigens niet krijgen) op een bepaalde werkplaats. Daarover ben jij et al (al dan niet terecht) verontwaardigd over. Maar nu zie je het wel zitten om een persoon het koshere voedsel op te laten halen en uit te laten delen? Waarom dan niet een persoon aannemen om halal voedsel te bereiden?

Gij ziet echt het verschil niet hé?

de joodse mensen zorgen ZELF ZELF ZELF ZELF voor hun eten! het wordt afgeleverd aan de deur van het ziekenhuis!

Dat de moslims dat dan ook doen hé? zelf (buiten de kliniek, op eigen halalkosten) hun HALALETEN zelf zelf zelf maken en afleveren aan de kliniek, alwaar één persoon de doosjes in ontvangst neemt en ze per verdiep afzet.

Is dat nu zo moeilijk te snappen?

Als ik in de kliniek lig en ik laat alle dagen zelf voor mij apart pistolekes van bakker X afleveren, dan is dat toch niet hetzelfde als te staan EISEN COMMANDEREN MEKKEREN dat ze in de kliniek pistolekes van bakker X moeten gebruiken???? zie je dat verschil niet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 19:28.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:28   #705
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Betalen ze je om de forumclown te spelen?
Nee ik word betaald om jou een minimum aan beschaving bij te brengen.

Ik zie dat je Circe's uitleg nog niet snapt ondanks het feit dat ze het al 33 keer uitgelegd heeft.
Moeten we er het prentenbroekje bijhalen?

Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 19:30.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:29   #706
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus daarom zouden ze (de Joden) meer rechten mogen hebben?
Natuurlijk niet. Ze vragen dat ook niet.
Citaat:
Mij gaat het niet om halalvoedsel serveren op de werkplaats, ieder eet wat er te bieden valt. Waar het mij om gaat, is de hypocriete reactie van enkele personen hier, die het volledig normaal vinden dat een andere bevolkingsgroep hetzelfde verlangt.
Als moslims hun eigen halalvoedsel naar ziekenhuizen sturen, zonder klagen, is er niets aan de hand. Maar geen gedwing het aan iedereen te geven, geen gezaag over kaffers die varkensvlees eten, en geen financiële voordelen. Ik kan dan immers ook zeggen dat ik als elitist gratis voedsel van een Michelin-sterrenrestaurant wil krijgen; en me anders diep beledigd voel!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:31   #707
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Vriend', heb je daarvoor een bron?

Ahan, mijn soort? Verduidelijk dat eens. Misschien moet je dat Leuvens onderzoek eens googlen, het verduidelijkt wel wat.

Dus op naar de stembus, op naar VB?
Op welke planeet leef jij kerel. heel de zaak Ait Oud is maanden in het nieuws geweest.

Ik vind dat de verdere verpreiding van de islam in West-Europa moet tegengewerkt worden, omdat de islam op termijn een bedreiging gaat vormen voor het voortbestaan van onze manier van leven. We mogen niet verdraagzaam zijn tegenover de onverdraagzamen, want dat leidt op termijn tot zelfvernietiging en dat laatste kan toch niet de bedoeling zijn.

Daarom, en nog voor een paar andere redenen ,stem ik VB . Dat u dat stoort is niet mijn probleem.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:33   #708
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als ik in de kliniek lig en ik laat alle dagen zelf voor mij apart pistolekes van bakker X afleveren, dan is dat toch niet hetzelfde als te staan EISEN COMMANDEREN MEKKEREN dat ze in de kliniek pistolekes van bakker X moeten gebruiken???? zie je dat verschil niet?
Als je de discussie daar had gevolgd, zou je hebben gelezen dat er in het ziekenhuismilieu geen zulke eis komt van de moslims, die nemen namelijk genoegen met het vegetarische menu.

Maar laat ik het even goed begrijpen: jij zou er niets op tegen hebben, moest een moslim van de verpleging verlangen dat zij zorgen voor levering en het tot bij de patiënt brengen van het voedsel, en dat het ziekenhuis voor de kosten opdraait?
Oud 1 juni 2009, 19:33   #709
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

kijk sé anoniempje, hier zit dus een zeer rendabele zaak in: halalmaaltijden prepareren voor islamitische ziekenhuispatienten!

Ge begint met een halalkoe die ge op z'n halals de nek oversnijdt of over laat snijden door een halal beenhouwer en dan naar een halal slager en een halale bakker en groentenboer en dan allemaal halal kokskes.

allez hophop! beginnen! en niet meer mekkeren.

en tijdens de ramadan gaat ge op congé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 19:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 19:36   #710
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nee ik word betaald om jou een minimum aan beschaving bij te brengen.

Ik zie dat je Circe's uitleg nog niet snapt ondanks het feit dat ze het al 33 keer uitgelegd heeft.
Moeten we er het prentenbroekje bijhalen?
Hah, beschaving van de één of andere gek die over homo's spreekt alsof ze zijn voetveeg zijn?

En enorm schattig, dat jij circes argumentatie volgt, zonder mijn vragen te beantwoorden. Zou je kunnen ophouden met de forumnar uit te hangen, en mijn vraag beantwoorden.

Dank bij voorbaat.
Oud 1 juni 2009, 19:40   #711
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Op welke planeet leef jij kerel. heel de zaak Ait Oud is maanden in het nieuws geweest.
Meid, ik vraag niet naar de bron over het nieuws van Ait Oud, ik vraag je een bron voor je stelling dat Marokkanen oververtegenwoordigt zijn in de sector kindermoord en pedofilie.

Citaat:
Ik vind dat de verdere verpreiding van de islam in West-Europa moet tegengewerkt worden, omdat de islam op termijn een bedreiging gaat vormen voor het voortbestaan van onze manier van leven. We mogen niet verdraagzaam zijn tegenover de onverdraagzamen, want dat leidt op termijn tot zelfvernietiging en dat laatste kan toch niet de bedoeling zijn.
Op welke manier denk jij dat de Islam een bedreiging vomt voor jou en jouw manier van leven? Denk je dat een mullah de macht zal grijpen? Of welke andere bedreiging zie jij? Hoe stoort het jou dat ik geen varkensvlees eet? Op welke manier heb jij last van het feit dat ik geloof in een God?

Citaat:
Daarom, en nog voor een paar andere redenen ,stem ik VB . Dat u dat stoort is niet mijn probleem.
Storen, nee. Amuseren, dubbel ja!!
Oud 1 juni 2009, 19:41   #712
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
kijk sé anoniempje, hier zit dus een zeer rendabele zaak in: halalmaaltijden prepareren voor islamitische ziekenhuispatienten!

Ge begint met een halalkoe die ge op z'n halals de nek oversnijdt of over laat snijden door een halal beenhouwer en dan naar een halal slager en een halale bakker en groentenboer en dan allemaal halal kokskes.

En wat dan met de halaleters in de kliniek tijdens de ramadan? Verhongeren .... euthanasie op zijn islamitisch.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 19:46.
Oud 1 juni 2009, 19:43   #713
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Om dan van jou en je gevolg te horen dat de Islam een dreiging vormt voor jouw manier van leven? Nee, dank je. Ik zie liever dat de Moslims het vegetarische menu zonder morren aanvaarden, en de Joodse populatie zich opwinden over het feit of de melk het vlees niet heeft geraakt.

Trouwens, ooit gedacht aan een carrière als clown bij de neonazi's? Past perfect bij je, echt waar.
Oud 1 juni 2009, 19:44   #714
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zie nog steeds dat je achter circe zit te huppelen, zonder mijn vraag te beantwoorden.

Dank bij voorbaat.
Oud 1 juni 2009, 19:49   #715
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Om dan van jou en je gevolg te horen dat de Islam een dreiging vormt voor jouw manier van leven? Nee, dank je. Ik zie liever dat de Moslims het vegetarische menu zonder morren aanvaarden, en de Joodse populatie zich opwinden over het feit of de melk het vlees niet heeft geraakt.

Trouwens, ooit gedacht aan een carrière als clown bij de neonazi's? Past perfect bij je, echt waar.
Dram nog een beetje door. Dat je een echte jodenhater bent is nu wel al duidelijk.
Oud 1 juni 2009, 19:50   #716
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dram nog een beetje door. Dat je een echte jodenhater bent is nu wel al duidelijk.
Ben jij een moslimhater?

Hey circe, heb ik je trouwens al kunnen overtuigen dat het VB de enige optie is?
Oud 1 juni 2009, 19:55   #717
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meid, ik vraag niet naar de bron over het nieuws van Ait Oud, ik vraag je een bron voor je stelling dat Marokkanen oververtegenwoordigt zijn in de sector kindermoord en pedofilie.

Op welke manier denk jij dat de Islam een bedreiging vomt voor jou en jouw manier van leven? Denk je dat een mullah de macht zal grijpen? Of welke andere bedreiging zie jij? Hoe stoort het jou dat ik geen varkensvlees eet? Op welke manier heb jij last van het feit dat ik geloof in een God?

Storen, nee. Amuseren, dubbel ja!!
Hoeveel zaken van kindermoord ken jij ? Hoogstens een handvol. Wel, één van de daders in dit beperkt aantal zaken is een Marokkaan. Eén op de 4 a 5 daders, dat is volgens mij 20 a 25 procent en dit met een aandeel in de bevolking van ca. 3 procent. Wel, hoe je het ook mag draaien of keren, dat is oververtegenwoordiging.

Ik heb geen last van het feit dat iemand in een God gelooft, wel van het feit dat iemand in een God gelooft die haat predikt tegenover andersdenkenden.
U moet professor Vermeulen eens lezen. Ook linkse denkers, zoals Wim van Roy en Joost Zwagerman vinden tegenwoordig dat de verdere verspreiding van de islam met alle middelen moet bestreden worden.
Oud 1 juni 2009, 19:59   #718
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb geen last van het feit dat iemand in een God gelooft, wel van het feit dat iemand in een God gelooft die haat predikt tegenover andersdenkenden.
U moet professor Vermeulen eens lezen. Ook linkse denkers, zoals Wim van Roy en Joost Zwagerman vinden tegenwoordig dat de verdere verspreiding van de islam met alle middelen moet bestreden worden.
Ik zou het toch waarderen mocht jij het onderzoek van professor Lode Walgrave en professor Chris Kesteloot lezen.

Heb jij last van die haat die door die God zou worden gepredikt? Je zal toch wel enkele volgelingen van die God persoonlijk kennen, op welke manier vallen zij jou lastig?
Oud 1 juni 2009, 20:01   #719
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoeveel zaken van kindermoord ken jij ? Hoogstens een handvol. Wel, één van de daders in dit beperkt aantal zaken is een Marokkaan. Eén op de 4 a 5 daders, dat is volgens mij 20 a 25 procent en dit met een aandeel in de bevolking van ca. 3 procent. Wel, hoe je het ook mag draaien of keren, dat is oververtegenwoordiging.
Cijfers worden niet gemaakt op het aantal criminelen die jij of ik kennen. stel je voor, ik ken maar 1 persoon die een kinderdagverblijf binnenvalt en de kinderen begint te vermoorden, dus 100% Vlaams?

Heb je daar officiële cijfers voor?
Oud 1 juni 2009, 20:06   #720
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou het toch waarderen mocht jij het onderzoek van professor Lode Walgrave en professor Chris Kesteloot lezen.

Heb jij last van die haat die door die God zou worden gepredikt? Je zal toch wel enkele volgelingen van die God persoonlijk kennen, op welke manier vallen zij jou lastig?
De studies die u aanhaalt gaan helemaal niet over het wezen van de islam, de bevindingen van Vermeulen wel. Vermeulen is de authoriteit in Vlaanderen wat betreft islamkunde.

Ik ben door hen overvallen en beroofd van mijn bezittingen en mijn vrouw werd het mes op de keel gezet. Is dat voldoende om te besluiten dat ik wel degelijk lastig gevallen ben geweest ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be