![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het met u eens de toestroom van illegalen moet beperkt worden. Gisteren was er trouwens op het nieuws dat de Franse en Belgische overheid samen dit probleem gingen aanpakken. Dit wijst er toch op dat er geen onwil is om dit probleem aan te pakken me dunkt. Daarnaast ben ik ook voor het invoeren van zwaardere straffen, ongeacht hun afkomst. Men moet maar eens een voorbeeld stellen om zo andere mensen te weerhouden zich in de criminaliteit te storten. Natuurlijk zitten we in België met overvolle gevangenissen, waardoor bepaalde mensen er soms veel te makkelijk van afkomen, jammer. Deze dingen kan men idd veranderen, maar er zijn dingen die men niet meer kan veranderen (tenzij men exorbitante middelen gaat gebruiken), zoals de multiculturele samenleving. Daarom zeg ik, leer ermee leven. P.S: je kan ook genieten van de prachtige muziek van Bob Marley zonder een jointje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
soit. Ze zijn hier, hebben blijkbaar recht op medische hulp omdat het anders inhumaan van onze -slechterikken die we zijn- zou zijn. Laat ze daarna een jaar of vijf in de mijn ploeteren, uit dank aan ons, omdat wij ze van die bepaalde kwaal hebben afgeholpen. Of mag je dat niet, aan een vreemdeling vragen om te werken? Ben je dan strafbaar,
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() Wat dacht u ervan om ze te plaatsen op het eerste vliegtuig terug naar Illegalistan, mét ijzeren bal inderdaad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u mij toch wat verkeerd inschat. Ik heb niks tegen de multicul an sich. wel tegen de inwijkende criminelen en profiteurs. Maar nog meer tegen onze mensen die halsstarrig volhouden dat er géén problemen zijn, laat staan met vreemdelingen. Ik vind Bob wel ok. al is 't niet echt mijn dada. Geef mij dan maar de versie van "redemption song" door Sinead O'connor. Of een stevige strakke noot belgische Triggerfinger. ![]()
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit persoonlijk niet op hun dankbaarheid te wachten, wel dat ze de door hun veroorzaakte medische kosten op één of andere manier vergoeden. En tegenwoordig lijkt het er wel op ja, dat het verboten is aan iemand die de samenleving alleen maar geld kost te vragen om eens iets terug te doen voor diezelfde samenleving. In de vorm van arbeid bijvoorbeeld. Dan bent u namelijk al gauw een racist, veelal voorzien van het predicaat vuil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dit gedaan te hebben, Palestijnse oorlogslachtoffertjes helpen met medische zorg is niet gelijk aan medisch toerisme van illegalen. Alhoewel van mij die gulheid zou mogen worden uitgebreid naar alle kinderen die slachtoffer zijn van oorlogsgeweld.
Het een heeft dus niets maar dan ook niets met het ander te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hopelijk is de jongen eindelijk aan het studeren. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn er problemen, maar deze worden maar al te vaak 'opgeblazen' en dat is iets waar ik niet tegen kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ik krijg 't ervan als men systematisch vergoelijkt, minimaliseert en of zelfs compleet ontkent dat vreemdelingen een probleem vormen. Niet hét probleem, maar toch wel 1. Niet alle vreemdelingen, maar toch een hoop. Maar zelfs dat kan je vandaag al bijna niet meer zeggen. Daarom maak ik zo'n topics a la "moslimvriendje doet dit... ", "momo deed zo." om te tonen dat er wel iets is. en om de ontkenners direkt in het zadel te zien springen. Want, elke topic gaat weldegelijk over een feit.
![]() |
![]() |
#396 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u raadt het. nultolerantie tov criminele vreemdelingen en criminele steuntrekkers. Crimineel feit gepleegd binnen de 10jaar dat u als immigrant in het Belgische rijk bent? Terug naar af , zonder langs de bank te gaan en of lichtgevend koekje.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer in het algemeen over de verkleutering van het politieke debat. Daarom geniet ik van een aantal controversiële posters hier van radicaal-rechtse of - linkse signatuur. Zij brengen tenminste wet animo Du choc des idées jailllit la lumière, zei Jaurès.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |