Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2009, 19:59   #381
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on Bekijk bericht
met een grote toeter ghanja erbij zeker?
Neen dank u.

Ik ben zeker niet constant boos, noch haat ik marokkanen of arabieren.
Dat zou zo kunnen lijken, omdat ik op dit forum steeds bepaalde punten inneem in bepaalde topics.
soit.

Idd sommige dingen kan je niet veranderen en zijn een evolutie.
Maar de toestroom van buitenlanders, is zeker in te perken.
Het criminele gedrag van sommige van die voorgaanden is evenmin onmogelijk om aan te pakken. Net zoals het profitariaat op onze sociale zekerheid grotendeels de wereld zou kunnen worden uitgeholpen.

Dat zijn dingen die men als men wil, kan veranderen.
Daar hoef ik me echt niet bij neer te leggen, van 'toch niks aan te doen'.
Ik vind dat men die dingen dringend moet aanpakken.
ik zou graag wel eens weten waarom men er per se niks aan wil doen.
Want als men mbt die 3 zaken orde brengt, dn hoor je van dat niet meer.
Maar nee, alles behalve dat.
en nu zitten ze dus met 2 problemen.
Hoe langer hoe meer vreemd crapuul komt hier de vetpotten leegroven.
En de brave vlaming heeft de buik vol en stemt oa hoe langer hoe meer 'verkeerd'.

Aanstaande zondag moèt ik mijn stem nog eens laten horen. Hopelijk vangen ze er eens iets mee aan.
Ik doelde meer op het feit dat de multicultuur er is en dat die niet meer zal verdwijnen. Daarvoor is het te laat, niet dat ik erom maal ofzo.

Ik ben het met u eens de toestroom van illegalen moet beperkt worden. Gisteren was er trouwens op het nieuws dat de Franse en Belgische overheid samen dit probleem gingen aanpakken. Dit wijst er toch op dat er geen onwil is om dit probleem aan te pakken me dunkt.
Daarnaast ben ik ook voor het invoeren van zwaardere straffen, ongeacht hun afkomst. Men moet maar eens een voorbeeld stellen om zo andere mensen te weerhouden zich in de criminaliteit te storten. Natuurlijk zitten we in België met overvolle gevangenissen, waardoor bepaalde mensen er soms veel te makkelijk van afkomen, jammer.

Deze dingen kan men idd veranderen, maar er zijn dingen die men niet meer kan veranderen (tenzij men exorbitante middelen gaat gebruiken), zoals de multiculturele samenleving. Daarom zeg ik, leer ermee leven.

P.S: je kan ook genieten van de prachtige muziek van Bob Marley zonder een jointje . Ik neem namelijk geen drugs (ben ik radicaal tegen), tenzij men koffie en alcohol als drugs ziet... .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:00   #382
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
onrecht. In uw ogen dan toch.
Of hebt u daar ook al zeggenschap daarover?
Idd, onrecht in mijn ogen. Ieder zijn eigen gedacht nietwaar?
Oud 3 juni 2009, 20:01   #383
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Msschn kunnen ze bvb in de mijn gaan werken, als ze aan de beterhand zijn?
Daarvoor zijn ze in de eerste plaats toch naar hier gehaald "omdat de belg dat werk niet wil doen"
Laat ze zo zelf hun medische zorgen terugbetalen.
Of is dat teveel gevraagd? Aan een vreemdeling vragen om te werken... Ben ik nu racist?
Of plaats ze in de zorgsector? Daar zullen de komende jaren enorme tekorten ontstaan. Nuja, bejaarden begeleiden met zo'n ijzeren bol aan uw been....
Oud 3 juni 2009, 20:07   #384
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het gaat hier om illegale vreemdelingen. Die zijn niet naar hier gehaald om het werk te doen wat de Belg niet wilde doen. Sterker nog, die zijn helemaal niet naar hier gehaald, maar zelf naar hier gekomen.
u ziet de humor effe niet.
soit.

Ze zijn hier, hebben blijkbaar recht op medische hulp omdat het anders inhumaan van onze -slechterikken die we zijn- zou zijn.

Laat ze daarna een jaar of vijf in de mijn ploeteren, uit dank aan ons, omdat wij ze van die bepaalde kwaal hebben afgeholpen.

Of mag je dat niet, aan een vreemdeling vragen om te werken? Ben je dan strafbaar,

instead of korans and imams
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:08   #385
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Of plaats ze in de zorgsector? Daar zullen de komende jaren enorme tekorten ontstaan. Nuja, bejaarden begeleiden met zo'n ijzeren bol aan uw been....
Wat dacht u ervan om ze te plaatsen op het eerste vliegtuig terug naar Illegalistan, mét ijzeren bal inderdaad?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:10   #386
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik doelde meer op het feit dat de multicultuur er is en dat die niet meer zal verdwijnen. Daarvoor is het te laat, niet dat ik erom maal ofzo.

Ik ben het met u eens de toestroom van illegalen moet beperkt worden. Gisteren was er trouwens op het nieuws dat de Franse en Belgische overheid samen dit probleem gingen aanpakken. Dit wijst er toch op dat er geen onwil is om dit probleem aan te pakken me dunkt.
Daarnaast ben ik ook voor het invoeren van zwaardere straffen, ongeacht hun afkomst. Men moet maar eens een voorbeeld stellen om zo andere mensen te weerhouden zich in de criminaliteit te storten. Natuurlijk zitten we in België met overvolle gevangenissen, waardoor bepaalde mensen er soms veel te makkelijk van afkomen, jammer.

Deze dingen kan men idd veranderen, maar er zijn dingen die men niet meer kan veranderen (tenzij men exorbitante middelen gaat gebruiken), zoals de multiculturele samenleving. Daarom zeg ik, leer ermee leven.

P.S: je kan ook genieten van de prachtige muziek van Bob Marley zonder een jointje . Ik neem namelijk geen drugs (ben ik radicaal tegen), tenzij men koffie en alcohol als drugs ziet... .

Ik denk dat u mij toch wat verkeerd inschat.
Ik heb niks tegen de multicul an sich. wel tegen de inwijkende criminelen en profiteurs. Maar nog meer tegen onze mensen die halsstarrig volhouden dat er géén problemen zijn, laat staan met vreemdelingen.

Ik vind Bob wel ok. al is 't niet echt mijn dada.
Geef mij dan maar de versie van "redemption song" door Sinead O'connor.
Of een stevige strakke noot belgische Triggerfinger.

Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 20:11.
Oud 3 juni 2009, 20:12   #387
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
kwestie van het tempo op elkaar af te stellen!

Oud 3 juni 2009, 20:13   #388
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
u ziet de humor effe niet.
soit.

Ze zijn hier, hebben blijkbaar recht op medische hulp omdat het anders inhumaan van onze -slechterikken die we zijn- zou zijn.

Laat ze daarna een jaar of vijf in de mijn ploeteren, uit dank aan ons, omdat wij ze van die bepaalde kwaal hebben afgeholpen.

Of mag je dat niet, aan een vreemdeling vragen om te werken? Ben je dan strafbaar,
Ah zo, ja.

Ik zit persoonlijk niet op hun dankbaarheid te wachten, wel dat ze de door hun veroorzaakte medische kosten op één of andere manier vergoeden.

En tegenwoordig lijkt het er wel op ja, dat het verboten is aan iemand die de samenleving alleen maar geld kost te vragen om eens iets terug te doen voor diezelfde samenleving. In de vorm van arbeid bijvoorbeeld. Dan bent u namelijk al gauw een racist, veelal voorzien van het predicaat vuil.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:32   #389
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hier wordt ik dus echt mottig van! Wat heeft het Vlaams belang te maken met mijn visie en je moet echt wel heel dom zijn om Palestijnse kinderen die met toestemming van de regiring hier medische zorg kregen te vergelijken met de stroom medisch toerisme van illegalen, jawel jongens ;en daar moet ik de discussie mee aangaan?
Denk je nu echt dat jou argument ergens hout snijdt, Kun je wel lezen? Ik schreef duidelijk dat niet het individu maar wel het beleid in landen waar geen basiszorg heerst verantwoordelijk is, dat je daar Palestijnse kinderen bijsleurt die hier op uitnodiging als oorlogsslachtoffers medische hulp kregen slaat nergens op, leer eerst nadenken voor je wat zegt misschien?
I.p.v. je kwaad te maken, kan je misschien ook gewoon op de vraag antwoorden?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:37   #390
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat dacht u ervan om ze te plaatsen op het eerste vliegtuig terug naar Illegalistan, mét ijzeren bal inderdaad?
Heb je de actualiteit niet gevolgd de laatste dagen? In de zorgsector is een groot tekort en dat tekort zal in de toekomst enkel nog maar toenemen. Vandaar dat men buitenlanders die leegte willen laten opvullen. Zo werken er nu al vele Congolese en Turkse mensen in onze zorgcentra en die doen hun werk zeer goed volgens de mensen daar. En kom nu niet af met het excuus van: "die 'vreemdelingen' moeten van onze jobs af blijven", want tijdens sollicitaties zijn het de 'vreemdelingen' die zich eerst komen melden voor die job. En wie eerst maalt eerst krijgt natuurlijk .
Oud 3 juni 2009, 20:37   #391
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dit gedaan te hebben, Palestijnse oorlogslachtoffertjes helpen met medische zorg is niet gelijk aan medisch toerisme van illegalen. Alhoewel van mij die gulheid zou mogen worden uitgebreid naar alle kinderen die slachtoffer zijn van oorlogsgeweld.
Het een heeft dus niets maar dan ook niets met het ander te maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 20:38   #392
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah zo, ja.

Ik zit persoonlijk niet op hun dankbaarheid te wachten, wel dat ze de door hun veroorzaakte medische kosten op één of andere manier vergoeden.

En tegenwoordig lijkt het er wel op ja, dat het verboten is aan iemand die de samenleving alleen maar geld kost te vragen om eens iets terug te doen voor diezelfde samenleving. In de vorm van arbeid bijvoorbeeld. Dan bent u namelijk al gauw een racist, veelal voorzien van het predicaat vuil.
Het is nogal een gedoe met dat racisme tegenwoordig, hé? Wanneer komt Flanel hier nog wat Evoliaanse rassentheorie plaatsen? Kunnen we ons nog eens wat amuseren...

Maar hopelijk is de jongen eindelijk aan het studeren.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 20:41   #393
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dit gedaan te hebben, Palestijnse oorlogslachtoffertjes helpen met medische zorg is niet gelijk aan medisch toerisme van illegalen. Alhoewel van mij die gulheid zou mogen worden uitgebreid naar alle kinderen die slachtoffer zijn van oorlogsgeweld.
Het een heeft dus niets maar dan ook niets met het ander te maken.
Nochtans zie ik niet in waarom met ons belastinggeld de rotzooi van Israël moet opgekuist worden. Moet je die factuur niet doorsturen naar zij die de brandbommen hebben gegooid?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 20:42   #394
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u mij toch wat verkeerd inschat.
Ik heb niks tegen de multicul an sich. wel tegen de inwijkende criminelen en profiteurs. Maar nog meer tegen onze mensen die halsstarrig volhouden dat er géén problemen zijn, laat staan met vreemdelingen.

Ik vind Bob wel ok. al is 't niet echt mijn dada.
Geef mij dan maar de versie van "redemption song" door Sinead O'connor.
Of een stevige strakke noot belgische Triggerfinger.
Dan heb ik u idd verkeerd ingeschat.
En natuurlijk zijn er problemen, maar deze worden maar al te vaak 'opgeblazen' en dat is iets waar ik niet tegen kan.
Oud 3 juni 2009, 21:00   #395
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Dan heb ik u idd verkeerd ingeschat.
En natuurlijk zijn er problemen, maar deze worden maar al te vaak 'opgeblazen' en dat is iets waar ik niet tegen kan.

ik krijg 't ervan als men systematisch vergoelijkt, minimaliseert en of zelfs compleet ontkent dat vreemdelingen een probleem vormen.
Niet hét probleem, maar toch wel 1. Niet alle vreemdelingen, maar toch een hoop. Maar zelfs dat kan je vandaag al bijna niet meer zeggen.

Daarom maak ik zo'n topics a la "moslimvriendje doet dit... ", "momo deed zo." om te tonen dat er wel iets is. en om de ontkenners direkt in het zadel te zien springen.
Want, elke topic gaat weldegelijk over een feit.

Oud 3 juni 2009, 21:05   #396
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik krijg 't ervan als men systematisch vergoelijkt, minimaliseert en of zelfs compleet ontkent dat vreemdelingen een probleem vormen.
Niet hét probleem, maar toch wel 1. Niet alle vreemdelingen, maar toch een hoop. Maar zelfs dat kan je vandaag al bijna niet meer zeggen.

Daarom maak ik zo'n topics a la "moslimvriendje doet dit... ", "momo deed zo." om te tonen dat er wel iets is. en om de ontkenners direkt in het zadel te zien springen.
Ja, maar een fait divers. Een fait divers is nogal een oppervlakkige manier om een serieus politiek onderwerp te benaderen. Hedendaagse emopolitiek ten top.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 21:10   #397
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ja, maar een fait divers. Een fait divers is nogal een oppervlakkige manier om een serieus politiek onderwerp te benaderen. Hedendaagse emopolitiek ten top.
Beste manier om daar allemaal komaf mee te maken, en ineens met het VB én de verzuuring;
u raadt het.

nultolerantie tov criminele vreemdelingen en criminele steuntrekkers.
Crimineel feit gepleegd binnen de 10jaar dat u als immigrant in het Belgische rijk bent?
Terug naar af , zonder langs de bank te gaan en of lichtgevend koekje.

Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 21:11.
Oud 3 juni 2009, 21:17   #398
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Daar ben ik het niet geheel met u eens. Er zijn genoeg topics hier die nergens op slaan, behalve dan het 'blind' bekritiseren van moslims a.d.h.v. vooroordelen en veralgemeningen. Daar spring ik idd direct van in het zadel... .
Oud 3 juni 2009, 21:18   #399
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste manier om daar allemaal komaf mee te maken, en ineens met het VB én de verzuuring;
u raadt het.

nultolerantie tov criminele vreemdelingen en criminele steuntrekkers.
Crimineel feit gepleegd binnen de 10jaar dat u als immigrant in het Belgische rijk bent?
Terug naar af , zonder langs de bank te gaan en of lichtgevend koekje.
Neen, mijn punt ging over politieke discussie vanuit fait divers in het algemeen. Niet alleen over migratie.

Meer in het algemeen over de verkleutering van het politieke debat. Daarom geniet ik van een aantal controversiële posters hier van radicaal-rechtse of - linkse signatuur. Zij brengen tenminste wet animo

Du choc des idées jailllit la lumière, zei Jaurès.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 3 juni 2009, 21:51   #400
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie eerst maalt eerst krijgt natuurlijk .

Niet volgens de discriminerende qouta richtlijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be