![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sus, ik begrijp je redenering en die is correct, maar in dit geval gaat voor mij die Duitser wel over de lijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Voor mij ging hij net niet over de lijn, hoewel het beter ware geweest als hij die gast gewoon een duw, weg uit zijn intieme zone, had gegeven in plaats van een tik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit kan je trouwens bezwarend een discussie noemen. U zegt A ik zeg B, en geen van beide wijkt van zijn gedacht af. Discussieren heeft dus geen nut omtrend dit onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat het concept van "intieme zone" wel degelijk bestaat en dat dit geen verzinsels zijn. Die Duitser is lang nie den enigste die een mep geeft als ge der te dichtbij komt. Ik ben zelfs al mensen tegen gekomen die al beginnen meppen als ge er nog maar gewoon naar kijkt. Deze theorie verklaart alleen WAAROM bepaalde mensen zo reageren, maar praat daarom niks goed. Ik doe zelf criminologie en een groot deel van die studie gaat over de oorzaken waarom mensen misdrijven plegen, maar wilt dit daarom zeggen dat wij criminaliteit goedpraten?? Voor veel mensen is het zo moeilijk om het verschil tussen "goedpraten van gedrag" en "verklaren van gedrag" te begrijpen.
![]() |
![]() |
#225 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me enkel af ofdat het excuus van die 'intieme zone' wel van toespassing is op deze Duitser. Als je het filmpje bekijkt zie je duidelijk dat het slachtoffer (meer dan wrs een 'Koerd' naar de camera kijkt, en niet naar die Duitser. je kan dan toch moeilijk spreken over het schenden van die 'intieme ruimte'? En ik geloof niet dat die Duitse pooier enige angst had ten opzichte van die Koerd. Die pooier was namelijk 2x zo breed als zijn slachtoffer... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Weet jij wel wat happy slapping eigenlijk is ? Voorbeeld: jij staat op de bus te wachten, komt een groepje gasten langs. Terwijl éne filmt met zijn GSM, geeft een andere plotseling, zonder enige waarschuwing , een flinke stamp onder je kloten.
![]() Een kerel die je van kroeshaar noch tulband kent, en die wat opdringerig tegen je komt aanleunen, en voos gelul in je oren blaast, terwijl zijn grijpgrage vingertjes op zoek zijn naar je portemonnee, en die dan een paar lappen krijgt, dat noem ik geen happy slapping, maar zelfverdediging, en dat is een heel groot verschil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() De redenering is goed. Direct het ziekenhuis in slaan is mischien lichtjes overdreven, enkel een opvoedende tik geven mischien niet streng genoeg. De Duitser van de video was duidelijk zo een goede lobbes, die de mensen niet graag in de vernieling klopt , en het maar bij een waarschuwende oorvijg laat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wij ook zien, is dat hij een verbale waarschuwing kreeg " Heeft u een probleem ? " , en toen kwam hij toch nog dichterbij. En dan kreeg hij een lichte mot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het midden van de straat een wildvreemd iemand aan het lijf gaan plakken is niet normaal, daar met enige brutaliteit op reageren is wel normaal. Wat zou je zeggen als een onbekende man plotseling op straat naar je toe loopt, en dicht tegen je aan dringt, en als je zegt " hou op, ga weg " nog dichterbij komt ? Als je die dan een klap geeft, kan ik je enkel gelijk geven... Laatst gewijzigd door beste vriend : 7 juni 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Happy slapping dus... . "Een kerel die je van kroeshaar noch tulband kent, en die wat opdringerig tegen je komt aanleunen, en voos gelul in je oren blaast, terwijl zijn grijpgrage vingertjes op zoek zijn naar je portemonnee, en die dan een paar lappen krijgt, dat noem ik geen happy slapping, maar zelfverdediging, en dat is een heel groot verschil." Die kerel leunde tegen niemand aan. Die kerel lulde niets in die Duitser zijn oor. Die kerel zijn handen ging op geen enkel moment naar die Duitser zijn portomonee. Die kerel keek enkel naar de camera uit nieuwschierigheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Steen en been klagen wanneer men weeral eens 'meent' dat moslims een vrouw misbruiken, maar als een Duitse pooier vrouwen misbruikt, dan is het een 'goede lobbes'? Eigen volk eerst zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En idd, die man kreeg een waarchuwing, maar amper 2 seconde later volgde die slag al... . Wat heeft die waarchuwing dan voor nut? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat verandert idd niets aan de zaak, net zoals die 'intieme zone' niets verandert aan deze zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit heeft niets met het zogenaamde 'politiek correcte' te maken. Als die Duitse pooier een blanke had geslagen, had ik op dezelfde manier gereageerd. U daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar allemaal goed en wel, als we nu toch bezig zijn om mensen zonder bewijs te beschuldigen, laten we dan maar zeggen dat degene die naar de Duitser toestapte, en een klap kreeg, een concurrent-pooier was, die hem wou aanvallen ![]() |
|
![]() |
![]() |