![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begin meer en meer respect te krijgen voor de moslimgemeenschap.
Laat dat nu net gelijkvallen met het feit dat mijn respect voor het Vlaamse volk in een dipje zit (om mij maar eens eufemistisch uit te laten). Vanuit de thuisbasis Muzelstan wordt zulk initiatief (hoofddoek als wandelende reklame voor ongelijkheid van man en vrouw, afschaffing van scheiding van kerk en staat, nog meer verbieden van vrij meningsuiting, discriminatie van homo's enz enz) met applaus en bewondering aangemoedigd. Stel U eens voor dat er een westerse vrouw in een moslimland zou opkomen met de weigering om een hoofddoek te dragen en de neiging om ook aan mannen een hand te geven. Akkoord: ze zou geen week leven...maar "stel" Wij zijn met pakweg een miljard westerlingen...deze vrouw zou door de westerse publieke opinie worden gebrandstapeld als onverdraagzaam, imperialistisch, xenofoob, racistisch dat het geen naam meer zou hebben. Neen...de muzelratten hebben dat goed gedaan. Met het blanke wapen kan je het westen niet verlaan...dan maar wachten op de implosie van hun egoïsmekultuur... Egoïsmekultuur: laat onze kinderen onze puinhopen opruimen: Puinhopen: A/ kultureel (bye bye vrije westen: het was ooit een mooie droom) B/ financieel (de volgende generatie zal nooit de ongelooflijke schuldenberg kunnen én aflossen én nog voor welvaartstoename kunnen kiezen) C/ ecologisch (wij hebben het er toch maar een generatie lekker van genomen: laat onze kinderen maar wonen in een ecologische woestijn) Bah...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 juni 2009 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dus ook mijn keuze om niet geconfronteerd te worden met religieuze symbolen in een publieke omgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meent U het nu dat het hindoeisme geen religie is als die niet erkend werd? het boeddhisme en taoisme geen recht op beleving heeft in belgie? Wat doet U met het "recht op godsdienstvrijheid" in landen die helemaal niet het ridicule "subsidiering n�* erkenning"-systeem hebben ingevoerd om zo origineel de katholieke kerk van inkomsten te voorzien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2009 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Dus jij ijvert voor een 'vrijheid' in de samenleving die inhoudt dat alleen dingen worden toegelaten waar jij het mee eens bent?
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan wel respect opbrengen voor het feit dat de madammen van deze partij niet met opzichtige religieuze symbolen rondlopen en niet constant uit de bijbel citeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() keuze die je thuis ten volle kan beleven. Over wat zich op de openbare weg afspeelt heb je echter weinig of niks te zeggen.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Turkije mag ze die hoofddoek niet opzetten, omdat men daar wel degelijk respect moet hebben voor de lekenstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toegegeven, ze kwam niet op voor het parlement, maar een beetje nuance mag wel.
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen; ik wou enkel het verschil aantonen, in zijn/haar belachelijke vergelijking, tussen een uiting van godsdienstvrijheid van een erkende religie (een uiting die geen beperking oplegt aan anderen) en een uiting van godsdienstvrijheid van een niet erkende religie (een uiting die wel beperkingen oplegt aan anderen).
Laatst gewijzigd door Maes_P : 10 juni 2009 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ik hoop dat hij toch mag terugkeren om te komen kijken hoe uw dochter wordt gestenigd omdat ze verkracht werd door uw buur?
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Maes_P : 10 juni 2009 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Over wat zich op de openbare weg afspeelt heb je echter weinig of niks te zeggen.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ga toch eens zien of ik mijn dochters niet bij een of andere partij kan doen aansluiten en met een of andere indianenpak in het parlement ga krijgen. Trouwens: ik meen dat net OMWILLE VAN DE GELIJKHEID hoofddeksels in het parlement verboden waren (alvast in het federale parlement). Zodat niet enkel de hoeden zichtbaar waren, maar om er ook voor te zorgen dat de werkmansklakken niet de oorzaak van spot werden. Wat is het binnenkort? niet meer verkiesbaar als je geen hoofddoek draagt? het witte gehaakte mutsje klaar voordat je binnenkomt en een aparte bank voor joden met keppeltjes? Waar blijven de nonnen met hun vliegende gesteven kappen en de middeleeuwers met hun puntmutsen? PS.: hoe zou "welwillend links" reageren moesten alle vrouwelijke verkozenen van de vlaamse rechterzijde ineens een "marie-rose"sjaal+knoop met franjes dragen? D�*t zou ik nu eens aanmoedigen sé! ik vind het ontzettend knap bovendien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2009 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan volgende week weer zagen op de Deguchts, Vandebosches, Tobbacks, Dillens, Decroos, Vanvelthovens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |