![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hoofdwereldgodsdienst, ieder mag zijn geloof toch vrij beleven... Brussel bvb. meer dan 50% vreemde nationaliteit, een evolutie die dit mogelijk moet maken. Stoppen zal niemand... |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bedoelt U dat ze thuis tegen hun vader of echtgenoot even hard door mekaar gaan staan roepen en de superintelligente opmerking maken dat de middeleeuwen voorbij zijn, terwijl zij EISEN dat ze er als een Hans Memlingmodel bijlopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2009 om 11:00. |
|
|
|
|
|
#164 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
Eendimensionale, leest ge wel wat er gepost wordt?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#166 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
genoeg moslimmeisjes die hun vent laten stikken hoor. en die verkiezen blijkbaar vaak om hun hoofddoek toch te blijven dragen.
|
|
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#169 | ||
|
|
Citaat:
Nu ja, hoofddoeken, ik moet er niet van weten, 'k zie liever een gezonde dos haar, maar vergeleken met een burka.... vooral die zwarte burka's in't midden van de zomer, da lijkt me eerder een vorm van marteling
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gut ja! we moeten dringend kassamraketjes beginnen te maken en een hoerenkot installeren om zelfmoordpaarden goesting te laten krijgen.... heu nee, wacht, dat zijn niet de zionisten zeker hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En laat de mogelijkheid tot nuanceren nu net een verdienste zijn van het intellect... |
|
|
|
|
|
|
#172 | ||
|
|
Citaat:
Van mij mag da kind da dragen in haar vrije tijd & in de privé sfeer, maar vind het er eigenlijk wél over om dat in't parlement te dragen, straks lopen die CD&V'r der allemaal rond met kruiskes van 20cm rond hun nek, 't zal wel al gaan zeker?!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banneling
|
Deze post toont duidelijk aan dat ik mijn hersens gebruik, iets wat in de islam niet evident is en wat de dhimmies als jij voor zichzelf niet langer evident vinden van zodra ze de hoofddoek menen te moeten verdedigen.
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Citaat:
Een allochtoon die werk heeft en heeft gestudeerd, en toch ma blijven klagen en zagen...
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
|
Dacht net dat Ozon ons beschermde tegen schadelijke straling van de zon?
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Niet dat ik een lans breek voor die schuldenberg. Wat nu met de banken gebeurt is schandalig. Maar dat wij veel rijker zijn dan de rest is ook niet goed, ook niet voor C/. |
|
|
|
|
|
|
#177 | ||
|
|
Citaat:
Net zoals financiële voordelen voor religiueuze instellingen.
|
||
|
|
|
|
|
#178 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou een moslimallochtoon niet kunnen studeren en werken? Hebben die een genetische deficientie of zo? Zijn ze mentaal gehandicapt of zo? Zozo, de 'progressieven' gaan dus zelf uit van het feit dat moslimallochtonen op de een of andere manier gehandicapt zijn en vinden het een huzarenstukje als ze een diploma scienco po behalen en werk hebben. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik zou toch ook graag uw intellect aan het werk zien, om me uit te leggen waar de gelijkenissen tussen "humanisme" en "koran" zitten aub. Ik heb geen humanisme tegengekomen toen ik de koran las, en herlas, en herlas.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|