![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelukkig hebben de meeste moslim niet genoeg kennis over hun eigen ideologie, vandaar dat de meesten ook gewone, normale, goede mensen zijn, het gaat immers niet over die mensen - die zijn zelfs onbelangrijk voor het hogere doel dat 'islam' nastreeft - die moslims zijn hier alleen maar nuttig voor de 'aantallen - daarna zijn of worden ze immers zélf slachtoffer van het islamitisch regime - kijk eens richting oosten! (ver genoeg dan eh).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#602 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tsja, wat heeft 'vandaag' met 'vroeger' te maken, want daar ging het hem om?
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 12 juni 2009 om 14:08. |
|
|
|
|
|
#604 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#605 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die ene was dan een misser ongetwijfeld.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens jij beweerde dat de islam en belgische wet niet vereenigbaar zijn, waar is jouw bron? Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
blijkbaar heeft U er steeds overgelezen dat ikzelf - net als die persoon uit het bijgevoegde artikel - besluiten dat het betreffende vers in hoofdzaak zegt dat ZE ZICH ALS MOSLIMA HERKENBAAR moeten maken om also niet door hun eigen volk te worden lastiggevallen! Volgens de boeh-groep madammen moeten ze daarom een hoofddoek dragen. Vandaar mijn vraag: wat gaan ze dan doen als �*lle vrouwen uit modieuze overwegingen een hoofddoek gaan dragen? Hem afdoen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 14:12. |
|
|
|
|
|
|
#607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nog een klein voorbeeldje: de waarde van de getuigen (volgens islam is vrouwtjes getuige maar de helft waard van mannetjesgetuige) echtscheiding? al een belgske zijn vrouw officieel weten verstoten door taleq taleq taleq te zeggen? enz. enz.. het wordt toch tijd dat je die koran eens gaat lezen hoor
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En gezien je kan typen ga ik er ook van uit dat je verstandig genoeg bent om te beseffen dat waarom-vragen nooit stoppen. Op vier-vijf jarige leeftijd (of vroeger) doen kleutertjes dat. Tot ergernis van de omgeving vaak. Maar daarna zou het besef stilaan moeten komen dat niet alle waarom-vragen beantwoordbaar zijn. Laatst gewijzigd door Jennes : 12 juni 2009 om 14:18. |
|
|
|
|
|
|
#610 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Imiteer mekaar of wees creatief, maakt mij allemaal niet uit. Antwoord jij nu eens: Hoe dikwijls werd Morel al door moslims terechtgewezen omdat ze 'als moslima' rondloopt? |
|
|
|
|
|
|
#611 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2009 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#612 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg waar het voor 'staat'! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 12 juni 2009 om 14:20. |
|||||
|
|
|
|
|
#613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Evenmin weet ik hoe dikwijls ze al werd nageroepen. Wat ik wèl weet is dat hier op het forum ene Raf blijkbaar het verschil niet kon merken tussen het dragen van een "afscheidingsmiddel" en het verbergen van je hoofdhuid na een chemo-behandeling. En trouwens: gisteren of eergisteren stond er nog in een krant DS? GVA? dat die Turkse verkozene niet de eerste madam met een hoofddoek was in het parlement, want dat Morel haar al was voorgegaan. Wat ik tamelijk oneerbiedig vond.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#614 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oneerbiedig?? Zo bewijst u weer eens dat het niet om dat doekje te doen is, maar om wie er onder schuilt. |
|
|
|
|
|
|
#615 |
|
Banneling
|
Weet ik veel, het is jullie fixatie.
Het ging er trouwens om dat volgens het boekje niet-moslims zich niet als moslim mogen verkleden... Mijn punt is dat bitter weinig moslims zich hiermee bezighouden... Aladin spelen in Eurodisney moet in Circe's ogen een heel gevaarlijke job zijn... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2009 om 14:27. |
|
|
|
|
|
#616 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil je hierbij graag een handje toesteken: Citaat:
Eén kleine tip toch nog: waarom pleit jij hier nu zo voor de zogenaamde vrouwenrechten? Ook alleen maar omdat jij kind bent van de jaren zestig. Daarvoor weet je net zo goed als mij dat het leven voor een vrouw heel anders was dan nu, en dat mede door biologische verschillen, er ook een dubbele moraal heersten waarbij de man andere voorrechten had dan de vrouw. Het probleem is hier dat de vrouwen zijn gaan reclameren en opgekomen zijn voor hun rechten. In de Islam zijn er ook groepen vrouwen die dat doen. In plaats van op een forum te posten zou je ze beter ter plekke een handje gaan toesteken en hun te helpen uit hun onderdrukkers uit te komen. Dat is hopen productiever en je helpt er de onderdrukte Moslima's waar je zo bezorgt om bent veel beter mee dan door je gal hier zo passief te komen spuwen. Maar laat de Moslima die het zo allemaal goed en wel vinden ook aub in hun recht om te doen wat zij willen. (In het westen zijn ook heel wat vrouwen die zich kritische vragen beginnen stellen bij hun pilgebruik wat moet aantonen dat ze mogen fungeren als matras voor de man en die het niet zo tof vinden dat zij moeten gaan werken, terwijl zij geacht worden kinderen te baren en op te voeden en ook nog eens een goede en zorgzame partner te zijn voor de man en een modebewuste en knappe vrouw. Dat zijn mogelijk mensen die ook liever de jaren zestig niet hadden zien gebeuren. Maar ze werden gedwongen, door mensen zoals u... Als u mensen oh zo graag wil helpen, vraag uwzelf dan aub eerst eens af of zij die hulp wenselijk vinden. Jij kan immers nooooooit of te nimmer voor een ander bepalen waar die persoon zich goed bij voelt. Zoniet help je mensen niet, maar dwing je mensen enkel om te leven naar de moraal die jij goed acht. Dat is niet helpen, dat is je eigen mening opdringen aan iedereen en de pretentie en arrogantie hebben om te denken dat iedereen denkt zoals jij. Ten andere vind ik ook dat je beter eerst aan je eigen welzijn werkt, voordat je anderen probeert te helpen die helemaal geen probleem hebben met hun situatie en perfect gelukkig zijn. Want als je moet gaan vragen om medeforummers of ze kleding voor je willen kopen, stel ik me ook ernstige vragen. Nu, zoveel budget heb ik niet. Maar als je in nood zit mag je altijd kleding van mij lenen hoor. Ik hoop dan wel dat we dezelfde maat hebben. Vriendelijke groeten, Jennes Laatst gewijzigd door Jennes : 12 juni 2009 om 14:29. |
||
|
|
|
|
|
#617 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoofddoek >< kanker >< kanker!
Laatst gewijzigd door SDX : 12 juni 2009 om 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#618 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
maar jongetje toch! geen haar op jouw hoofd (pun intented) denkt eraan om even stil te staan bij de OORZAAK EN DE REDEN waarom Morel dat sjaaltje draagt zeker? Terwijl de OORZAAK EN DE REDEN van die huddevuddraagsters wel héél anders is lijkt me.
|
|
|
|
|
#619 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou het niet eenvoudiger zijn ons niet te moeien met andermans kleerkast, ziekte of godsdienst? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2009 om 14:31. |
|
|
|
|
|
|
#620 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beide dragen die om exact dezelfde reden: ze willen niét dat hun hoofd gezien wordt door de buitenwereld. En nu stoppen met een bepaalde zieke politici voortdurend als schild te gebruiken en er de spot mee te drijven. Ik moet er haast van braken. |
|
|
|
|