Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2009, 19:25   #10361
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Opeens worden er gebeurtenissen van heel lang geleden tevoorschijn getoverd , gebeurtenissen waar weinig informatie over beschikbaar is. Enorm speculatief dus alemaal .

Deze gebeurtenissen hebben met 9/11 bitter weinig van doen .
Waarom worden deze gebeurtenissen erbij gehaald ??
Omdat ze geen andere argumenten hebben en dus blijvend ontwijken en rond de pot draaien.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 20:03   #10362
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Man man, blijkbaar heb jij geeneens door dat het manhattanproject tijdens wereldoorlog II werd ontwikkeld onder totale geheimhouding....

Ik schrijf dit anno 2009 in een tijd waarin iederéén zich kan verdiepen in wat zich destijds tijdens dat toen ultra-geheime project afspeelde...
Wat jij hier neerschrijft betekend dat men niets kan geheim houden.

Zoals ik al zei, je kan het niet hebben over geheime dingen indien deze niet geheim meer zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 20:07   #10363
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
http://www.ottenbourg.com/blog/labels/ATN.html

En als tegenprestatie bezorgt U mij de serienummers van de onderdelen gevonden aan het pentagon en linkt U die naar het betreffende vliegtuig...
How how, niet te hard van stapel lopen
Wat is dat voor een pagina? Een blog pagina, vanwaar komt de info?
Omdat het ergens op een of andere pagina te vinden is wil nog niet zeggen dat het ook zo is é slimmeke!

Ik kan ook een pagina maken welke dit tegenspreekt. Liefst dus iets wat na te trekken is.

Los daarvan. Waarom geeft men volgens jou eigenlijk de serienr's niet van het vliegtuig dat in het pentagon is gevlogen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 21:17   #10364
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
How how, niet te hard van stapel lopen
Wat is dat voor een pagina? Een blog pagina, vanwaar komt de info?
Omdat het ergens op een of andere pagina te vinden is wil nog niet zeggen dat het ook zo is é slimmeke!
Als gij dan toch zo een slimme jongen zijt zoals jezelf beweert had je in mijn link maar eens moeten klikken op het registratieteken van die airbus...
En dan kom je op een link uit waar vliegtuigspotters hun foto's plaatsen waarbij zij steeds vermelden om welk type vliegtuig ,inclusief registratienummer en serienummer het gaat,hun manier van vliegtuigidentificatie en onderscheid te maken voor foto's van eenzelfde type vliegtuigen bij dezelfde maatschappij....

Maar hun manier om die vliegtuigen voor hun community te identificeren zal voor jou waarschijnlijk weer te ingewikkeld wezen om te begrijpen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik kan ook een pagina maken welke dit tegenspreekt. Liefst dus iets wat na te trekken is.

Los daarvan. Waarom geeft men volgens jou eigenlijk de serienr's niet van het vliegtuig dat in het pentagon is gevlogen?

Dat betwijfel ik héél sterk.....
vraagt dat is ne keer aan Bush....die wéét het juiste antwoord....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 21:56   #10365
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En toch slaagt men er nét niet in om daar serienummers van vrij te geven
Dan faken ze toch gewoon de serienummers , "einde discussie" in dat geval

Is het zo volgens u , dat je alleen met serie nummers kunt achterhalen welk toestel het was ??

Overigens barste het van de organische serie nummers !!! DNA !


Laat ze maar op de proppen komen met hun gefakede serienummers mijn beste....

Wij willen foto's zien van die serienummers op de gehavende onderdelen zélf....

En oouw daarvoor dient men eerst zélf het serienummer te kennen...

Dat is echter géén probleem mijn beste .....

Het registratieteken was N644AA (cn24602/365) en hier een linkje met de foto van dit toestel......

http://www.airliners.net/photo/194197/M/

En cn staat voor constructionnumber oftewel serienummer....



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
hoe dan ook , het ontbreken van serie nummers is in evident geen bewijs of aanwijzing dat er iets anders dan vlucht 77 naar binnen vloog

En als het iets anders was,zeg maar hetzelfde vliegtuigtype,tja dan krijgen we dus een toestel met andere serienummers op de onderdelen....
Ga jij die dan vrijgeven,of houdt je ze achter....

Als ze de serienummers vrijgeven kompleet met foto als bewijs is er géén enkele discutie meer mogelijk....

In het andere geval geeft dit nét juist stof tot nadenken ....

Laatst gewijzigd door Svennies : 12 juni 2009 om 22:04.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 23:01   #10366
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Waar haal je dit?

Ik was nu eens benieuwd of dit echt zo as en ik kom op dit uit :

http://www.911myths.com/images/0/09/...Study_AA77.pdf
Dat is ouwe brol mijn beste ....
En al lang weerlegd ook....

deze link laat het vluchtpad uitgestippeld zien ,en ja hij gaat over de rivier....

http://guardian.150m.com/pentagon/small/911-flights.htm


En de commentaar zal U niet bevallen....

Nochtans laat calum Douglas in zijn analyse net eenzelfde beeld zien,alleen is de rivier niet op het beeld weergegeven....

http://video.google.com/videoplay?do...24626286859522

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Als je de baan ziet doet hij iets heel anders dan wat jij altijd beweerde.

Toch niet mijn beste....hij doet perfect wat ik altijd heb beweerd....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Hij komt aan is te hoog, maakt een enorme bocht en crasht in het pentagon, jij beweerde altijd dat hij langs een kant vloog vol "high brass" om in een minder bevolkte kant te crashen.

Ach zo,hij zat dus te slapen,very strange voor een alerte kaper die uiteindelijk het héle pentagon recht voor zijn neus had liggen,en toch te hoog zat voor zijn aanvlucht zodanig dat hij een extra rondje om het pentagon heen moest draaien tegen topsnelheid in een maneuver waarvoor een verkeersvliegtuig niet écht geschikt is ....érg geloofwaardig allemaal,recht op een perfecte aanvlucht zitten,die vervolgens missen wegen te hoge altitude,en dan het perfect maneuver u!itvoeren voor zijn aanvlucht.....

Natuurlijk mijn beste....U mag zulks geloven....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
en? Ik zou zeggen speel eens flight simulator, het is perfect te herhalen wat hier gebeurde door een onervaren piloot
Manneke toch,wat dat betreft ben ik een veteraan....
En néé meneer het is niet perfect te herhalen.....
In een vluchtsimulator krijg je de kans om het nog eens te proberen als het misgaat....in het échte leven krijg je maar één kans....
Enne het pentagon raken in een simulator is géén probleem zolang je maar net niet probeert binnen te vliegen waar zij zijn binnengevlogen tegen diezelfde snelheid....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Eens meer ben je bezig over details, en dan nog veel gewoon verzonnen.

Komop kerel ,je bent toch wel oud genoeg zeker om deze veteraan van het
3de BN met keiharde bewijzen om zijn oren te slaan....

En nu moet je die eerst nog gaan zoeken...

Laatst gewijzigd door Svennies : 12 juni 2009 om 23:19.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 23:53   #10367
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Ah nu zo opeens herkent u wel het bestaan van de confrontatie.

Ok, en dit is de laatste keer dat ik de tijd neem om u te corrigeren, de Maddox was 13 km buiten de kust en Noord-Vietnam had 8 km territoriale wateren, wat het dus in internationale wateren plaatst. En de Maddox steunde helemaal niet de Zuid-Vietnamese raid, ze was niet in het gevecht betrokken (en dit kon zelfs op voorhand al door Vietnamese radar bevestigd werden) en was dus helemaal in haar recht om daar te varen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
De Desotho patroulles waren intelligentie-vergarende operaties zonder enige invloed in de strijd, ze stonden onafhankelijk van de raids (enkel omdat de raids voor verhoogt signaal-verkeer zorgden waren de patroulles gelijktijdig). De Maddox was 190 km verwijderd van de aanval. Er was geen directe link met de aanval en zelfs als die er was konden de Noord-Vietnamezen het niet geweten hebben. De vliegdekschepen lanceerden enkel en alleen gevechtsvliegtuigen in reactie tot het gevecht met de Maddox.
Hehe grapjurk wat is het nu .......

13 kilometer of 190 kilometer.....

Big Slick heeft helaas voor U wél gelijk met zijn mening wat U betreft.....

Enne naturlijk niet mijn beste,die radardekking was maar om te lachen....

met U voornamelijk dan.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 12 juni 2009 om 23:59.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 00:07   #10368
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Opeens worden er gebeurtenissen van heel lang geleden tevoorschijn getoverd , gebeurtenissen waar weinig informatie over beschikbaar is. Enorm speculatief dus alemaal .

Deze gebeurtenissen hebben met 9/11 bitter weinig van doen .
Waarom worden deze gebeurtenissen erbij gehaald ??

Vanwege het fakegehalte natuurlijk....

Of heeft die hele vietnamoorlog in uw ogen soms niet plaatsgevonden....

De hele oorsprong daarvan begon immers met een dikke leugen.....

net zoals er in ons tijdperk nét zo goed oorlogen gestart zijn met een even grote leugen als basisachtergrond.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 01:07   #10369
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Los daarvan. Waarom geeft men volgens jou eigenlijk de serienr's niet van het vliegtuig dat in het pentagon is gevlogen?
Waarom denk je....probeer nu zelf eens een keer na te denken los van wat de overheid of wij aan de andere zijde willen beweren....

Geven ze die details vrij zodat wij dat kunnen controleren dat er is niets aan de hand mijn beste,een overheid die recht in haar schoenen staat heeft immers niets te verbergen....


Of er is héél wat meer aan de hand,en wenkt de doofpot der geheimhouding aan de horizon...

Wat zou jij doen als overheid om deze zaak uit te klaren....vertel eens....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juni 2009 om 01:08.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 06:05   #10370
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.512
Standaard

Citaat:
Ach zo,hij zat dus te slapen,very strange voor een alerte kaper die uiteindelijk het héle pentagon recht voor zijn neus had liggen,en toch te hoog zat voor zijn aanvlucht zodanig dat hij een extra rondje om het pentagon heen moest draaien tegen topsnelheid in een maneuver waarvoor een verkeersvliegtuig niet écht geschikt is ....érg geloofwaardig allemaal,recht op een perfecte aanvlucht zitten,die vervolgens missen wegen te hoge altitude,en dan het perfect maneuver u!itvoeren voor zijn aanvlucht.....
U haalt hier een stuk uit een verklaring van een airtraffic controller aan!
Ook hier weer bent u geconfronteerd met slechts een deel van die verklaring.
Kennelijk is het voor de alternatieve theoristen noodzakelijk om grote delen van verklaringen weg te laten om zo hun eigen realiteit te creeren.
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 06:21   #10371
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Laat ze maar op de proppen komen met hun gefakede serienummers mijn beste....

Wij willen foto's zien van die serienummers op de gehavende onderdelen zélf....

En oouw daarvoor dient men eerst zélf het serienummer te kennen...

Dat is echter géén probleem mijn beste .....

Het registratieteken was N644AA (cn24602/365) en hier een linkje met de foto van dit toestel......

http://www.airliners.net/photo/194197/M/

En cn staat voor constructionnumber oftewel serienummer....






En als het iets anders was,zeg maar hetzelfde vliegtuigtype,tja dan krijgen we dus een toestel met andere serienummers op de onderdelen....
Ga jij die dan vrijgeven,of houdt je ze achter....

Als ze de serienummers vrijgeven kompleet met foto als bewijs is er géén enkele discutie meer mogelijk....

In het andere geval geeft dit nét juist stof tot nadenken ....
U blijft het bewijs gewoon negeren , en geeft geen antwoord op vragen
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 08:51   #10372
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat is ouwe brol mijn beste ....
En al lang weerlegd ook....
deze link laat het vluchtpad uitgestippeld zien ,en ja hij gaat over de rivier....
http://guardian.150m.com/pentagon/small/911-flights.htm
En de commentaar zal U niet bevallen....
Nochtans laat calum Douglas in zijn analyse net eenzelfde beeld zien,alleen is de rivier niet op het beeld weergegeven....
http://video.google.com/videoplay?do...24626286859522
Toch niet mijn beste....hij doet perfect wat ik altijd heb beweerd....
Helemaal niet, ik zie op beide sites niks van bewijs, het bewijs waar ze naar verwijzen zegt niks


http://en.wikipedia.org/wiki/Interst...apital_Beltway)

deze word overgstoken zoals je zelf ziet loopt die aan beide kanten van de rivier . Neen ik zie niet in waarom het officieele vluchtplan hier ergens word tegengesproken, hoe ze aan die nieuwe route dan komen is me een raadsel.



Citaat:
Ach zo,hij zat dus te slapen,very strange voor een alerte kaper die uiteindelijk het héle pentagon recht voor zijn neus had liggen,en toch te hoog zat voor zijn aanvlucht zodanig dat hij een extra rondje om het pentagon heen moest draaien tegen topsnelheid in een maneuver waarvoor een verkeersvliegtuig niet écht geschikt is ....érg geloofwaardig allemaal,recht op een perfecte aanvlucht zitten,die vervolgens missen wegen te hoge altitude,en dan het perfect maneuver u!itvoeren voor zijn aanvlucht.....

Natuurlijk mijn beste....U mag zulks geloven....
Wie zegt te slapen? Een onervaren piloot op automatisch piloot, maar nee hij was een superpiloot.

Toch raar dat die "superpiloot" zich zo van hoogte en snelheid vergist (zelfs met jouw veranderd aanvliegroute doet hij dat) dat hij een enorme bocht moet maken .

Wat is het dus? Was hij ervaren of niet want daar spreek je jezelf op tegen.


Citaat:
Manneke toch,wat dat betreft ben ik een veteraan....
En néé meneer het is niet perfect te herhalen.....
In een vluchtsimulator krijg je de kans om het nog eens te proberen als het misgaat....in het échte leven krijg je maar één kans....
En de eerste keer was de goede bij hem.



Citaat:
Komop kerel ,je bent toch wel oud genoeg zeker om deze veteraan van het
3de BN met keiharde bewijzen om zijn oren te slaan....

En nu moet je die eerst nog gaan zoeken...
Nee hoor dat moet jij, jij beweerd immers iets.


Oh over motief weiger je nog steeds iets te zeggen? Ach ja onbelangrijk voor jou he?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 10:01   #10373
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als gij dan toch zo een slimme jongen zijt zoals jezelf beweert had je in mijn link maar eens moeten klikken op het registratieteken van die airbus...
En dan kom je op een link uit waar vliegtuigspotters hun foto's plaatsen waarbij zij steeds vermelden om welk type vliegtuig ,inclusief registratienummer en serienummer het gaat,hun manier van vliegtuigidentificatie en onderscheid te maken voor foto's van eenzelfde type vliegtuigen bij dezelfde maatschappij....

Maar hun manier om die vliegtuigen voor hun community te identificeren zal voor jou waarschijnlijk weer te ingewikkeld wezen om te begrijpen...




Dat betwijfel ik héél sterk.....
vraagt dat is ne keer aan Bush....die wéét het juiste antwoord....
Dat heb ik nergens beweerd, quote mij waar ik dat doe...

Nu ga je al naar het registratienr... het serienr wat van belang is heeft geen link! Als je op de andere links klikt kom je idd op een spotterssite...ja en??????
Hoe weet ik nu wat het serienr is van het gecrashte air france toestel? Elke toestel heeft zijn eigen serienr. niet zomaar een algemeen é. Zo gemakelijk kom je er niet vanaf kerel.

Los daarvan, jij beweerde dat de overheid of welke officiele instantie bij dit toestel al lang het serienr had vrijgegeven en nu kom je af met spotters die op hun manier toestellen herkennen en hun info erover op een site plaatsen? Waarom beweer je iets anders? Zeg dan ipv het eerste gewoon dat spotters een serienr hebben gegeven en dat misschien nog niet gedaan hebben over de 9/11 toestellen

Dat betwijfel je? Ok, ik kan iemand die het wel kan zulke site laten maken...nu goed?

Belachelijk antwoord. Ik ken Bush niet. Ik vraag het aan jou. Jij doet hier alsof er een link is tussen een inside job en het niet vrijgeven van serienr's. Als ik dan vraag wat die link is kom je met zulke flauwe kul af...zegt weer genoeg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2009 om 10:09.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 10:06   #10374
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Waarom denk je....probeer nu zelf eens een keer na te denken los van wat de overheid of wij aan de andere zijde willen beweren....

Geven ze die details vrij zodat wij dat kunnen controleren dat er is niets aan de hand mijn beste,een overheid die recht in haar schoenen staat heeft immers niets te verbergen....


Of er is héél wat meer aan de hand,en wenkt de doofpot der geheimhouding aan de horizon...

Wat zou jij doen als overheid om deze zaak uit te klaren....vertel eens....
Ten eerste is er nu een heel andere overheid...toevallig wil deze meewerken aan de inside job? Echt ja.

Ik weet niet wat het voordeel is om serienr's niet vrij te geven, daarom vraag ik het. Waarom zou men niet gewoon het serienr kunnen geven van het toestel dat in het pentagon is gevlogen? Sorry tegenaan is gevlogen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 11:58   #10375
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde
 
Buzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2008
Locatie: Gent
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hehe grapjurk wat is het nu .......

13 kilometer of 190 kilometer.....

Big Slick heeft helaas voor U wél gelijk met zijn mening wat U betreft.....

Enne naturlijk niet mijn beste,die radardekking was maar om te lachen....

met U voornamelijk dan.....
Tijdens de raid was die 190 kilometer verwijderd van de RAID zelf, en 13 km was het dichtste dat de Maddox mocht komen bij de Noord-Vietnamese kust (dat waren haar orders).

Het is UW kennis over dit onderwerp die schokkend slecht is, heb ik ondervonden. Bon, geen verassing daar .

Laatst gewijzigd door Buzz : 13 juni 2009 om 12:07.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 19:47   #10376
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Helemaal niet, ik zie op beide sites niks van bewijs, het bewijs waar ze naar verwijzen zegt niks


http://en.wikipedia.org/wiki/Interst...apital_Beltway)

deze word overgstoken zoals je zelf ziet loopt die aan beide kanten van de rivier . Neen ik zie niet in waarom het officieele vluchtplan hier ergens word tegengesproken, hoe ze aan die nieuwe route dan komen is me een raadsel.
Zegt het woord FDR U iets.......

Diens gegevens hebben nochtans gediend om Calum douglas toe te laten het uiteindelijke aanvluchtprofiel weer te geven.....
Het gaat hier over die informatie die de regering eerst niet wou vrijgeven,maar daar door een rechterlijk bevel werden toe gedwongen....

Het is volledig gebaseerd op de gegevens van die vluchtrecorder....

En ach zo ,een raadsel voor U......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Wie zegt te slapen? Een onervaren piloot op automatisch piloot, maar nee hij was een superpiloot.

Toch raar dat die "superpiloot" zich zo van hoogte en snelheid vergist (zelfs met jouw veranderd aanvliegroute doet hij dat) dat hij een enorme bocht moet maken .

Wat is het dus? Was hij ervaren of niet want daar spreek je jezelf op tegen.
Nee meneer ,U spreekt zichzelf tegen aangezien U vindt dat hij ondanks zijn blunders wél goed en geloofwaardig genoeg is om zulk een bakbeest récht in de onderste etage van een gebouw te vliegen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht

Nee hoor dat moet jij, jij beweerd immers iets.

Oh over motief weiger je nog steeds iets te zeggen? Ach ja onbelangrijk voor jou he?
Ik geef U in de tweede link het werkelijke vluchtpad gebaseerd op de FDR gegevens zélf...

En die geven iets anders aan dan wat fema en de FAA oorspronkelijk hebben verklaard.....

Ik heb dus gedaan wat U beweert dat ik niet heb gedaan....

Klaar dus mijn beste, U weigert deze informatie te aanvaarden....

Tuurlijk mijn beste, op zulke wijze valt er helaas niet meer te debatteren....
Daag mijn beste.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juni 2009 om 19:48.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 19:56   #10377
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U haalt hier een stuk uit een verklaring van een airtraffic controller aan!
Ook hier weer bent u geconfronteerd met slechts een deel van die verklaring.
Kennelijk is het voor de alternatieve theoristen noodzakelijk om grote delen van verklaringen weg te laten om zo hun eigen realiteit te creeren.
Man man ,U negeert de realiteit,dat toestel ging zo snel dat de radarmensen dachten dat het om een militair toestel ging.....

En verkeersvliegtuigen zijn écht niet geschikt tot zulke capriolen....

Toch slaagt er volgens U een amateurpiloot die volgens zijn instructeur alles behalve geschikt was om met een czesnake te mogen vliegen er probleemloos in om met een log tweemotorig toestel zijn doelwit te raken rakeling boven de grond.....

En U negeert telkens het feit dat ik stel dat hij dat pentagon als piloot best wel zou kunnen raken,maar dan op de hogere etages...
Sterker nog ,dat zou véél beter aanvaardbaar geweest zijn gezien de capaciteiten van de piloot....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 20:16   #10378
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat heb ik nergens beweerd, quote mij waar ik dat doe...

Dat is helaas bij U volstrekt onmogelijk omdat U in dit draadje nog nooit een zinnige post hebt gegeven ...

Nooit beweert U iets, maar speelt U wél steevast op de man.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nu ga je al naar het registratienr... het serienr wat van belang is heeft geen link! Als je op de andere links klikt kom je idd op een spotterssite...ja en??????
Hoe weet ik nu wat het serienr is van het gecrashte air france toestel? Elke toestel heeft zijn eigen serienr. niet zomaar een algemeen é. Zo gemakelijk kom je er niet vanaf kerel.
Registratienummer en serienummer zijn niet permanent met elkaar verbonden mijn beste...

Als het toestel later van eigenaar veranderd krijgt het een nieuw registratienummer en behoudt daarbij zijn origineel serienummer ...
Net zoals hier in ons land een auto door verkoop van plaat veranderd en waarbij zijn serienummer,het chassisnummer in casu hetzelfde blijft....µ

En die vliegtuigspotters gaan naar een databank waar alle vliegtuigen geregistreerd staan en waar ze met behulp van het registratienummer het serienummer en bouwjaar evenals de eventuele vorige eigenaars van het toestel kunnen achterhalen........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Los daarvan, jij beweerde dat de overheid of welke officiele instantie bij dit toestel al lang het serienr had vrijgegeven en nu kom je af met spotters die op hun manier toestellen herkennen en hun info erover op een site plaatsen? Waarom beweer je iets anders? Zeg dan ipv het eerste gewoon dat spotters een serienr hebben gegeven en dat misschien nog niet gedaan hebben over de 9/11 toestellen
U bent zeker niet de slimste thuis,bij het air francetoestel hebben ze het nummer van een teruggevonden vliegtuigstoel vrijgegeven als zijnde van die franse airbus....

De VS regering heeft niets vrijgegeven....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
en nu kom je af met spotters die op hun manier toestellen herkennen en hun info erover op een site plaatsen? Waarom beweer je iets anders? Zeg dan ipv het eerste gewoon dat spotters een serienr hebben gegeven en dat misschien nog niet gedaan hebben over de 9/11 toestellen

Nee niet op hun manier, maar op de officiële manier gebaseerd op het registratienummer dat bij hun foto's duidelijk te zien is op de zijkant van het vliegtuig....
Ik heb U hier het registratie én serienummer gegeven van die boeing van american airlines beter bekend als vlucht 77 kompleet met foto van die site geplukt....

Nogal traag van begrip zeker.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juni 2009 om 20:40.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 20:54   #10379
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Tijdens de raid was die 190 kilometer verwijderd van de RAID zelf, en 13 km was het dichtste dat de Maddox mocht komen bij de Noord-Vietnamese kust (dat waren haar orders).

Het is UW kennis over dit onderwerp die schokkend slecht is, heb ik ondervonden. Bon, geen verassing daar .
Het is verrassing mijn beste....U wil mij maar steeds doen branden lijkt me...
De inquisitie is nochtans allang voorbij....

U baseert zich louter op de door de VS zélf verstrekte gegevens....

Net zoals diezelfde VS destijds het incident met die iraanse boeing wou goedpraten desondanks zij zich wél degelijk degelijk binnen de iraanse nationale wateren bevonden,én zijzelf hier héél zwaar in de fout gingen....

En cavalese mijn beste, was ook zo een geval....

Nochtans zijn zowel de kapitein van de vincennes als die piloot door hun overheid met medailles beloond voor hun "moedig " optreden....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 21:23   #10380
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde
 
Buzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2008
Locatie: Gent
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het is verrassing mijn beste....U wil mij maar steeds doen branden lijkt me...
De inquisitie is nochtans allang voorbij....

U baseert zich louter op de door de VS zélf verstrekte gegevens....

Net zoals diezelfde VS destijds het incident met die iraanse boeing wou goedpraten desondanks zij zich wél degelijk degelijk binnen de iraanse nationale wateren bevonden,én zijzelf hier héél zwaar in de fout gingen....

En cavalese mijn beste, was ook zo een geval....

Nochtans zijn zowel de kapitein van de vincennes als die piloot door hun overheid met medailles beloond voor hun "moedig " optreden....
Verdomme ik ga de rest hier nog gelijk moeten geven, 9/11 naar Pearl Harbour naar Tonkin en nu de Vincennes. Word de discussie telkens een beetje te moeilijk voor u ofzo? En dan lachen met mij omdat ik me niet genoeg zou informeren Vergeet het man.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be