Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 12:05   #601
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dan moet u eens kijken in de islamitische boeken. dan zul je zien dat hij zich niet "voordeed"
neenee, hij zei het gewoon ... enfin, hij kreeg doorgeseind dat Allah zei dat Mohammed (hemzelf dus) de profeet was.

Dan is het waar natuurlijk, hoe kan je daar nog een speld tussenkrijgen.

Nu Mo heeft ook zelf toegegeven dat hij met een kind van negen neukte. Bijgevolg zal Allah het ook wel goedvinden dat je met kinderen neukt.
Dus moeten ze alle kinderneukers op slag vrijlaten, want die doen enkel wat Allah wil.

Dat is toch wat je bedoelde neem ik aan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:07   #602
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Dat is toch wat je bedoelde neem ik aan?
nee, ik denk niet zo intolerant en in zwart-wit

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 12:07.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:07   #603
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Het gaat hier wel over een 'bezetting', dus het bezetten van een ander land! Ik zie niet in hoe Hitler zijn eigen land kon bezetten, want dan spreek je niet meer van een bezetting....
Ik dacht anders dat Hitler toch wel een paar landen bezet had in zijn carriere.

Maar goed, u snapt er werkelijk geen ene jota van (of wil er willens en wetens niets van snappen). Wijlen mijn overleden grootvader zaliger zou gezegd hebben: D'n diejen is te stom om vur d'n duvel te danse.

Citaat:
Mmm, persoonlijke aanvallen. Dat is nochthans een teken van zwakte .
Nee hoor, gewoon een constatering van de gortdroge feiten.

Citaat:
U hoeft mij niets te leren i.v.m. geschiedenis e.d. Ik heb naar alle wrs al meer oorlogsmonumenten bezocht dan u ook maar zou kunnen bezoeken in heel uw leven.
Wederom een imbeciele opmerking uwerzijds.

Citaat:
Maar daar ging het hier niet om Sus Iratus, het ging om het feit dat de islam zogezegd ons land reeds bezette..., en dat is verre van het geval. Dat zal trouwens ook nooit gebeuren. Jullie maken je dus zorgen om 10x niets.
De islam is bezig om stukje bij beetje zich hier als een kwaadaardig gezwel in te vreten ja. De vijandelijke overname, om in militaire termen te spreken, is nog niet voltooid, maar het proces is al wel 40 jaar aan de gang. Eerst langzaam, en nu steeds sneller.

Maar ik gun u uw sharia hoor, en zal lachend gaan toekijken als het te laat is om het tij nog te keren, en uw dochters voortaan gesluierd en beburka'd door het leven moeten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:07   #604
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
lang leve het zwart-wit denken.

misschien al aan gedacht dat het totaal irrelevant is?
Totaal irrelevant?
Zijn er nog zo figuren van wie jij vind dat het totaal niets uitmaakt dat ze pedofiel zijn of niet?
De leerkrachten van jouw kinderen mogen best pedofielen zijn als ze maar de leerstof goed aan de man brengen.
En je stemt beslist op pedofielen als hun programma goed in elkaar zit.
Zo iets?
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:09   #605
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Totaal irrelevant?
Zijn er nog zo figuren van wie jij vind dat het totaal niets uitmaakt dat ze pedofiel zijn of niet?
De leerkrachten van jouw kinderen mogen best pedofielen zijn als ze maar de leerstof goed aan de man brengen.
En je stemt beslist op pedofielen als hun programma goed in elkaar zit.
Zo iets?
waar zeg ik dat? is het niet genoeg om een bevolkingsgroep zwart te maken dat je nu met mij begint?

Oud 19 juni 2009, 12:09   #606
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee, ik denk niet zo intolerant en in zwart-wit

U denkt dhimmitude
Oud 19 juni 2009, 12:10   #607
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U denkt dhimmitude
ik vind dat woord niet terug in een woordenboek.

Oud 19 juni 2009, 12:11   #608
smiley

Standaard

Citaat:
ISSlamofobie evenmin
Oud 19 juni 2009, 12:12   #609
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zoek eens bij Bat Ye'Or misschien.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:13   #610
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U denkt dhimmitude
dus als je niet keihard tegen de islam en tegen alles wat de moslims bent, ben je een dhimmi??

maar jij denkt niet wit/zwart????

jij hebt maw nog nooit van je leven met een moslim gepraat, wsl zelfs nog geneen gezien.
Oud 19 juni 2009, 12:15   #611
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus als je niet keihard tegen de islam en tegen alles wat de moslims bent, ben je een dhimmi??

maar jij denkt niet wit/zwart????
Halo ! Nogmaals. Men heeft het over iSSlam niet over 'de moslim'

Citaat:
jij hebt maw nog nooit van je leven met een moslim gepraat, wsl zelfs nog geneen gezien
mijn buren zijn vriendelijke mensen die denken dat zij moslims zijn. Dank u.
Oud 19 juni 2009, 12:17   #612
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veroordeeld ? Geef mij een niet-islamofiele rechter en zij zal niet zijn veroordeeld !
Wie bent u om in te gaan tegen het gerechtelijke vonnis?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:17   #613
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vonnis tegen Susanne Winter rechtsgeldig

Susanne Winter, de FPÖ-politica die tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Graz van 2008 zei dat de profeet Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter was, is in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van € 24.000,-.

Susanne Winter heeft in hoger beroep geen gelijk gekregen (eerdere bijdragen over de zaak Winter hier) en werd tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van 24.000,- euro veroordeeld. Zij had in de verkiezingscampagne van 2008 gezegd dat Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter zou zijn geweest. Een dergelijke uitspraak wordt beschouwd als opruiing. Hoe de rechters een man noemen die zich op een negenjarig meisje stort, werd niet bekend.

BRON: HVV

Suzanne Winters gaat verder naar het Hof van Straatsburg om haar zaak te verdedigen.

Ondertussen kunnen we ons best al voorbereiden op de nieuwe dhimmi-attitude over pedofielen - pardon - oudere wijze heren die aan jonge vrouwen van 9 voorlichtingslessen willen geven.

Misschien kan die Nederlandse pedofielenpartij zich in een islamitische kleedje hullen en alsnog meedingen in de volgende verkiezingen. Enige kritiek op die partij kan dan worden bestraft met drie maanden voorwaardelijk en 24.000€ boete!
Jij moet eens leren de zaken in het juiste perspectief te zien. Naar onze huidige normen was die kerel inderdaad een pedofiel. Maar onze huidige normen kan je natuurlijk niet toepassen op iets wat 1500 jaar geleden gebeurde. Dat moet je beoordelen naar de normen die toen golden.

Maar dat komt jou natuurlijk niet goed uit. Jij wil liever op de islam inhakken met alle mogelijke middelen, of die nu terecht zijn of niet.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:18   #614
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U snapt blijkbaar nog steeds niet dat men het over iSSlam heeft en niet over 'de moslims'
Ze hangen nogal nauw samen me dunkt. Zonder islam heb je geen moslims, toch? U beledigt dus ook onrechtstreeks de moslims.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:18   #615
smiley

Standaard

Citaat:
Wie bent u om in te gaan tegen het gerechtelijke vonnis?
Iedereen heeft in een rechtstaat het recht een rechterlijke uitspraak te betwisten voor een andere rechtbank. Door in beroep te gaan.
Oud 19 juni 2009, 12:19   #616
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jij moet eens leren de zaken in het juiste perspectief te zien. Naar onze huidige normen was die kerel inderdaad een pedofiel. Maar onze huidige normen kan je natuurlijk niet toepassen op iets wat 1500 jaar geleden gebeurde. Dat moet je beoordelen naar de normen die toen golden.

Maar dat komt jou natuurlijk niet goed uit. Jij wil liever op de islam inhakken met alle mogelijke middelen, of die nu terecht zijn of niet.
de essentie van de zaak zè

allé, de essentie van het leven van circe uitgelegd in een paar zinnetjes....
Oud 19 juni 2009, 12:19   #617
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen heeft in een rechtstaat het recht een rechterlijke uitspraak te betwisten voor een andere rechtbank. Door in beroep te gaan.
inderdaad, het hof van beroep zal daar over oordelen, niet jij

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 12:20.
Oud 19 juni 2009, 12:20   #618
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Halo ! Nogmaals. Men heeft het over iSSlam niet over 'de moslim'

mijn buren zijn vriendelijke mensen die denken dat zij moslims zijn. Dank u.
isslam bestaat niet.

die denken dat ze moslims zijn?? dat moet je eens uitleggen?

of zijn het mensen die niet 100% volgens jouw versie van de koran leven en dus volgens jou geen moslims zijn?
Oud 19 juni 2009, 12:22   #619
smiley

Standaard

Citaat:
Ze hangen nogal nauw samen me dunkt. Zonder islam heb je geen moslims, toch? U beledigt dus ook onrechtstreeks de moslims.
Nogmaals !

Het is niet mijn fout dat de meesten die zichzelf moslim noemen of denken dit te zijn hun eigenste ideologie en crimineel van een 'profeet' niet kennen !

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=593

Ik bewijs trouwens door de nare waarheid van iSSlam naar buiten te brengen niet alleen onze vrije westerse samenleving een dienst, maar ook die mensen die belogen en bedrogen zijn en denken dat zij moslim zijn.
Oud 19 juni 2009, 12:24   #620
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals !

Het is niet mijn fout dat de meesten die zichzelf moslim noemen of denken dit te zijn hun eigenste ideologie en crimineel van een 'profeet' niet kennen !

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=593

Ik bewijs trouwens door de nare waarheid van iSSlam naar buiten te brengen niet alleen onze vrije westerse samenleving een dienst, maar ook die mensen die belogen en bedrogen zijn en denken dat zij moslim zijn.
ik zou graag eens hebben dat jij bij ons in de moskee jouw ideeën over islam en moslims komt uitleggen. hilariteit verzekerd. geen schrik, ze gaan je niets doen, enkel vierkant uitlachen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be