![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Parlementslid
|
![]() Van Profeet Mohammed gesproken: die is al ruim 1.000 jaar morsdood en omdat hij blijkbaar voor hemzelf geen retourkaartje heeft geprofeteerd, zal die, bij gebrek aan tegenstrijdige zekerheid, nog altijd bezig zijn met 'k weet niet hoeveel duizenden maagden te verwennen.
Omdat hij er heeft voor gezorgd, dat zijn verworven gelovigen door de eeuwen heen, zijn wandaden en gruweldaden hier op aarde zullen verder zetten, kan hij in alle rust en (vrede)chaos zijn tijdloze activiteiten verder zetten. Daar tegenover staat Onze Jezus; die destijds zijn leven heeft geofferd om aan zijn volk aan te tonen dat de dood slechts een doorgang is naar een beter leven, leeft nog steeds tussen ons. voor ieders wat of oneerlijke concurrentie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Suzanne Winter zei was dat naar onze huidige normen mo een kinderverkrachter was. Wat niet wil zeggen dat ze die normen toepaste op 1500 jaar geleden.. Het vonnis wil wèl zeggen dat je ANNO 2009 niet mag zeggen dat mo een pedo was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf nu ga ik ook niet meer reageren op uw ongegronde beledigingen en persoonlijke aanvallen. Ik zou niet graag hebben dat de situatie zou escaleren en dat u daardoor zou verbannen worden van dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaja dat foefke is net zoals iSSlamofobie uitgevonden in een poging 'iSSlambashers' de mond te snoeren. Zever in pakskes.
Citaat:
Onverdraagzame Koran, verdraagzame moslims? Men kan niet ernstig volhouden dat de Koran tot verdraagzaamheid oproept. Ik vind dat een pijnlijke vaststelling, omdat ik me de talrijke moslims voor de geest haal die een geidealizeerd beeld van Mohammed en de Koran hebben, en die uit hun eigen verdraagzame ingesteldheid afleiden dat de islam "bijgevolg" een verdraagzame doktrine moet zijn. Voor hen is de kennismaking met de werkelijke inhoud van Mohammeds boodschap een pijnlijk ontwaken. http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel2.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 19 juni 2009 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#628 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent uiteraard voorzitter. Jij bepaalt namelijk wie moslim is en wie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez, Raf vond het nochtans "mooi zo". ik blijf erbij dat susanne (o.a). werd veroordeeld omdat ze zei dat naar de huidige normen mo een kinderverkrachter is. Zoals trouwens in je eigenste link werd gepubliceerd. ik zie niet in waarom je daar nu een probleem mee hebt. Mohammed vermoordde ook een hele joodse stam, liet een zwangere dichteres vermoorden door haar buik te laten opensnijden en samen met het kind te vermoorden, hij martelde de echtgenoot van één van zijn "dierbare" weduwen door vuur op de mens zijn buik te laten branden tot hij verklapte waar de goudstukken van de stam verborgen zaten, maar...... we mogen dus niet zeggen dat naar de huidige juridische normen Mohammed een klare massamoordenaar en roofovervaller was, want anders "beledigen we een deel van de bevolking"..... ![]() ![]() ![]() ![]() En de leider van de Moonsekte was ook een zeer brave man, en die van Jones of zo van die zelfmoorden heeft nog geprobeerd die mensen te redden en die David Quresh of zo was ook zo'n lieve brave jongen... En die mochten ook neuken met wat hun rechterhand bezat naar het schijnt, en neen dat waren ook geen pedofielen hoor, het is maar dat hun volgelingen niet op hun teentjes getrapt worden. En Lou de Palingboer, ken je die? Ook een profeet - van Jezus deze keer. Kreeg ook vele belangrijke dingen doorgeseind. Ik geloof dat die ook wel wat mocht rondneuken van god himself hoor. Niet dat ik daar commentaar op zou durven hebben, ge ziet vandaar! Raar genoeg vond de rechtbank dan toch dat die profeet moest worden veroordeeld omdat één van zijn volgelingen deed wat de profeet hen verteld had. Hoezo???? is dat geen belediging van een hele bevolkingsgroep dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2009 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U, een buitenstaander, zal die mensen dus eens snel gaan uitleggen wat islam is... ![]() "Ik bewijs trouwens door de nare waarheid van iSSlam naar buiten te brengen niet alleen onze vrije westerse samenleving een dienst, maar ook die mensen die belogen en bedrogen zijn en denken dat zij moslim zijn." Correctie: UW waarheid, NIET de waarheid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: kan iemand zo vriendelijk zijn deze post te citeren opdat mijn grote vriend(in) Sywen er ook van kan meegenieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#636 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het kan niet altijd 'veralgemenen' zijn dat het sleutelwoord van en discuttie is he? ![]() En dat 'hakken' mag je gerust vervangen door 'snijden'. En voor de kritikasters en ongelovigen 'snijden' heeft wèl belang, want de doodstrijd wordt op die manier wel iets langer en pijnlijker dan bij 'hakken' Nèt daarom doen ze het zo.
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in feite moeten we vereerd zijn, in ons midden zijn de slimste mensen ooit. zij doen wat onmogelijk geacht wordt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn link bevatte de nodige informatie die jouw bewering genadeloos de prullenbak inwerkt. Dat jij enkel delen van één zin wil lezen en de rest negeert verandert daar absoluut niets aan. Ik weet dat het een heel moeilijk begrip is, maar er bestaat zoiets als context. ***zucht***
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juni 2009 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jou op een negeerlijst zetten??? zot zeker, ik wil nog wat lachen!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Minister-President
|
![]() .