Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2009, 14:07   #841
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Tja anoniempje. Dat moet jij nu net zeggen. Jij die niet eens weet dat uw 'pracht van een vent' HET grote voorbeeld om volgen, de stichter van uw 7de eeuwse onveranderbare waarheid naast pedo ook een roofmoordenaar/karavaanovervaller genocidepleger enz. was die bvb mensen die nadat zij weigerden op de uitnodiging om vrijwillig zich te onderwerpen aan zijn iSSlam gewoonweg ten aanval ging.

De Islam is met het zwaard verspreid
De feiten ontkennen zal ze niet veranderen
Nahed Selim

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=7519&start=0

De islam, een krijgsgodsdienst

Chapter 1: REGARDING PERMISSION TO MAKE A RAID, WITHOUT AN ULTIMATUM, UPON THE DISBELIEVERS WHO HAVE ALREADY BEEN INVITED TO ACCEPT ISLAM Book 019, Number 4292: Ibn 'Aun reported: I wrote to Nafi' inquiring from him whether it was necessary to extend (to the disbelievers) an invitation to accept (Islam) before meeting them in fight. He wrote (in reply) to me that it was necessary in the early days of Islam. The Messenger of Allah (may peace be upon him) made a raid upon Banu Mustaliq while they were unaware and their cattle were having a drink at the water. He killed those who fought and imprisoned others. On that very day, he captured Juwairiya bint al-Harith. Nafi' said that this tradition was related to him by Abdullah b. Umar who (himself) was among the raiding troops.

Het huwelijk van een vrouw die gevangen genomen was werd ongeldig verklaard zodat sex met haar was toegestaan.

Chapter 29: IT IS PERMISSIBLE TO HAVE SEXUAL INTERCOURSE WITH A CAPTIVE WOMAN AFTER SHE IS PURIFIED (OF MENSES OR DELIVERY) IN CASE SHE HAS A HUSBAND, HER MARRIAGE IS ABROGATED AFTER SHE BECOMES CAPTIVE Abu Sa'id al-Khudri (Allah her pleased with him) reported that at the Battle of Hanain Allah's Messenger (may peace be upon him) sent an army to Autas and encountered the enemy and fought with them. Having overcome them and taken them captives, the Companions of Allah's Messenger (may peace te upon him) seemed to refrain from having intercourse with captive women because of their husbands being polytheists. Then Allah, Most High, sent down regarding that:" And women already married, except those whom your right hands possess (iv. 24)" (i. e. they were lawful for them when their 'Idda period came to an end).

enz. enz. enz.

Lees hier verder
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3453

Of ga je je eigenste bronteksten ontkennen ?
Het doet me genoegen te zien dat de sukkelaars die propaganda posten op het internet toch iets van achterban hebben.

Een volgende fase is dat je nu eens voor jezelf nadenkt, je eigen research doet, en dan tot een conclusie komt.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:08   #842
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ja vind ik ook. ik vind namelijk enkel artikelen die het steeds weer hebben over een veroordeling omdat ze had gezegd ..... etc..... wat volgens jullie dus niet zo blijkt te zijn, vermits ze veroordeeld werd voor haatzaai.

Hoe pleegde ze haatzaai? daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
Stak ze een middelvinger op? heeft ze leugens verteld? laster? of enkel haatzaai?

wat is haatzaai dan volgens U vermits ik het echt niet snap hoor.
Echt zielig.
Oud 20 juni 2009, 14:10   #843
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Het doet me genoegen te zien dat de sukkelaars die propaganda posten op het internet toch iets van achterban hebben.

Een volgende fase is dat je nu eens voor jezelf nadenkt, je eigen research doet, en dan tot een conclusie komt.
Ontken je je eigen bronteksten ? Zijn uw eigenste bronteksten 'propaganda' ???

Uw crimineel van een 'profeets eigen' woorden.

Abu Hurairah, may Allah be pleased with him, reported:
The Messenger of Allah (may peace be upon him) said: I have been commanded to fight against people until they testify that there is no god but Allah, and he who professes it is guaranteed the protection of his property and life on my behalf except for a right warrant, and his affairs rest with Allah.

http://hadith.al-islam.com/Bayan/Dis...Lang=eng&ID=11

ISSlam is immers oorlog voeren met ALLE mogelijke middelen tot dat de hele wereld onder het iSSlamitische juk zwicht ! Als moslims militair niet sterk genoeg zijn om hun soort van 'peace' met geweld af te dwingen dan doen zij het met andere middelen.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2009 om 14:12.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:13   #844
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

The Messenger of Allah (may peace be upon him) said: I have been commanded to fight against people until they testify that there is no god but Allah, and he who professes it is guaranteed the protection of his property and life on my behalf except for a right warrant, and his affairs rest with Allah.

ISSlam is immers oorlog voeren met ALLE mogelijke middelen tot dat de hele wereld onder het iSSlamitische juk zwicht ! Als moslims militair niet sterk genoeg zijn om hun soort van 'peace' met geweld af te dwingen dan doen zij het met andere middelen.
Ja, het is eigenlijk alleen nog maar wachten op de ummah, hè.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:15   #845
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, het is eigenlijk alleen nog maar wachten op de ummah, hè.
Naast terrorisme liegen en bedriegen is ergens de demografische meerderheid bereiken ook een middel om er de iSSlamitische soort van 'peace' in te stellen. U maakt zich natuurlijk geen zorgen. U kijkt naar mensen zoals anoniempje een moslim in naam, en zegt bij jezelf. Kijk, zie je wel dat men zich geen zorgen hoeft te maken. Anoniempje noemt zichzelf moslim en ontkent alles.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2009 om 14:19.
Oud 20 juni 2009, 14:19   #846
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Naast terrorisme liegen en bedriegen is ergens de demografische meerderheid bereiken ook een middel om ergens de iSSlamitische soort van 'peace' te bereiken. U maakt zich natuurlijk geen zorgen.
Het is allemaal toch al om zeep, mijn zelfbesnijdenis-kit ligt al klaar...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:21   #847
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast terrorisme liegen en bedriegen is ergens de demografische meerderheid bereiken ook een middel om ergens de iSSlamitische soort van 'peace' te bereiken. U maakt zich natuurlijk geen zorgen.
Een reden om ons zorgen te maken is dat we zo moeilijk betrouwbaar statistisch materiaal kunnen vinden over de vraag of we ons zorgen moeten maken. Ik heb zelf gezocht en hier op dit forum gevraagd of iemand nou eigenlijk weet welke kant we opgaan, maar wat ik krijg is altijd deelinformatie, bij voorbeeld over een of andere stad.

Want als de moslims hun geloof in groten getale gaan opgeven, is er natuurlijk geen gevaar, maar hoe kom je dat te weten?
Oud 20 juni 2009, 14:25   #848
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Een reden om ons zorgen te maken is dat we zo moeilijk betrouwbaar statistisch materiaal kunnen vinden over de vraag of we ons zorgen moeten maken. Ik heb zelf gezocht en hier op dit forum gevraagd of iemand nou eigenlijk weet welke kant we opgaan, maar wat ik krijg is altijd deelinformatie, bij voorbeeld over een of andere stad.

Want als de moslims hun geloof in groten getale gaan opgeven, is er natuurlijk geen gevaar, maar hoe kom je dat te weten?
Die angst is wel opvallend. Mag ik vragen waarvoor u zo bang bent?
Oud 20 juni 2009, 14:28   #849
smiley

Standaard

Citaat:
Die angst is wel opvallend. Mag ik vragen waarvoor u zo bang bent?
Anoniempje moest je je iSSlam beter kennen dan zou je begrijpen waarom niet-moslims (die iSSlam kennen) zo bang zijn van iSSlam. Het gezegde 'onbekend maakt onbemind' gaat niet altijd op. In het geval van iSSlam is het net het bekende wat onbemind maakt ! En neen ik ben niet bang van u of van mijn vriendelijke moslimburen (allemaal moslims in name only). Wel van iSSlam.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2009 om 14:31.
Oud 20 juni 2009, 14:28   #850
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat inderdaad héél weinig moslims hun eigen bronteksten kennen.

Men mag niet vergeten dat het gros van die mensen uit die islamitische landen amper kunnen lezen en schrijven, geen arabisch begrijpen en de koran (als ze al koranschool volgden) gewoon al papegaaiend moesten reciteren. (in turkije schijnt men dat zo te doen! geen kat verstaat wat ze zitten te kakelen, maar het "klinkt" zo mooi, de taal van Allah zieje...).

Maar het is dan wel schrijnend om te zien hoe een goede ziel als Demokratos totaal van streek geraakt en wérkelijk meent dat men lasterlijke praat over zijn profeet verkoopt als men het over één der meest bekende feiten heeft uit diens leven! Men moet niet vragen hoe weinig de "volgelingen" wel van Mohammed weten, en enkel maar blind volgen wat hun halve blinde voorgangers er dan weer van maken, ofwel boekjes in hun eigen taal lezen �* la "De Weg van de Moslim" die door Lauretje niet als haatzaaiend wordt beschouwd, ook al moeten ze daar o.a. homo's van de torens kieperen. (wat ik trouwens nog niet ben tegengekomen in koran of ahadith)

Maar dat mensen als anoniempje hun werkelijke eigenste bronteksten geenens kennen, noch weten dat ze bestaan, noch beseffen dat Mohammed daarin wordt beschreven en verhaald, maar dat hij daar niet zelf rechtstreeks aan het woord is (dat doet ie in de koran, maar dat zijn dan doorgeseinde teksten - alhoewel "Allah" het soms over "ik" heeft en soms in de derde persoon over hem gesproken wordt - raar als je zelf de tekst doorseint, maar soit)

Tijd dat ze die eens zelf gaan lezen precies.

link nog eens hebben?

http://www.msawest.net/islam/

KORAN in de drie officieel aanvaarde engelse versies, grootste online collectie van sahih hadith, uitleg over hadith etc.. etc... een hele zomer leesplezier. En dan weten ze tenminste waarover ze praten!

hé anoniempje!
(al gevonden waarmee Susanne haatzaai deed?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 14:32   #851
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Anoniempje moest je je iSSlam beter kennen dan zou je begrijpen waarom niet-moslims (die iSSlam kennen) zo bang zijn van iSSlam. Het gezegde 'onbekend maakt onbemind' gaat niet altijd op. In het geval van iSSlam is het net het bekende wat onbemind maakt ! En neen ik ben niet bang van u of van mijn vriendelijke moslimburen (allemaal moslims in name only). Wel van iSSlam.
Wees eens concreet. Dus ik zie dat je wordt opgevreten door die propaganda. Maar concreet, vandaag, hier, waarvoor ben je bang?
Oud 20 juni 2009, 14:33   #852
smiley

Standaard

Citaat:
Wees eens concreet. Dus ik zie dat je wordt opgevreten door die propaganda.
Welke propaganda ? Ik heb niets anders gepost dan iSSlamitische bronteksten.

Citaat:
Maar concreet, vandaag, hier, waarvoor ben je bang
Bang dat de iSSlamitische soort van 'peace' het hier ooit ook helemaal voor het zeggen krijgt.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2009 om 14:35.
Oud 20 juni 2009, 14:34   #853
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Maar dat mensen als anoniempje hun werkelijke eigenste bronteksten geenens kennen, noch weten dat ze bestaan, noch beseffen dat Mohammed daarin wordt beschreven en verhaald, maar dat hij daar niet zelf rechtstreeks aan het woord is (dat doet ie in de koran, maar dat zijn dan doorgeseinde teksten - alhoewel "Allah" het soms over "ik" heeft en soms in de derde persoon over hem gesproken wordt - raar als je zelf de tekst doorseint, maar soit)

Het is niet de eerste keer dat je wat achterloopt op begrip. Als iemand zegt dat de profeet (pbuh) beschrijft in de Hadeeths hoe je bv moet bidden, is het niet dat ie dat heeft geschreven. Zoals ik al eerder zei, de Profeet (pbuh) kon niet schrijven, en de Hadeeths zijn gecollecteerd tot 100+ jaren na z'n sterven.
Oud 20 juni 2009, 14:34   #854
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Welke propaganda ? Ik heb niets anders gepost dan iSSlamitische bronteksten.
Tof. Dus die angst, concreet?
Oud 20 juni 2009, 14:35   #855
smiley

Standaard

Citaat:
Tof. Dus die angst, concreet?

Bang dat de iSSlamitische soort van 'peace' het hier ooit ook helemaal voor het zeggen krijgt dankbaar gebruik makend van onze democratie, van onze eigenste wetten, van onze tolerantie tot in het absurde.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2009 om 14:37.
Oud 20 juni 2009, 14:37   #856
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet de eerste keer dat je wat achterloopt op begrip. Als iemand zegt dat de profeet (pbuh) beschrijft in de Hadeeths hoe je bv moet bidden, is het niet dat ie dat heeft geschreven. Zoals ik al eerder zei, de Profeet (pbuh) kon niet schrijven, en de Hadeeths zijn gecollecteerd tot 100+ jaren na z'n sterven.
maar niet alle ahadith zijn teksten in de trand van: "en de profeet heeft gezegd "blablabla" "

er zijn er ook voldoende die door Aisha worden overgeleverd die zeggen: en de profeet waste 'smorgens eerst zijn handen en dan zijn voeten en toen ging hij zijn kleed wassen... etc..

Dus wat is uw probleem met het feit dat er geen ahadith is die zegt

en mohammed heeft gezegd: ik ga met aisha trouwen als ze zes is en neuken als ze negen is.

nee die bestaat dus niet. Er bestaan er enkel van Aisah zelf.
Wel bestaan er die het dispuut tussen Mohammed en Aisha's vader vertellen (aisha's vader wou eerst niet, maar toen kwam Allah ertussen en die gebood Mohammed dat hij het wel moest doen... iets in die aard. Want Mohammed had 's nachts een droom van Allah gekregen).
Ik neem aan dt je die verhalen ook kent.

W�*t begrijp je daar nu niet aan?

De ahadith zijn trouwens niet gecollectioneerd TOT 100 jaar na zijn overlijden, maar VANAF die periode.
Luister toch eens wat beter tijdens de koranlessen meiske! ge gaat gebuisd zijn zenne.

http://www.msawest.net/islam/fundame...dith/asa1.html
(de jaartallen zijn islamitische jaartelling)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 14:43.
Oud 20 juni 2009, 14:51   #857
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bang dat de iSSlamitische soort van 'peace' het hier ooit ook helemaal voor het zeggen krijgt dankbaar gebruik makend van onze democratie, van onze eigenste wetten, van onze tolerantie tot in het absurde.
Ahan, en zou je in enkele zinnen kunnen beschrijven wat dat Islamitische soort van peace is? In je eigen woorden graag, andermans propaganda kan ik opzoeken via www.google.com.
Oud 20 juni 2009, 14:53   #858
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
maar niet alle ahadith zijn teksten in de trand van: "en de profeet heeft gezegd "blablabla" "

er zijn er ook voldoende die door Aisha worden overgeleverd die zeggen: en de profeet waste 'smorgens eerst zijn handen en dan zijn voeten en toen ging hij zijn kleed wassen... etc..
Echt simpel van geest...
Oud 20 juni 2009, 14:59   #859
smiley

Standaard

Citaat:
Ahan, en zou je in enkele zinnen kunnen beschrijven wat dat Islamitische soort van peace is? In je eigen woorden graag, andermans propaganda kan ik opzoeken via www.google.com.
De iSSlamitische soort van peace is in het beste geval onderdrukking ,ongelijke behandeling van niet-moslims.
Oud 20 juni 2009, 15:00   #860
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt simpel van geest...
sommige mensen zien een open val nog niet als ze erop gewezen worden!

Volume 1, Book 4, Number 229:
Narrated 'Aisha:

I used to wash the traces of Janaba (semen) from the clothes of the Prophet and he used to go for prayers while traces of water were still on it (water spots were still visible).

Volume 1, Book 4, Number 242:
Narrated Anas:

The Prophet once spat in his clothes.

Nog zo'n hoogstaande wijsheid:
Volume 1, Book 4, Number 237:
Narrated Maimuna:

The Prophet was asked regarding ghee in which a mouse had fallen. He said, "Take out the mouse and throw away the ghee around it (and use the rest.)"

Volume 1, Book 4, Number 245:
Narrated Abu Burda:

My father said, "I came to the Prophet and saw him carrying a Siwak in his hand and cleansing his teeth,
saying, 'U' U'," as if he was retching while the Siwak was in his mouth."

Echt simpel van geest...... 'U' U'?

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 15:15.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be